וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא דיוויד ולא הארפר: זה הרגע שגנב את ההצגה על המסלול של ויקטוריה בקהאם

16.2.2020 / 14:44

מעצבת האופנה הציגה את הקולקציה החדשה שלה על המסלול בשבוע האופנה בלונדון. בשורה מחדשת של ממש לא ראינו, אבל כן זיהינו פריט מסקרן - שממש לא מאפיין את הסטייל של בקהאם, ויש לו פוטנציאל עצום לקבור לבתי האופנה הגדולים והוותיקים

אתר רשמי

(בווידיאו: תצוגת אביב 2018 של ויקטוריה בקהאם)

כמו בכל שנה, אחד מרגעי השיא של שבוע האופנה בלונדון הוא התצוגה של ויקטוריה בקהאם. לא ברור אם זה בגלל הפרונט רואו היוקרתי - שכולל דרך קבע את בני המשפחה הפוטוגנית, אם זה המעמד הסלבריטאי של בקהאם, אקסית ספייס גירלז, או שזה איכות הבגדים במותג הנושא את שמה של המעצבת. כך או כך - התצוגה של ויקטוריה היא ללא ספק רגע לחכות לו כל שנה בשבוע האופנה בלונדון.

היום, בשעות הבוקר, ויקטוריה בקהאם הציגה את קולקציית סתיו-חורף 2020 "רדי טו וור" שלה באולם בלונדון ובפרונט רואו, כרגיל, ישבו בעלה דיוויד בקהאם והילדים הארפר, רומיאו וקרוז. בלט בהיעדרו: ברוקלין. המשפחה התיישבה לצד עורכי ווג - אנה וינטור ואדוארד אנינפול.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

ויקטוריה בקהאם שבוע האופנה בלונדון דיוויד בקהאם אנה וינטור אדוארד אנינפול הארפר סבן בקהאם רומיאו בקהאם קרוז בקהאם. GettyImages
הפרונט רואו הכי יוקרתי. משפחת בקהאם הגיעה לפרגן והתיישבה לצד עורכי ווג/GettyImages

על המסלול גילינו מה בקהאם מבשלת לנו לעונה הקרה הבאה: מונוכרומטיות קודרת, סגנון מחויט, חצאיות מידי, מעילים גדולים, בלייזרים מוקפדים, מגפיים גבוהים וסוודרים מחממים. עוד נרשמו על המסלול: בדים נשפכים, ריבוי משבצות וסגנון גולף בכמויות. בעוד שבקולקציה הקלאסית לא זיהינו בשורה אופנתית מחדשת של ממש, היה פריט אחד דומיננטי שתפס את תשומת ליבנו.

על כמה דוגמניות הוצגה חגורה יוצאת דופן עשויה עור חום, שבמרכזה שני גופי מתכת בצורת כפות ידיים אוחזות זו את זו - וכך נסגרת החגורה. מלבד העובדה שמדובר בחגורה מגניבה, מעניינת ויוצאת דופן, היא גם מאוד שונה בנוף של ויקטוריה בקהאם, שמזוהה עם סגנון קלאסי מעודן נטול נגיעות אדג'יות, כמו זו שיש בחגורה הזו.

ויקטוריה בקהאם, חגורה. gettyimages, מערכת וואלה! NEWS
החגורה שתפסה את תשומת לבנו/מערכת וואלה! NEWS, gettyimages

כידוע, בשנים האחרונות חגורות סטייטמנט הפכו לחלק בלתי נפרד מהמלתחה של כל פאשניסטה. מספר חגורות הצליחו להתברג לרשימת פריטי החובה ולמתג את עצמן כ"איט בלט" (It belt). אנחנו מדברות כמובן על החגורה המפורסמת של בוטגה ונטה עם הפרסה המוזהבת, זו של גוצ'י שנחרשה מכל הכיוונים וכמובן גם את החגורה עם הלוגו של לואי ויטון או עם ה-D הענקית של דיור. ובכן, שחקנית חדשה מאיימת להצטרף - וזו החגורה של ויקטוריה בקהאם. כמו שזה נראה, המעצבת הבריטית הבינה איזה פריט היא צריכה לייצר כדי להפוך לחביבת הקהל האינסטגרמי - וגם אם הוא ממש לא מתכתב עם הסגנון המוקפד שלה, אנחנו מרגישות שיש כאן משהו מרענן.

ויקטוריה בקהאם שבוע האופנה בלונדון. GettyImages
יוצאת מאזור הנוחות. ויקטוריה בקאהם בשבוע האופנה בלונדון/GettyImages
ויקטוריה בקהאם שבוע האופנה בלונדון. GettyImages
הרבה משבצות - והחגורה החדשה. על המסלול של ויקטוריה בקהאם/GettyImages
ויקטוריה בקהאם שבוע האופנה בלונדון. GettyImages
גולף בשפע/GettyImages
ויקטוריה בקהאם שבוע האופנה בלונדון. GettyImages
מוכרומטיות קודרת/GettyImages
ויקטוריה בקהאם שבוע האופנה בלונדון. GettyImages
החגורה שמשתלבת בכל הלוקים/GettyImages

החגורה המפורסמת של גוצ'י

החגורה של בוטגה

החגורה של דיור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully