וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקופלת בתוך שקית, עם טישו בכתפיים: לא תאמינו כמה עלתה השמלה של דיירת "האח הגדול"

בשבת האחרונה נכנסה אודליה סויסה לבית "האח הגדול" בשמלה מנצנצת בגוון כחול בוהק. סודות מחדר ההלבשה מגלים כי מדובר ברכישה זולה מאחד האתרים הכי מוכרים בעולם. עשתה בושות או שהפגינה אומץ?

אודליה סויסה, רגע לפני הכניסה לבית "האח הגדול"/צילום: סטודיו גילי אלגבי

אודליה סויסה בת ה-34, שחולמת על סלון כלות משלה, נכנסה בשבת האחרונה לבית "האח הגדול" בשמלת מקסי כחולה עם חצי צווארון גולף וכתפיים מחודדות. הופעה מנצנצת ופומפוזית דיה בכדי להשאיר חותם בכניסה לבית הכי מדובר במדינה.

ההנחה הבסיסית, שלנו, כמדור אופנה לפחות, היא שהנשים שנכנסות לבית האח שוברות את הראש חודשים בכדי לדייק את לוק הכניסה שלהן. ובכן, מי שגרמה לנו להתבדות והפתיעה אותנו ביג טיים עם הבחירה שלה היא אודליה, הדיירת החדשה מירוחם, אם לארבעה שבקליק אחד שלפה את שמלת הכניסה. בהפקת "האח הגדול" כבר שנים משתדלים להתערב לדיירים כמה שפחות בבחירת הבגדים ולתת להם את החופש המקסימלי להביא את עצמם לידי ביטוי. את הדיוקים הנכונים לעומת זאת, בגזרת איפור-שיער ואקססוריז כן מקפידים לתת לצוות המקצועי, הכל בכדי שהדיירים יראו בשיאם בחשיפה הראשונית.

אודליה סויסה, "האח הגדול". גילי אלגבי,
"מה שהדיירים בחרו זה מי שהם, אנחנו לא רוצים לבלבל את הצופים". גילי אלגבי על אודליה סויסה/גילי אלגבי

"אנחנו משתדלים כמה שפחות להתערב בבגדים שהדיירים בחרו להיכנס איתם", מספר לנו מעצב השיער והמאפר הראשי של "האח הגדול" גילי אלגבי, "אני מדייק עם אקססוריז, עגילים, נעליים ומנסה למקסם אותם עם איפור-שיער. מה שהם בחרו זה מה שהם, אנחנו לא רוצים לבלבל את הצופים", מוסיף אלגבי.

הנשים שנכנסות לבית האח נותנות המון במה למעצבים ישראלים כמו במקרה של הדיירת האחרונה נועם לוי (האקסית של ליאור), שבחרה ללבוש שמלת מיני כסופה של אביתר מיור. אודליה לעומתה החליטה שאין כמו חנות מקוונת מסחרית למציאת לוק מוגזם. "בהכנות מאחורי הקלעים ביקשתי מאודליה לראות את השמלה והיא שלפה לי שקית מהתיק, שאלתי אותה 'מה זה, לא הבאת את הבגד בפולדר? שלא יתקמט לך', ואז היא שלפה את השמלה".

עוד בוואלה!

לירון ויצמן פותחת את העונה בפיהוק גדול

לכתבה המלאה
אודליה סויסה, "האח הגדול". גילי אלגבי,
עדן בן זקן גרסת אודליה סויסה. שמלה ב-75 שקלים בלבד!/גילי אלגבי

אם חשבתם שההלם היה ממכת הצבע של הכחול הנועז שהיא בחרה, תתכוננו לשמוט לסתות מהמחיר והמותג של שמלת הערב. ובכן, לא קוטור, לא אופנה כחול-לבן - אבל מלא אומץ! 75 שקלים (22$) לשמלה שנרכשה לפני מספר חודשים מאלי אקספרס. "הייתי בשוק שהיא אמרה לי מאיפה השמלה", מוסיף אלגבי, "לשלוף שמלה מהאינטרנט בכלום כסף כשכל המדינה מסתכלת? זה חתיכת קטע".

אודליה סויסה, "האח הגדול". מיכה לובטון,
כחול בוהק. אודליה דופקת כניסה לבית "האח הגדול"/מיכה לובטון

אז איפה הגיע השידרוג? בפרטים הקטנים. השמלה, שלא ישבה היטב בפלג הגוף העליון קיבלה חבילות של נייר טואלט באיזור הכתפיים ליצירת מראה מחודד, "אילתורים של הרגע האחרון", מציין אלגבי. בכל זאת, מה כבר אפשר לצפות משמלה בפחות מ-100 שקלים? בגזרת האקססוריז עגילים נופלים של שגית רביבו ונעליים עשויות PVC להעצמת המראה הקרדשיאני של סויסה. עכשיו נותר רק לחכות ליציאה ולייחל לשמלה מפריימרק.

נעם לוי, "האח הגדול". גילי אלגבי,
נועם לוי, האקסית של ליאור עם שמלה של אביתר מיור/גילי אלגבי
אודליה סויסה, "האח הגדול". גילי אלגבי,
הרבה אומץ. אודליה סויסה והשמלה מאלי אקספרס/גילי אלגבי
  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully