וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשבנו שראינו הכל - ואז הגיעה השמלה השמיימית של איוונקה טראמפ

18.2.2020 / 13:19

הבת הראשונה של ארצות הברית המריאה לכנס נשים בינלאומי באיחוד האמירויות הערביות ושמרה את כל האאוטפיטים הכי מוצלחים שלה בדיוק לנסיעה הזו. שכמיית צבעי הקשת, שמלה בגזרה הנכונה ושלל מחוות למדינה המארחת

איוונקה טראמפ איחוד האמירויות הערביות/רויטרס

הבת הראשונה של ארצות הברית, איוונקה טראמפ, בילתה בשבוע האחרון באיחוד האמירויות הערביות במסגרת פורום נשים בינלאומי שנמשך יומיים. טראמפ דילגה בין אבו דאבי לדובאי כשהיא מקפידה ללבוש אאוטפיטים שישקפו בצורה הטובה ביותר את הכבוד שהיא רוכשת למדינה המארחת, תוך שהיא שומרת על הסטייל המשגע שלה.

התחנה הראשונה של טראמפ הייתה מוזיאון הלובר של אבו דאבי, אליה הגיעה לבושה בשמלה זהובה עם נגיעות של כחול כהה של המותג Layeur, שעלותה 690 דולר. ללוק היא צירפה נעלי עקב בצבע שחור עשויות זמש מהמותג הפרטי הנושא את שמה. בהמשך היום ביקרה במסגד באבו דאבי, שם הורידה את הנעליים והוסיפה כיסוי ראש, בהתאם לדרישות המקום.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

איוונקה טראמפ איחוד האמירויות הערביות. רויטרס
שמלות שעושות כבוד למדינה המאחרת. איוונקה טראמפ במוזיאון באבו דאבי/רויטרס
איוונקה טראמפ איחוד האמירויות הערביות. רויטרס
שלפה את כיסוי הראש לביקור במסגד/רויטרס
איוונקה טראמפ איחוד האמירויות הערביות. רויטרס
יחפה במסגד. בשמלה של המותג Layeur/רויטרס

יום למחרת הגיע שיא הביקור מבחינת טראמפ. הבת הראשונה עלתה לנאום עם השמלה הנכונה - מידי צהובה עשויה משי של המעצב ג'ונתן סימקאי שעלותה כ-650 דולרים. האורך, הבד, הגזרה המדויקת ובעיקר צבע השמש, שגרם לנו לפנטז שוב על הקיץ, הפכו אותה לאחת השמלות הכי מחמיאות שיש. ללוק היא צירפה עקבים בצבע ניוד של ג'יאנביטו רוסי (800$), שכבר הפכו סולד אאוט ואת השיער היא השאירה פזור ומוחלק וצירפה שרשראות פנינים קטנות וצמודות.

איוונקה טראמפ איחוד האמירויות הערביות. רויטרס
השמלה הנכונה מבחינת גזרה, צבע ובד. הפיס של המעצב ג'ונתן סימקאי/רויטרס
איוונקה טראמפ איחוד האמירויות הערביות. רויטרס
הוסיפה שרשרת פנינים ושמרה על השיער פזור ומוחלק/רויטרס

לאחר מכן הבנו שפשוט היינו צריכות לגלות סבלנות. באותו ערב הגיע לוק מספר שלוש לנסיעה של טראמפ לאיחוד האמירויות, והוכיח שלבת הראשונה תמיד יש שפנים בכובע. בערב האחרון של הכנס נערכה ארוחת גאלה, שם נפגשה איוונקה עם נשים משפיעות וחשובות רבות מהעולם, בהן גם ראשת הממשלה לשעבר של בריטניה תרזה מיי. למאורע בחרה טראמפ שמלת שכמייה דקיקה בצבעי הקשת בגוונים פסטלים של המותג המקומי Bouguessa, צעד של כבוד למדינה המארחת. לשמלה, שעולה 1,315 דולר, היא צירפה חגורה עוצמתית זהובה - בשונה מהצעת ההגשה של המותג, שמציע חגורת בד לבנה, ונעלה סטילטו זהובות. השגרירה הטובה ביותר שארצות הברית יכלה לאחל לעצמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully