וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קים בשמלה צמודה מדי, קורטני וקלואי באו לאזן: משפחת קרדשיאן מתאחדת

20.2.2020 / 12:30

לא מעט זמן עבר מאז הפעם האחרונה שבה ראינו את האחיות לבית משפחת קרדשיאן יחד. לכן, טוב שיש צילומים שמאחדים את כולן. קים בחרה בשמלה צהובה ובוהקת, בעוד קורטני, קלואי וקריס הלכו על מונוכרומטיות רגועה. ומה קורה לקנדל מעבר לים?

קים קרדשיאן לא יכולה לשבת עם השמלה שלבשה (אינסטגרם)

כבר הרבה זמן שלא ראינו את כל בנות משפחת קרדשיאן ביחד, אבל אתמול השתתפות בסדרה אמריקאית כינסה את מרביתן. קנדל ג'נר אולי מבלה מעבר לים במסגרת שבוע האופנה וקיילי הייתה עסוקה בדברים אחרים - אבל קים, קורטני, קלואי ומאמא קריס התאחדו.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

קריס ג'נר. splash
איך אפשר לצעוד בזה? קים קרדשיאן יודעת/splash

מי שתפסה את תשומת הלב שלנו יותר מהאחרות היא קים, הודות ללוק הצמוד והצבע הבוהק. קים לבשה שמלת כיווצים מקסי צמודה וצהובה בגזרת גולף עם שרוולים ארוכים. זו כבר הפעם השנייה החודש שקים בוחרת בצבע הזה, כשבפעם הקודמת שראינו אותה צהבהבה זה היה בחצאית של רוברטו קוואלי וחולצה של בוטגה.

בגזרת האקססוריז נרשמו עגילי סטייטמנט זהובים, שאחר כך, לעת ערב, כשהמשיכו הבנות לארוחת ערב במסעדה, הוחלפו לעגילי חישוק מסיבה לא ברורה. בגזרת הביוטי בחרה קים בצמה ארוכה. אם תהיתן איך אפשר לצעוד בשמלה הזו, אז לקים יש את השיטה, שכן זו ממש לא פעם ראשונה שהיא לובשת גזרה כה צמודה.

קריס ג'נר. splash
באה לאזן. קריס ג'נר/splash

קריס ג'נר הגיעה לאזן את צבע השמש של בתה והלכה על טוטאלוק שחור - מכנסיים, חולצה, בלייזר ומגפונים. היא הוסיפה משקפי טייסים ותיק קרואסון לבן של בוטגה. האחיות הנוספות במשפחה בחרו גם הן במונוכרומטיות שמאזנת את הצהוב הבוהק של קים. קלואי לבשה חליפת עור מבריקה בצבע ניוד עם חולצה תואמת וצירפה ללוק סנדלים זהובים ותיק ורוד של הרמס, קורטני בחרה בחליפת עור שחורה עם תיק תואם ומגפונים בצבע לבן.

בזמן הזה, קנדל ג'נר בילתה במסיבה בלונדון עם חליפה ירוקה מנצנצת של Saks Potts, שאחותה קיילי לבשה בעבר בצבע כתום. אם רק אתמול תהינו מה קרה לסטייל של ג'נר, הערב הזה והלוק החייזרי הנבחר מחזק את התחושה שלנו שמשהו השתבש. ככל הנראה, היא מתגעגעת לאחיות שלה ומאמצת יותר מידי מהסטייל שלהן, ופחות מידי מהסטייל של בתי האופנה שאיתם היא מבלה את מרבית הזמן בחודש האחרון.

קנדל ג'נר. GettyImages
והלוק החייזרי מה איתו? קנדל ג'נר/GettyImages

קיילי לבשה את זה קודם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully