וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקולקציה הנוצצת שמוכיחה: אלה הבחירות שבאמת מרגשות אותך

בשיתוף הבורסה לתכשיטים, בשיתוף הבורסה לתכשיטים

24.2.2020 / 8:44

קלפי? מפלגות? תתקדמו. מה כיף יותר מלבחור במה שיגרום לך להתרגש ולעצב לעצמך את הסטייל. זה הזמן שלך לראותה מה מחכה בקולקציה הצבעונית והאלגנטית של רשת הבורסה לתכשיטים אשר מציעה מבצעים ביום הבחירות של עד 50% הנחה. זה הזמן שלך לבחור

עומר נודלמן, קולקציה של הבורסה לתכשיטים. איתן טל,
עומר נודלמן עם עגילים, שרשאות וטבעת מהקולקציה החדשה של רשת הבורסה לתכשיטים/איתן טל

יום הבחירות אולי מוקדש כולו לבחירה שלך. האמת, שאת עושה בחירות חשובות כל יום, אבל בואי נודה בזה - יש בחירות שמרגשות אותך הרבה יותר מלהצביע פעם רביעית תוך שנה.

אז אחרי שבחרת והשפעת, הגיע הזמן לעשות עוד בחירה אחת, הפעם מעניינת ואולי אפילו מרגשת יותר, כי מה כיף יותר מלבחור לרגע בעצמך? וכן, אנחנו מדברות על תכשיטים - התוספת שמשדרגת את הלוק והמצב רוח שלך ברגע ובעיקר נשארת איתך לנצח. אז מה הסטייל האהוב עלייך ומה בדיוק את בוחרת לשדר לעולם כשאת מתאהבת בתכשיט?


תכשיטים צבעוניים: כשאת בוחרת בתכשיט צבעוני את בוחרת להכניס קצת צבע לחיים שלך. אך איזה צבע בדיוק? זו בהחלט הצהרה. אבנים צבעוניות נותנות לך מראה שונה ומפתיע והן תמיד משדרות אלגנטיות ומיד זורקת אותנו למחשבות על זוהר הוליוודי, שטיחים אדומים ובתי מלוכה. ועם זאת, כל אבן וכל צבע נותנים לך מראה שונה לחלוטין:

טבעת יהלומים ואבן חן, הבורסה לתכשיטים. הבורסה לתכשיטים,
טבעת יהלומים ואבן חן, הבורסה לתכשיטים/הבורסה לתכשיטים

תכשיטים משובצים אבני רובי: אבני הרובי בצבע אדום יין משדרים אלגנטיות סקסית ונועזת. הצבע האדום משדר אהבה, אש ותשוקה, וכשאת עונדת תכשיטים משובצים אבני רובי הם מושכים אליהם את העיניים ונותנים לך מראה נשי ועוצמתי. אם את רוצה לשדרג את אבני הרובי אפילו יותר ולתת להם מראה יוקרתי במיוחד חפשי תכשיטים שמשלבים בין הרובי ליהלומים שהופכים כל תכשיט לעוצמתי וחגיגי במיוחד.

טבעת יהלומים ואבני רובי, הבורסה לתכשיטים. הבורסה לתכשיטים,
טבעת יהלומים ואבני רובי, הבורסה לתכשיטים/הבורסה לתכשיטים

תכשיטי אמרלד: האמרלד נחשבת לאחת האבנים היקרות והמוערכות ביותר. הצבע הירוק בולט על כל גוון עור ונותן מראה פלרטטני שמשחק על הקו שבין מגניב לאלגנטי, עם לוק שמושך אליו מיד את המבט. זו אבן עוצמתית ומלאה באופי - לא סתם היא אהובה במיוחד על נשים ג'ינג'יות עם עור בהיר שמשתלב מושלם עם הצבע.

שרשרת אמרלד, הבורסה לתכשיטים. הבורסה לתכשיטים,
שרשרת אמרלד, הבורסה לתכשיטים/הבורסה לתכשיטים

תכשיטי ספיר: הספיר הכחול הוא ללא ספק האלגנטי והמעודן ביותר מכל האבנים. בין אם זו הטבעת הידועה שעונדת קייט מידלטון עם אבן הספיר הבוהקת עטופה ביהלומים או אפילו הזיכרון מאותה שרשרת איקונית בטיטאניק - הכחול העמוק של הספיר גורם לנו לחשוב על בתי ארמונות ובתי מלוכה ובעיקר גורם לכל אחת להרגיש כמו נסיכה.

טבעת יהלומים ואבן ספיר, הבורסה לתכשיטים. הבורסה לתכשיטים,
טבעת יהלומים ואבן ספיר, הבורסה לתכשיטים/הבורסה לתכשיטים

תכשיטי סיטרין: הצבע הצהוב של תכשיטי הסיטרין משדר פאן שמח ונטול דאגות. זו אבן שמזכירה לנו את השמש ומאירה את התכשיט כולו. המחשבה המיידית כשמדובר באבנים צהובות היא שהשיבוץ המתאים ביותר עבורן היא בזהב צהוב, ואכן המראה שמתקבל הוא צהוב וזוהר יותר, אך בשיבוץ בזהב לבן המראה שמתקבל הוא מתוחכם ואלגנטי במיוחד.

טבעת יהלומים ואבן סיטרין, הבורסה לתכשיטים. הבורסה לתכשיטים,
טבעת יהלומים ואבן סיטרין, הבורסה לתכשיטים/הבורסה לתכשיטים

תכשיטי אמטיסט: אבני האמטיסט הסגולות מקנות תחושה של רוגע נעים וייחודי. אלו תכשיטים אלגנטיים אך נדירים ומעניינים, כאלו שימשכו המון מחמאות והתעניינות והם משדרים סקסיות ומסתורית שתהפוך גם את השמלה השחור הפשוטה ביותר למרגשת ומעניינת.

עגילי יהלומים ואמטיסט, הבורסה לתכשיטים. הבורסה לתכשיטים,
עגילי יהלומים ואמטיסט, הבורסה לתכשיטים/הבורסה לתכשיטים

צבעוני: מי אמר שאת צריכה לבחור? אם את אוהבת מראה שובב, שמח ומלא באופי את לחלוטין יכולה לבחור בתכשיטים צבעוניים - שילוב בין שני צבעים משלימים דוגמת הספיר והסיטרין או צבעים מנוגדים כמו האדום של הרובי עם הירוק של האמרלד יוצרים תכשיטים עם המון שיק ואנרגיה. או שאת יכולה לבחור בתכשיטים בסגנון "ריינבואו" פלרטטני ושמח שמשלבים בין כל צבעי הקשת!

טבעת יהלומים ואבני חן, הבורסה לתכשיטים. הבורסה לתכשיטים,
טבעת יהלומים ואבני חן, הבורסה לתכשיטים/הבורסה לתכשיטים

טבעות גיאומטריות: כשאת עונדת טבעת את יכולה לבחור את הצורה שתייצג אותך בצורה הטובה ביותר. טבעת עם שיבוץ עגול היא הקלאסית ביותר וזו שתתאים לכל תכשיט אחר שתרצי לענוד, טבעת ריבוע תשדר איפוק אלגנטי וטבעת משולשת תפתיע ותיתן טוויסט מעניין ללוק שלך.

מבחר טבעות של הבורסה לתכשיטים. הבורסה לתכשיטים,
מבחר טבעות של הבורסה לתכשיטים/הבורסה לתכשיטים
תליון עין יהלומים, שרשרת תליוני יהלומים, שרשרת תליונים, שרשרת עניבה זהב, הבורסה לתכשיטים. הבורסה לתכשיטים,
תליון עין יהלומים, שרשרת תליוני יהלומים, שרשרת תליונים, שרשרת עניבה זהב, הבורסה לתכשיטים/הבורסה לתכשיטים

שרשראות ארוכות או עם תליונים מחוברים: השרשראות שלך יכולות לספר עלייך המון - מי את, מה האמונות שלך ומה את אוהבת. את יכולה לענוד שרשרת יחידה ועדינה עם תליון "עין",מגן דוד, או כל צורה גאומטרית שאת אוהבת או לבחור לעשות מיקס אנד מאץ' ולשלב בין כמה שרשראות למראה בוהיימי ייחודי. השאלה היא מה הסגנון שלך - מעודן, בוהיימי או מפתיע ועוצמתי.

עגילים של הבורסה לתכשיטים. הבורסה לתכשיטים,
עגילים של הבורסה לתכשיטים/הבורסה לתכשיטים
עגילים של הבורסה לתכשיטים. הבורסה לתכשיטים,
עגילים של הבורסה לתכשיטים/הבורסה לתכשיטים

עגילים צמודים או תלויים: בזמן שעגילים צמודים משלבים בין ניצוץ ועניין לנוחות, העגילים הארוכים משדרים "אני כאן" ומושכים את המבט לעבר הפנים והשיער. כשאת בוחרת בין הצמוד לתלוי תחשבי מה ישרת אותך, יהיה נוח וכמובן יתאים לסגנון האישי והאופי שלך. וכשמדובר בעגילים ארוכים - הם בהחלט יכולים לשנות את כל הלוק שלך, כך שגם המראה האלגנטי ביותר יקבל טוויסט בוהיימי נינוח עם עגילי נוצה ארוכים ורכים ממש כמו שעגילים גיאומטריים יאזנו רכות של שמלה ארוכה ומתנופפת.

את הבחירה הנכונה תוכלי לעשות ברשת הבורסה לתכשיטים אשר מציעה מבצעים ביום הבחירות של עד 50% הנחה על מבחר הקולקציות של התכשיטים והשעונים ברשת ובאתר.

תכשיטים נוצצים במחירים מיוחדים ליום הבחירות

בשיתוף הבורסה לתכשיטים, בשיתוף הבורסה לתכשיטים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully