וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבנה וקדושה: מלניה טראמפ נחתה בהודו בלוק מרהיב

הגברת הראשונה של ארצות הברית ובעלה נחתו אתמול בהודו לביקור של 48 שעות וכבר נרשמו אאוטפיטים מדויקים - אוברול לבן עם נגיעה אוריינטלית ועוד הפתעה לא רגילה בגזרת הנעליים. מתרשמות כמו תמיד

AP, Reuters, Getty Images, Shutterstock, splash

נשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ, והפירסט ליידי, מלניה טראמפ, נחתו לביקור בן יומיים בהודו וכמובן שאושיית הסטייל האהובה עלינו דאגה להכין את המלתחה באופן הכי מדויק שיכול להיות. מעבר לאאוטפיטים הנהדרים (כמובן שלא ציפינו לפחות), הופתענו מהעובדה שמלניה החליטה לוותר על סטילטו הטיסה הידועות שלה מבית כריסטיאן לובוטין ולהחתים דרכון בנעלי מוקסין שטוחות.

מלניה (49), המריאה מהבית הלבן בלוק קלאסי שהציג סינכרון מושלם של שחור-לבן בין המכנסיים לנעליים. מכנסי משבצות של רייצ'ל רוי ונעלי מוקסין לבנות בסגנון וינטג'י, עם פס שחור ואבזם מלבני של רוג'ר וייוור בעלות של 895 דולר. בחלק העליון שמרה על טהרת השחור עם סריג גולף ומעיל צמר עד הברך.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטגרם

מלניה טראמפ. רויטרס
ויתרה על הסטילטו. מלניה טראמפ, רגע לפני הטיסה/רויטרס
מלניה טראמפ. רויטרס
סינכרון מושלם בין המכנסיים למוקסין של רוג'ר וייוור/רויטרס

לאחר הנחיתה בהודו והפסקת התרעננות קלה הגיע הנשיא טראמפ לשאת נאום באצטדיון הקריקט החדש מול עשרות אלפי אזרחים נרגשים. מלניה הדהימה עם אוברול לבן בעיצובו של הסטייליסט האישי שלה, הרווה פייר, שבעברו גם היה המנהל הקריאייטיבי של בית האופנה קרולינה הררה.

גזרת הפדלפון המעודנת הדגישה את הפיגורה הנהדרת של הגברת הראשונה והשרוולים הארוכים בידיים לחלוטין כיבדו את המעמד. הטאץ' האוריינטלי ההכרחי הגיע בגזרת החגורה הירוקה, שנכרכה סביב מותנה של מלניה וסטילטו לבנות השלימו את הלוק.

עוד בוואלה!

מלכה לב אדום: מלניה טראמפ חוגגת את הוולנטיין דיי

לכתבה המלאה
מלניה טראמפ. AP
אחת ויחידה. מלניה טראמפ באוברול של הרווה פייר/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully