וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם מאות אלפי עוקבים: אושיית הסטייל החדשה רק בת שנתיים

27.2.2020 / 7:00

ללטיסיה בת השנתיים מקנדה יש כבר יותר מ-200 אלף עוקבים. סוד ההצלחה - בגדים של מותגי על, סטיילינג מדויק ומתיקות אינסופית. האם יש מקום לביקורת נגד האימא?

כולם יודעים שילדים קטנים גונבים את ההצגה. מי שהשכילה לעשות שימוש במידע הזה היא פרסיליה בת ה-26 מקנדה, שכאשר הביאה לעולם את בתה לטיסיה, מיד פתחה לה חשבון אינסטגרם והחלה לתחזק אותו. בעוד שלאמא יש בסך הכל 3,000 עוקבים - לבת לטיסיה, שהיום בת שנתיים בלבד, יש כבר יותר מ-200 אלף עוקבים.

אז נכון, אולי לא עם כל ילד זה יכול לעבוד, אבל לטיסיה פרז הקטנה, שנולדה בקוויבק שבקנדה אבל מחזיקה בשורשים צ'יליאנים, היא כל כך מתוקה שרק להסתכל עליה ממיס לבבות. ומילא המתיקות - מה שהופך אותה לאושיית אינסטגרם אמיתית היא העובדה שאמא שלה מלבישה אותה במותגי על ועושה לה סטיילינג מדויק, בלי לגרום לה להיראות מבוגרת יתר על המידה.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטגרם

בין היתר, תוכלו למצוא את לטיסיה הקטנה בבגדים של ברברי, גוצ'י, בלמיין, לואי ויטון, ז'יבנשי, טומי הילפיגר, אוף וויט והרשימה עוד ארוכה. האם כמובן לא מסתפקת רק בבגדים ממותגים, היא לובשת מערך שלם של לוק - נעליים, תיקים, חגורות והד-פיסים בשפע.

אך למרות המתיקות האינסופית של לטיסיה, יש לזכור שכאשר אימהות פותחות חשבונות אינסטגרם לילדות שלהן ומלבישות אותן בבגדים יקרים - הן לרוב זוכות לשלל ביקורות. בעיקר - האם הילדה מודעת לכך שהיא דמות ציבורית? האם היא בחרה בכך? האם היא הסכימה להצטלם ולשתף את תמונותיה ברשת חברתית ולהחזיק בכמעט רבע מיליון עוקבים?

מבקרים נוספים טוענים כי ילדות קטנות צריכות ללבוש בבגדים נוחים שיאפשרו להן לשחק, להתלכלך וליהנות מהגיל שלהן, ובגדי מותגים לא תמיד מאפשרים זאת. כך או כך, פרסיליה ממשיכה לתחזק את עמוד האינסטגרם של בתה ולחגוג כל התקדמות ועלייה במספר העוקבים, כל הדרך למיליון - ותהיו בטוחים שהן גם בדרך למיליון הראשון בבנק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully