וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחליפה זהובה וציפורניים הזויות: ביונסה בערב לזכרו של קובי בריאנט

25.2.2020 / 13:00

הזמרת השתתפה בערב זיכרון לשחקן הכדורסל שנהרג עם בתו בהתרסקות מסוק לפני כחודש. היא ביצעה שני שירים, שלטענתה אהובים עליו במיוחד, לבשה חליפה משגעת והציגה מחווה יוצאת דופן על הציפורניים שלה

ביונסה משיקה את Ivy Park באדידס/צילום: אינסטגרם רשמי ביונסה

אמש (ב') התקיים ערב זיכרון לשחקן הכדורסל קובי בראינט ובתו בת ה-13 ג'יאנה, שנהרגו בהתרסקות מסוק לפני כחודש. מלבד נאומים מרגשים עד דמעות של אשתו ונסה ושחקן הכדורסל מייקל ג'ורדן, התכנית האומנותית של הערב כללה הופעה של ביונסה, שהייתה חברה קרובה של אגדת הכדורסל, וביצעה שני שירים שלטענתה קובי מאוד אהב.

"אני כאן כי אני אוהבת את קובי וזה אחד השירים האהובים עליו", אמרה ביונסה לפני שביצעה את השיר XO באולם בלוס אנג'לס. "אני רוצה שנשיר אותו ביחד כל כך חזק עד שהוא יבחין בכך". הזמרת, שכבר זמן מה מאכזבת אותנו בבחירות הסטייל שלה, לבשה לאירוע חליפה מוזהבת של המעצב סרג'יו הדסון שנבחרה על ידי הסטייליסטית הצמודה זרינה אקרס. החליפה הייתה מונחת על ביונסה בצורה מושלמת, כך שממש מפתיע שעד שהכל הסתדר לה בול - היא סירבה שצלמים חיצוניים יתעדו את האירוע. חבל.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטגרם

ביונסה מחווה קובי בריאנט. beyonce.com, אתר רשמי
"אני כאן כי אני אוהבת את קובי וזה אחד השירים האהובים עליו". ביונסה על הבמה בלוס אנג'לס/אתר רשמי, beyonce.com

האקססוריז המנצנצים שידרגו את הלוק בעוד כמה רמות כשעל צווארה של קווין ביו הונחו שתי שרשראות - גורמט משובץ יהלומים ועוד צ'וקר מסקרן עם יהלומים בשייפ באגט. עגילי אוברסייז עגולים התווספו גם כן ושתי טבעות עוצמתיות עם אבן מרכזית בצבע סגול עמוק.

עוד בוואלה! אופנה

שת"פ החלומות: ביונסה ואדידס משיקים את Ivy Park

לכתבה המלאה
ביונסה. אתר רשמי, אתר רשמי
חליפה זהובה שמתאימה לאופי אירוע הזיכרון/אתר רשמי, אתר רשמי
ביונסה. ביונסה, אתר רשמי
עד שיצא לך כ כך מוצלח - למה להסתתר?/אתר רשמי, ביונסה

בחלק השני של ההופעה לבשה ביונסה גופייה של הלייקרס עם המספר 24, שהיה כידוע המספר של בריאנט. ואולם, המחווה האמיתית של ביונסה הסתתרה על הציפורניים שלה. הזמרת צבעה את ציפורניה בסגול, צבע הלייקרס, ובאמצעות אבנים זהובות כתבה על ציפורניים של יד אחת קובי ועל הציפורניים ביד השנייה ג'יג'י, הכינוי של בתו שנהרגה עמו בטרגדיה. מאחורי הציפורניים של ביונסה, שהעבירו מסר עוצמתי של כבוד, עומדת האמנית היפנית מיוה אוקווארה שעובדת בלוס אנג'לס וכבר עיצבה בכמה הזדמנויות את ציפורניה של ביונסה.

ביונסה. אתר רשמי, אתר רשמי
גופייה של הלייקרס וציפורניים משודרגות/אתר רשמי, אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully