וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשים חזקות ואווירת קוטור מהפנטת: הקולקציה הכי זוהרת בישראל

בשיתוף Hstern, בשיתוף Hstern

2.3.2020 / 7:30

באירוע אחד ראינו את הטרנדים הכי גדולים בעולם התכשיטים משתלבים באופנה עילית מהממת. שיתוף הפעולה בין מותג תכשיטי היוקרה ה.שטרן למעצב ויוי בלאיש נחגג באירוע אקסקלוסיבי במיוחד. וכן, ה.שטרן חוגגים את יום האישה עם הטבה מיוחדת כך שאתן פשוט חייבות לראות

שיתוף הפעולה בין מותג תכשיטי היוקרה ה.שטרן למעצב אופנת העילית ויוי בלאיש. אורית פניני,
נשים חזקות שהציגו את הדגמים השונים של ויוי בלאיש ותכשיטי ה.שטרן בפרזנטציה תיאטרלית ודרמטית/אורית פניני

אחד הדברים המרגשים ביותר שאנחנו רואים בעולם האופנה בשנים האחרונות הוא הנכונות הגוברת של מותגים לשתף פעולה ולשאוב השראה ממותגים אחרים. שיתופי פעולה הם לא דבר חדש, אבל לאחרונה נראים יותר ויותר חיבורים מעניינים ומרגשים בין מעצבים ומותגים שיוצרים הרמוניות חדשניות ומפתיעות וחושפים אחד את השני לקהלים חדשים.

זו גם אחת הסיבות שכל כך אהבנו את שיתוף הפעולה בין מותג תכשיטי היוקרה ה.שטרן למעצב אופנת העילית ויוי בלאיש. החיבור המעניין והמתבקש הוצג באירוע אקסקלוסיבי בו חשף בלאיש את קולקציית העשור במסע משותף עם הקולקציות האייקוניות של ה.שטרן.

האירוע כולו היה אפוף אווירת קוטור צרפתית עם דוגמניות, מוזות ונשים חזקות שהציגו את הדגמים השונים בפרזנטציה תיאטרלית ודרמטית שהעניקה את מרכז הבמה לאופנה ואפשרה לצופים להתקרב, להתבונן ולהרגיש את התכשיטים והשמלות. מתוך שיתוף הפעולה בלטו כמה טרנדים ייחודיים בעולם התכשיטים שהולכים ללוות אותנו השנה, בין אם באירועים מיוחדים או ביום יום.

שיתוף הפעולה בין מותג תכשיטי היוקרה ה.שטרן למעצב אופנת העילית ויוי בלאיש. אורית פניני,
קולקציית רוק סיזן, טבעות בהשראת כנפיים וציפורים מחוספסות ומלאות אדג'/אורית פניני

כלות רוק-אנד-רוליות

אחד הטרנדים הגדולים בעולם התכשיטים הוא האפשרות להוסיף טאץ' אישי ומלא באופי לכל לוק, גם אם מדובר בשמלת כלה רכה ומרחפת. אחת הדרכים ליצור את אותו טוויסט היא באמצעות תכשיטים בסגנון רוק-אנד-רול שנותנים פייט לריחוף העדין של השמלה. קולקציית רוק סיזן, בהשראת עונות השנה והחיות המלוות כל עונה, מציגה טבעות בהשראת כנפיים וציפורים מחוספסות ומלאות אדג' הופכות גם את השמלה העדינה ביותר לדרמטית ובוהמיינית, על אחת כמה וכמה כשמדובר בשמלות בסגנון ויקטוריאני שמשלבות נוצות וחיתוכים המתחברים בהרמוניה עם התכשיטים.

שיתוף הפעולה בין מותג תכשיטי היוקרה ה.שטרן למעצב אופנת העילית ויוי בלאיש. אורית פניני,
הטבעות הופכות גם את השמלה העדינה ביותר לדרמטית ובוהמיינית/אורית פניני

תכשיטי סטייטמנט

השילוב בין עוצמה כוחנית לבין רכות הוא אחד השילובים האהובים והנצחיים ביותר. הפעם מדובר בשילוב בין שמלות כלה וערב אקסטרווגנטיות שמבוססות כולן על טהרת בדי המשי עם בדים קלילים, איכותיים ואווריריים יחד עם תכשיטי סטייטמנט גדולים ונוצצים שבאים במעין קונטרסט מושלם לרכות של השמלה. הטבעות הגרנדיוזיות והעגילים הדרמטיים יוצרים מראה מעניין ומפתיע והשילוב מתורגם בקלות גם לאופנת היום יום - גופיות משי עדינות, שמלות מלמלה ותחרה שמשתלבות בקלילות עם תכשיטים במראה גדול ועוצמתי יחד עם פריטי לבוש קשוחים שכוללים עור או ג'ינס ייצרו מראה מעניין ואישי שאי אפשר להתעלם ממנו.

שיתוף הפעולה בין מותג תכשיטי היוקרה ה.שטרן למעצב אופנת העילית ויוי בלאיש. אורית פניני,
ריבוי שרשראות שיוצר מראה מלא בשיק/אורית פניני

ריבוי טבעות ושרשראות

תכשיט תמיד יגנוב את ההצגה, אבל כשמדובר בכמה תכשיטים, בעיקר אם אלו תכשיטים שמדברים אותה השפה ונוצרו מתוך קולקציה אחת, המראה שמתקבל הוא כזה שהופך גם את הלוק הפשוט ביותר לראוי לשטיח אדום. כשמדובר ב"עומס" של שרשראות הסטאר האיקוניות המזוהות עם המותג המראה שנוצר נותן תחושה על זמנית ומלאת שיק, שכן הלוק הייחודי שמשלב בין כוכבים רומנטיים לסגנון מודרני בהשראה ויקטוריאנית הופך לחלק החשוב ביותר באאוטפיט. הסגנון הדרמטי מאפשר לשלב כמעט כל פריט אופנה, גם הפשוט ביותר, וליצור לוק ייחודי.

שיתוף הפעולה בין מותג תכשיטי היוקרה ה.שטרן למעצב אופנת העילית ויוי בלאיש. אורית פניני,
לקחת כמה מהתכשיטים האהובים והאישיים שלנו ולשלב ביניהם בצורה שרק אנחנו יכולות לחשוב עליה/אורית פניני

מיקס אנד מאץ' של תכשיטים

אנחנו פוגשות את טרנד המיקס-אנד-מאץ' בכל מקום בעולם האופנה היומיומית והעילית. הרי אין דבר אישי וייחודי יותר מלקחת כמה מהתכשיטים האהובים והאישיים שלנו ולשלב ביניהם בצורה שרק אנחנו יכולות לחשוב עליה. הטרנד תופס תאוצה אפילו יותר כשמדובר על שילוב שמחבר לא רק בין סגנונות תכשיטים שונים אלא גם בשילוב גווני הזהב השונים - זהב צהוב ואצילי יחד עם זהב לבן וורוד לצד אבני חן ויהלומים בגוונים שונים, המעניקים נופך נוצץ וייחודי לכל לוק. החיבור המעניין משתלב בצורה מושלמת עם בסיס מונוכרומטי - הפעם מדובר בגווני שנהב, אך ביום יום אלו יכולים להיות אינספור גוונים שונים.

במסגרת חגיגות יום האישה הבינלאומי תציע ה.שטרן 20% הנחה על קולקציות נבחרות בין ה-1-8.3.2020

לפרטים נוספים הקליקו כאן

לעמוד הפייסבוק של ה.שטרן
לעמוד האינסטגרם של ה.שטרן

קרדיט צילום: אורית פניני
תמונת תצוגה: ענבל מרמרי

בשיתוף Hstern, בשיתוף Hstern

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully