תוכ"ש, רנואר, עומר נודלמן/מאיר כהן

עומר נודלמן בהפקת דנים רותחת

בשיתוף קניוני עזריאלי

26.2.2020 / 12:51

עומר נודלמן, הדוגמנית החמה של השנה והפרזנטורית החדשה של רנואר, הצטלמה להפקת ג'ינסים מחשמלת של קניוני עזריאלי בשיתוף רנואר, עם כל הפריטים הנכונים לעונת המעבר

מזג האוויר מתחיל להתחמם ולא רחוק הרגע בו נסתפק בטי-שירט לבנה וג'ינס מנצח. עומר נודלמן המשגעת הצטלמה להפקה של קניוני עזריאלי עם קולקציית הדנים החדשה של רנואר לצד אריאל בן עטר, ובה תוכלו לראות את הלוקים הקלאסיים והאולטימטיביים לעונת המעבר.

העונה הקרובה עומדת כולה בסימן רטרו, עם חזרה לשנות ה-80 וה-90 עם ה-real denim ג'ינס קלאסי עם אופי אותנטי כתוצאה מתהליך התיישנות טבעי, כזה שנראה "לבוש" ונינוח, ועדיין עם גישה אופנתית מוחצנת ומראה מטופל ועמוס בדיטיילים.

2020 מביאה איתה איזשהו טוויסט בקולקציית הנשים. אמנם הסקיני לא הולך לשום מקום אבל הפעם הזרקור מופנה לג'ינס עם מראה של רגליים רחבות יותר, תופעה שאת ניצניה ראינו בשנים האחרונות, והשנה היא לגמרי תופסת את מרכז הבמה. הפקת האופנה של קניוני עזריאלי בשיתוף רנואר מראה את כל הטרנדים שמחכים לנו השנה בגזרת הג'ינסים, וזה הזמן למצוא את הסטייל שלכם.

הצלליות המובילות הן הפלייר - ג'ינס מתרחב בעידון ככל שמתקרב לרצפה, הבוטקאט שהיה אופנתי בניינטיז, צמוד למעלה ומתרחב מהברך, הבאגי הרחב והמאמז ג'ינס האהוב על הכוכבות ההוליוודיות, עם גזרה נינוחה ורחבה. כל הגזרות מציגות קו מותן גבוה, כזה שאפשר לתחוב אליו ברישול חולצת טי קלילה או חולצה מכופתרת למראה סקסי.

מגמה נוספת שנראה ממנה יותר היא דנים עשוי מאה אחוז כותנה, ללא תוספת לייקרה לגמישות. אמנם התרגלנו לג'ינס הצמוד והסטרצ'י, אבל ג'ינס דוגמת זה שמציגה נודלמן, שעשוי כותנה, נשמר לאורך זמן ורק משתבח עם לבישה וכביסות ומקבל מראה "לבוש" וסקסי יותר. השטיפות הנכונות לעונה הן עם נטייה ברורה לגוונים בהירים, ממראה נקי ועד שטיפת אסיד שמזוהה עם שנות ה-80, עם קרעים וללא.

הקיץ נראה גם המון מכנסיים וחצאיות שישתלבו עם טופים קלאסיים שיקבלו זריקת סטייל עם ז'קטים וחולצות עם כתפיים מודגשות.

הגברים של העונה מקבלים גם הם טוויסט חדשני, עם צללית הקארוט (דמיינו גזר הפוך) שמתחזקת לצד הסקיני, כשהמראה המוביל גם כאן הוא ה-real denim עם דגש על שטיפות בהירות לצד לבן, שחור ושחור-כחול.

הגברים של העונה ילבשו קרעים גדולים באזור הירך והברך עם התזות צבע עדינות, ישלבו כיסי דגמ"ח והמון אלמנטים טיפוגרפיים. במשבצת הדנים הצבעוני בולט השימוש בטכניקת הצביעה ביחידה למראה שטוף בגווני ירוק וכחול, למראה שיכול להיות קליל וזרוק, או לאפשר ליצור לוק מונוכרומטי ומלא בסטייל.

צילום: מאיר כהן
איפור: גיא טקו, סוכנות סולו
שיער: קובי קלדרון
דוגמנים: עומר נודלמן ואריאל בן עטר
סטיילינג: מאשה רודוב
הפקה: YY productions

מערכת וואלה!, בשיתוף קניוני עזריאלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully