וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנות לאביב: כולנו צריכות אקססורי בצבע הזה בקרוב

27.2.2020 / 11:00

החנויות כבר מבשרות על חילופי עונות ואנחנו איתרנו את הצבע הכי נכון שילווה אותנו לאורך כל העונה החמה. הוא אומנם לא קלאסי ובאינסטינקט הראשוני תחושו כי הוא לא מתאים לכל אאוטפיט - אך בדיוק ההפך הוא הנכון. ראו והשכילו

בעוד מד מזג האוויר מצביע על 100 אחוז חורף, הקולקציות שנוחתות בימים אלו בחנויות מדברות כבר בשפת אביב 2020 ומסמנות את התכלת כצבע הנכון של העונה. גם באינסטגרם ניתן להבחין את בהלת הפאשניסטות לתכלת על גווניו כך שאין מנוס מלהכריז עליו כטרנד הלוהט של שילווה אותנו בתקופה הקרובה. וכמו שאתן יודעות, אנחנו לא בעד לעודד בזבוזים שיחזיקו לשימושים בודדים ולכן נמליץ על קניה חכמה שתתמקד באגף התיקים והנעליים.

כי לרכוש פריט חורפי לחודש בודד זה מיותר ופריט אביבי סתם יעלה אבק בארון. התהייה המתבקשת היא איך בדיוק ניתן לחרוש על תיק או נעליים בתכלת, בין אם הוא פסטלי עמום או בוהק לכיוון הטורקיז. אז תנו לנו לומר לכן, מניסיון אישי, הוא משתלב באופן מפתיע עם המון צבעים ואף יש לו אפיל משדרג כמעט לכל הופעה. מעבר לחומים ובז'ים שמהווים בני זוג אידאליים לתכלת הוא עובד נפלא גם עם אדום, כתום, ירוק וסגול, וגם בשילוב לבן, אפור ושחור המובנים מאליהם. מעבר לערבובים המגוונים ניתן לראות ברשת לא מעט הופעות של טוטאל לוק בתכלת כולל תרגומים מטריפים של טון על טון, לאמיצות שבינינו.

רשימת הלהיטים כוללת את תיקי הקאסט והפוש הקלועים מבית בוטגה ונטה כמו גם דגמי מיולז בשטוח ועקב. ברנדים נוספים שמשתתפים בחגיגה הם Azurina הבריטי המציעים מגוון דגמי תיקים במנעד תכולים משגע, Wandler ההולנדי עם דגמי נעלי Isa הפופולריים, Staud עם דגם אמל בטקסטורת קרוקו ומעצבת הנעליים חביבת האיט גירלז אמינה מואדי עם סדרת מגפי סאטן ועקבי רצועות בגווני תכלת שונים.

בגזרת מותגי העל ניתן להבחין במגמה גם אצל בתי האופנה גוצ'י, קלואה, פראדה, מיו מיו, ז'קמוס, בלנסיאגה, ולטינו ופנדי בין היתר כמו גם ברשתות העממיות יותר שמיהרו להציג אופציות נגישות לכל דורשת. מוזמנות לקבל השראה ולהצטרף לתופעה.

עוד בוואלה!

הדובון הכחול: כך תאמצו את הטרנד החרוש בלי להרגיש כמו כולן

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully