וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסמר הערב: דמי מור עשתה לכל הטופ מודלס בית ספר

27.2.2020 / 11:51

המגזין הוותיק הארפר'ס בזאר ניצל את ההזדמנות שכל הכוכבות והדוגמניות נמצאות בפריז כדי לחגוג פתיחת תערוכה במוזיאון בעיר. אל האירוע הגיעו נוטפות גלאם ג'יג'י חדיד, בלה חדיד וגווינת' פאלטרו - ואז דמי מור גנבה את ההצגה

אימג'בנק GettyImages

וירוס הקורונה לא הצליח להבריח את הכוכבות הבינלאומיות, שהגיעו לסגור את חודש האופנה עם השבוע האחרון שמתקיים בפריז. מי שניצל את ההזדמנות שכל הטופמודלס והכוכבות שוהות בעיר האורות הוא מגזין הארפר'ס בזאר שחגג את פתיחתה של תערוכה במוזיאון MAD לאומנות דקורטיבית בפריז. מדובר בתערוכת אופנה של המגזין שמציין יותר מ-150 שנות קיומו. לאירוע הנוצץ הגיעו כמצופה כל אנשי התעשייה, הכוכבים והדוגמניות, שמיד אחרי שסיימו לצעוד על המסלול - עלו על אאוטפיטים נוטפי גלאם - והגיעו להרים.

מי שגנבה את ההצגה היא דמי מור (57), שלאחרונה מנסה לעשות קאמבק תקשורתי ומגיעה ללא מעט אירועים. מור, שבזמן האחרון נראתה רק בגוונים שחורים, לבשה על עצמה את שמלת הסינדרלה של דיור שיש לה בארון - והגיעה לפתיחת התערוכה. שמלת סטרפלס נפוחה ומבריקה בגווני ורוד עם תוספת של שרוולים עשויים רשת שחורה. להעצמת הדרמה, צירפה השחקנית ללוק שרשרת בולטת ובחרה בתסרוקת אסופה עם צמה על ראשה בסגנון נסיכותי.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטגרם

פתיחת תערוכה של הארפר'ס בזאר פריז דמי מור. GettyImages
נסיכה מודרנית. דמי מור לובשת דיור/GettyImages
פתיחת תערוכה של הארפר'ס בזאר פריז דמי מור. GettyImages
השרשרת הגדולה, התסרוקת בשיער, שרוולי הרשת. הכל ביחד - מה איתם?/GettyImages

במסיבה היא פגשה את גווינת' פלאטרו שלבשה גם היא אאוטפיט על טהרת הוורוד הבהיר. פאלטרו, שהגיעה לפריז מלווה במסיכת פנים נגד וירוס הקורונה, לבשה שמלה של ראלף ורוסו עם כל הגימיקים הקיימים - נוצות, רשת, שיבוצי קריסטלים נוצצים וקישוטים פרחוניים. למרות מה שנשמע כמו מתכון לבלאגן או אסון אופנתי, פלאטרו נראתה פשוט נפלא. אלנגטיות וקלאסיות, בלי טיפה של כאוס.

פתיחת תערוכה של הארפר'ס בזאר פריז גווינת' פאלטרו. GettyImages
נשמע כמו כאוס, אבל נראה נפלא. גווינת' פאלטרו בראלף אנד רוסו/GettyImages

מי שעוד הגיעו לאירוע היו האחיות חדיד, לחלוטין הצמד הכי עסוק בחודש האחרון. בלה סיימה לצעוד על המסלול של מוגלר ומשם רצה ישר להחליף לאאוטפיט של בלנסיאגה בשחור-לבן שכולל כתפיים מחודדות וגרביונים תואמים ואחותה ג'יג'י לבשה שמלת מעיל של שאנל מבד דמוי תחרה פרחוני. גולת הכותרת בלוק של ג'יג'י הגיע דווקא בגזרת האיפור. הדוגמנית בחרה באייליינר לבן קצת אחר - במקום על העפעף צמוד לקו הריסים, הקו הגיע בצורה ישרה ומאוזנת לעין - מקצה הגבה ועד גשר האף. האם מדובר בתחילתו של טרנד? ימים יגידו.

את תשומת לבנו באירוע תפסה גם ג'אנל מונה, שבחרה בשמלה עם פרנזים נוצצים ושרוולים מתרחבים של ז'אן פול גוטייה. גם היא, בדומה לבלה, בחרה בגווני שחור-לבן ולבשה שמלה עם הפרינט הפסיכודלי שמאוד מזוהה עם גוטייה. ללוק היא צירפה ברט צרפתי ועקבים של המעצב כריסטיאן לובוטין, שגם נכח באירוע.

פתיחת תערוכה של הארפר'ס בזאר פריז ג'יג'י חדיד בלה חדיד. GettyImages
בלה בבלנסיאגה, ג'יג'י בשאנל/GettyImages
פתיחת תערוכה של הארפר'ס בזאר פריז ג'יג'י חדיד בלה חדיד. GettyImages
איפור לאמיצות/GettyImages
פתיחת תערוכה של הארפר'ס בזאר פריז ז'אנל מונה. GettyImages
ז'אנל מונה לובשת גוטייה קלאסי/GettyImages
פתיחת תערוכה של הארפר'ס בזאר פריז דמי מור ג'יג'י חדיד בלה חדיד. GettyImages
האחיות חדיד עם מסמר הערב - דמי מור/GettyImages
פתיחת תערוכה של הארפר'ס בזאר פריז ג'יג'י חדיד בלה חדיד. GettyImages
אין כמו אחוות אחיות. כאילו לא ביליתן צמוד אחת לשנייה כל החודש, מטיילות בין בירות האופנה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully