הפקת אופנה רנואר ליום האישה הבינלאומי. עידו לביא
הפקת אופנה רנואר ליום האישה הבינלאומי/עידו לביא

חשופות, חזקות ויפהפיות: הפקת האופנה המרגשת

בשיתוף רנואר

8.3.2020 / 7:54

כולן מתחת לגיל 40, מתמודדות עם סרטן השד ומוכיחות מהי עוצמה נשית. הן בחרו את הבגדים שהן אוהבות מהקולקציה החדשה של רנואר, הצטלמו עם איפור מקצועי וצוות צילום מיומן - והפכו לדוגמניות ליום אחד. "המסר העיקרי הוא לא להתבייש. להיפך - להיחשף ולקבל תמיכה של אנשים"

לקראת יום האישה הבינלאומי יצא מותג האופנה רנואר בשיתוף פעולה מרגש במיוחד עם הפקת אופנה מיוחדת של נשים המתמודדות עם סרטן השד. שיתוף הפעולה נוצר יחד עם יאנה דרום, אשר הייתה חולה בעבר והיום עובדת כמעצבת ובעלת רשת אביזרים לנשים המתמודדות עם סרטן השד. הנשים בהפקת האופנה, כולן מתחת לגיל 40 ומתמודדות עם שלבים שונים של המחלה, מצולמות כאשר הן בקדמת הבמה במטרה להעצים כל אישה ולתת לה את הכוח להרגיש טוב עם עצמה ולחייך. "הן פשוט קיבלו מתנה", אומרת יאנה, "להרגיש דוגמניות ליום אחד וגם להראות מהי עוצמה נשית מתפרצת. פשוט רואים בכל תמונה את זה".

צפו בהפקת האופנה המרגשת:

צילום: עידו שחם
מיטל זיו-ריעני, הפקת אופנה רנואר. עידו לביא
"תזכורת לימים טובים". מיטל זיו-ריעני/עידו לביא

"זה נותן לנו תזכורת לימים טובים שהיו ושיהיו", אומרת בחיוך מיטל זיו-ריעני רגע אחרי שהצטלמה עם הצלם עידו לביא. מיטל אובחנה בהתחלה עם דלקת בשד וקיבלה טיפול באנטיביוטיקה. רק לאחר הטיפול הבינה שמדובר בגידול רב מוקדי וכשהתגלתה גם גרורה על העור עברה למסלול הטיפול המלא שכלל גם טיפול כימותראפי.

עדי יזהר, הפקת אופנה רנואר. עידו לביא
"עושה פלאים לנשיות". עדי יזהר/עידו לביא

"זה משהו שעושה פלאים לנשיות, לעוצמות. זהו יום אחד ואני מרגישה שעשה לי המון", מסכמת את החוויה עדי יזהר. יזהר גילתה את הסרטן בשבוע 14 להריון במישוש תוך כדי פילינג גוף במקלחת. "עברתי את כל הכימותרפיה במהלך ההיריון, אחרי הלידה החלו בדיקות שלא יכולתי לעבור במהלך ההיריון ואז גילינו שהגוש גדל." היא מספרת.

הנשים זכו לבחור את הבגדים שהן אוהבות מהקולקציה ולהצטלם על פי בחירתן, עם איפור מקצועי וצוות צילום מיומן. בישראל, סרטן השד הוא הסרטן השכיח ביותר בקרב נשים. אחת משבע נשים תחלה במהלך חייה בסרטן השד, וכולנו מקוות שאחת משבע גם תנצח את המחלה.

הדר שניצר ברון, הפקת אופנה רנואר. עידו לביא
למדה קונדיטוריה במהלך הטיפולים. הדר שניצר ברון/עידו לביא

מצולמת נוספת היא הדר שניצר ברון, אחות לשעבר שאובחנה לפני שנה וחצי עם סרטן שד גרורתי שלב 4. שניצר ברון נמצאת כרגע אחרי מספר ניתוחים. היא מטופלת בטיפולים שלא כוללים כימותרפיה. במהלך הטיפולים היא שמה את כל חייה על הולד, נרשמה ללימודי קונדיטוריה והיום היא עוסקת במקצוע.

יוליה פלקס, הפקת אופנה רנואר. עידו לביא
לקתה בסרטן במהלך ההריון ותמשיך עם הטיפולים גם אחרי הלידה. יוליה פלקס/עידו לביא

בשנים האחרונות אנחנו רואות יותר ויותר נשים שמדברות בפתיחות על המחלה וההתמודדות ומשתפות את הסביבה הקרובה והרחוקה ברשתות החברתיות בתהליך המלחמה הפרטית שלהן. אחת מאותן נשים היא יוליה פלקס, שגילתה גם היא על הסרטן בחודש רביעי להריון השני שלה ונמצאת כרגע בטיפולי כימותרפיה אותם תמשיך גם אחרי הלידה. פלקס מספרת בפתיחות ברשתות על ההתמודדות הפרטית שלה. "המסר העיקרי הוא לא להסתיר. לא להתבייש. להיפך - להיחשף ולקבל תמיכה של אנשים", היא אומרת בפתיחות.

שירלי גרינברג, הפקת אופנה רנואר. עידו לביא
התעקשה על בדיקות נוספות. שירלי גרינברג/עידו לביא

גם שירלי גרינברג, מצולמת נוספת, מספרת שגילתה על המחלה כשהרגישה "משהו לא בסדר בשד". בזכות התעקשות שלה עברה בדיקות מגוונות שגילו שמדובר בסרטן השד ושהיא גם נשאית של BRCA1. כרגע היא מקבלת טיפולים כימותרפיים.

"אין יותר חזק מלהראות ביום האישה הבינלאומי נשיות במלוא העוצמה, להראות כמה יופי יש באישה גם אם היא עם קרחת, עם פאה או עם מטפחת". מסכמת יאנה.

צילום סטילס: עידו לביא
צילום וידאו: עידו שחם
סטיילינג: מאשה רודוב
איפור: ספיר סבג, סוכנות סולו

יאנה דרום, הפקת אופנה רנואר. עידו לביא
הייתה חולה בעבר והיום עובדת כמרצה ובעלת רשת של אביזרים לנשים המתמודדות עם סרטן השד. יאנה דרום/עידו לביא
מערכת וואלה!, בשיתוף רנואר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully