וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הילדה הכי יפה בעולם" כבר ממש לא ילדה: תילן בלונדו חוגגת 18

תילן בלונדו, שזכתה בטייטל "הילדה עם הפנים הכי יפות בעולם" כשהייתה בת שש בלבד, הגיעה לגיל 18 והיא עפה על זה בכל הכוח. תמונות סקסיות, מבטים שובבים ובגדים חשופים

תילן בלונדו בפרסומת/court métrage Thylane Blondeauhttps

"הילדה הכי יפה בעולם" כבר ממש לא ילדה. תילן בלונדו הצרפתייה, שחגגה לאחרונה 18, התחילה את הקריירה שלה בגיל ארבע בלבד בתור דוגמנית של ז'אן פול גוטייה. שנתיים אחר כך, בגיל שש, היא כבר זכתה לטייטל המבטיח: "הפנים הכי יפות בעולם". באותה תקופה רבים טענו שהיופי שלה זמני, שברגע שהיא תגדל זה יחלוף ופניה ישתנו. ואולם, למורת רוחם של המבקרים - בלונדו גם בגיל 18 היא דוגמנית עסוקה במיוחד. כשהייתה בת 17 היא שוב זכתה בטייטל הנחשק "הפנים היפות בעולם", מה שבעצם אומר שיש לה את הגנים הכי משובחים שיש, והזמן ממש לא משחק פה תפקיד.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

תילן בלונדו. אינסטגרם, צילום מסך
כבר לא ילדה. תילן בלונדו/צילום מסך, אינסטגרם

אלא שאי אפשר לטעון שבלונדו נראית אותו הדבר כמו שהייתה בילדותה. הפנים הכי יפות בעולם אולי נשארו כאלה, אבל התמימות של גיל שש התחלפה בטיזריות ושובבות של גיל 18. אז נכון שגם בילדותה הייתה מעורבת בלונדו בצילומים פרובוקטיביים, כאלה שגרמו ללא מעט אנשים להרים גבה, אבל עכשיו היא כבר בגיל שמותר להתחיל. רק להזכיר, בגיל 10 היא הצטלמה לווג פריז בתמונות שעוררו סערה של ממש, וגם היום, למרות שעברו שמונה שנים, התמונות האלה לא לגמרי עוברות חלק בגרון.

עוד בוואלה! אופנה

"הילדה היפה ביותר בעולם" כבר בת 17- ושוב זכתה בתואר

לכתבה המלאה
ילדות בהפקת Cadeaux של ווג פריז, ינואר 2011. Sharif Hamza,
התמונות שעוררו סערה בווג פריז/Sharif Hamza

3.4 מיליון העוקבים באינסטגרם מקבלים את בלונדו בגרסה הרבה יותר נועזת מכפי שהייתה עד היום. בלונדו היא כאמור דוגמנית עסוקה ומנצלת אתהרשתות החברתיות כדי לשתף את החיים שמאחורי הקלעים, החל מהלוקיישנים השווים, דרך ההתארגנויות על סט הצילומים ועד סלפיז מעוררי קנאה.

בין בתי האופנה שהיא עובדת איתם היום אפשר למצוא את ורסצ'ה, דיור, בולגרי ונוספים, כשברזומה שלה נמצאים עוד לא מעט בתי אופנה יוקרתיים כמו דולצ'ה וגבאנה, ראלף לורן וטומי הילפיגר. גם הפקות אופנה כבר קטנות עליה ובשנים האחרונות הצטלמה לשלל מגזינים נחשבים כמו קוסמופוליטן, אל ונומרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully