וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגדירה מחדש את הוואן-שולדר: היידי קלום בחליפה מטריפה

הדוגמנית המצליחה היא לא אחת המתלבשות הטובות שהכרנו, אבל השבוע היא לבשה חליפה כל כך מושלמת שהיינו מתות לחטוף ולשים אצלנו בארון. הבעיה: העלות המטורפת. לא תאמינו כמה הלוק הזה עולה

היידי קלום מדגמנת פריטים מליין הלנז'רי האישי שלה Heidi Klum Intimates, אביב 2016/אתר רשמי

היידי קלום היא לא אחת המתלבשות המחוננות שהכרנו. אין מה לעשות, לפעמים צריך להודות באמת. ואולם, השבוע הצליחה הדוגמנית להפתיע אותנו לטובה. אולי זה הסטייליסט רוב זנגארדי ואולי זה התפקיד החדש כשופטת בתכנית "גוט טאלנט אמריקה" שסיפקו לה קצת השראה, אבל מה שבטוח - את הלוק שהיא לבשה היינו שמחות לאמץ למלתחה שלנו.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

היידי קלום. splash
6,000 דולר והלוק הזה שלכן. היידי קלום/splash

קלום הגיעה לצילומי התכנית כשהיא לובשת חליפה אפורה שמגדירה מחדש את המונח "וואן-שולדרס". מדובר בחליפה א-סימטרית של המותג Monse שלה יש שרוול אחד ארוך ורגיל ושרוול שני שחושף כתף. חוסר הסימטריה בבלייזר אינו מסתכם רק בשרוולים, וגם בחלקו התחתון יש צד אחד ארוך יותר וצד שני קצר. מחיר הבלייזר - 3,536 דולר, מחיר יקר לכל הדעות, ואליו התאימה קלום מכנסיים בשני גווני אפור של המותג, שגם הם לא זולים במיוחד ועולים 1,833 דולר. ללוק צירפה קלום משקפי שמש גדולים ונעלי עקב בצבע ניוד של המותג Casadei שמחירן 653 דולר. בחישוב לא כל כך מהיר הגענו לעלות של יותר מ-6,000 דולר.

עוד בוואלה! אופנה

אחרי שורה של אסונות: היידי קלום סוף סוף קלעה בול

לכתבה המלאה
היידי קלום. splash
עד שהצליח לך, לא נסקר?/splash

בזמן האחרון אנחנו רואות את קלום לא מעט. אם זה באירועים מתוקשרים ואם זה בגלל צלמי הפפראצי שמצלמים אותה יותר מהרגיל, וזאת בניסיון לקדם כאמור את הג'וב החדש שלה כשופטת התכנית הריאליטי. כך למשל, באירוע שטיח אדום של התכנית היא לבשה שמלת מיני וואן שולדר מזוברת של המותג האיטלקי Redemption, שם החליפה חיבוקים חמים עם השופטת שיושבת לצדה, סופיה ורגרה. ורגרה לבשה לאירוע שמלת סטרפלס שחורה עם עיטור של אבנים כסופות ונוצצות באזור החזה ונעלי עקב עם פלטפורמה, שלהזכירכן - כבר חזינו את הקאמבק שלהן מזמן.

היידי קלום. splash
לא היינו מתנגדות ללוק הזה אצלנו בארון. היידי קלום/splash
היידי קלום סופיה ורגרה. GettyImages
שופטות חדשות. היידי קלום וסופיה ורגרה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully