וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מימיית הזהב: שאנל משיקים תיק לבקבוק - ולא תאמינו כמה הוא עולה

11.3.2020 / 6:55

בית האופנה הצרפתי השיק תיק המיועד לבקבוק מים רב פעמי. מלבד התיק, שמגיע בכמה צבעים, הם מציעים גם בקבוק מוזהב עם פקק שעליו מוטבע לוגו שאנל המפורסם. וכמה זה עולה? יותר ממשכורת חודשית ממוצעת

צילום מסך

האם אתם זוכרים את הטיול השנתי בכיתה ד'2, שלקחתם אתכם בקבוק מים בתוך תיק ייעודי למימיה, שליוותה אתכם בהליכה בטבע? ובכן, בשאנל כנראה ממש מתגעגעים לימים האלו, אחרת אין לנו שום הסבר לפריט החדש שהם משווקים. והחשש הכי גדול הסיפור: יש סיכוי שהטרנד הזה עוד יתפוס.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

תיק בקבוק רב פעמי שאנל. שאנל, אתר רשמי
קאמבק לתקופת הטיול השנתי מהיסודי. תיק הבקבוק של שאנל/אתר רשמי, שאנל

בית האופנה הצרפתי משווק תיק ייעודי לבקבוק מים מתוך קולקציית קרוז 2019-2020 עשוי מהבד המוכר של שאנל בשילוב רצועות זהב והלוגו, כמובן. המחיר - ממש לא של טיול שנתי. כדי לרכוש לעצמכם תיק לבקבוק המים שילווה אתכם וירווה את צימאונכם תצטרכו לשלם לא פחות מ-7,990 דולר. מדובר ב-27 אלף שקלים, הרבה יותר ממשכורת חודשית ממוצעת.

הבשורות המנחמות, אולי, הן שמלבד התיק - מקבלים גם בקבוק מוזהב עם פקק ממותג של בית האופנה שאנל. אולי זה הופך את העסקה לכדאית ומשתלמת יותר? תחליטו אתם. את הקייס היוקרתי אפשר להשיג בשלושה צבעים: שחור, ורוד ולבן.

עוד בוואלה! אופנה

גימיק או מסר לגיטימי? בובות ענק של חיות על המסלול של סטלה מקרטני

לכתבה המלאה
תיק בקבוק רב פעמי שאנל. שאנל, אתר רשמי
מקבלים גם בקבוק עם פקק ממותג/אתר רשמי, שאנל

למרות המחיר מרקיע השחקים, מה שעומד מאחורי היוזמה של שאנל להוסיף לקולקציה שלהם תיק בקבוק הוא רעיון הקיימות, שתופס תאוצה בתעשיית האופנה בתקופה האחרונה, והניסיון למזער את הנזק הסביבתי. בשאנל סבורים שאם ישווקו תיק לבקבוק רב פעמי פלוס בקבוק מתכת, יצליחו לפתות את הצרכנים לצמצם את השימוש בבקבוקים חד-פעמיים המזהמים את הסביבה.

תיק בקבוק רב פעמי שאנל. שאנל, אתר רשמי
אם בא לכם להתפזר, התיק של שאנל מגיע בשלושה צבעים - ורוד, לבן ושחור/אתר רשמי, שאנל
  • עוד באותו נושא:
  • שאנל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully