וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ככה יוצאים לסידורים בעיר? אמילי רטאייקאוסקי בשמלת מיני קצרצרה

11.3.2020 / 12:25

הדוגמנית הגיעה להתארח בתכנית טוק-שואו בניו יורק ועל הדרך יצאה לסיבוב סידורים עם האאוטפיט שנבחר לצילומים: שמלת מיני חומה עם סנדלים ואייליינר חתולי. אולי ככה מזמנים את הקיץ?

LUISDA FILMS

אמילי רטאייקאוסקי הגיעה לניו יורק אתמול כדי להתארח בתכנית טוק שואו של סת' מאיירס עם אאוטפיט קיצי למדי, למרות מזג האוויר הקודר בתפוח הגדול. מי שהוכיחה לאחרונה שהיא לגמרי מצטיינת בגזרת הסטריט סטייל, החליטה הפעם לצאת לסידורים בעיר עם הבגד שמיועד לצילומים באולפן.

מדובר בשמלת מיני חומה מבריקה עם חיתוך בבטן, השייכת לקולקציית אביב-קיץ 2020 של המותג האוקראיני BEVZA. שמלת המשי עולה 375 אירו וחייבים להודות - היא נראית על רטאייקאוסקי הרבה יותר טוב מאשר על דוגמנית המותג. לשמלה הקצרצרה הוסיפה אמילי סנדלים, כאילו עכשיו אמצע יולי, ואייליינר חתולי. אולי ככה מזמנים את השמש?

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

אמילי רטאייקאוסקי. splash
יוצאת לסידורים בשמלת מיני מבריקה. אמילי רטאייקאוסקי/splash

שמלת המשי החומה לא הייתה הבחירה היחידה של רטאייקאוסקי באותו יום. בערב, אחרי שסיימה את הסידורים בעיר ואת הצילומים לתכנית, הגיעה לגאלה בניו יורק של ארגון בתחום האומנות, כדי להרים לחברה קרובה שעלתה לנאום במהלך האירוע. לטובת הערב הנוצץ לבשה רטאייקאוסקי טופ שחור קטנטן שמתחבר למכנסיים שחורים רחבים עם חגורת בטן זהובה. אפשר לסכם את היום הזה בתור יום שרירי הבטן החשופים של אמילי רטאייקאוסקי.

ללוק היא הוסיפה את התיק השחור הפופולרי של בוטגה, שנראה שיש אותו בארון לכל הפאשניסטות באשר הן. בעלה, סבסטיאן ביר-מק'קלארד, שהתלווה אליה לגאלה, הלך על הלוק הקז'ואלי ובחר בחליפה ספורטיבית אפורה ומבריקה מעט, עם חולצת טי שחורה מתחת. הכי קליל.

אמילי רטאייקאוסקי. splash
בגזרת הביוטי נבחר איילינר חתולי/splash

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully