וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוודר שהחליק וחזייה מבצבצת: ככה קייטי הולמס חזרה לכותרות

12.3.2020 / 11:50

קייטי הולמס היא אחת הנשים הכי מדוברות בתקופה האחרונה. הטייטל החדש כרווקה, החזרה לעבודה, האירועים הנוצצים וכמובן הסטייל המנצח גרמו למגזין אינסטייל לבחור בה לאשת השער שלהם. על הפפראצי הסקסי של השנה היא מספרת: "רק ניסיתי לתפוס מונית"

וואלה! NEWS

מאז שקייטי הולמס (41) שינתה את הטייטל ל"רווקה" היא הפכה לאחת הנשים הנחשקות והמדוברות ביותר בתעשייה. היא חזרה להשתתף באירועים מתוקשרים ונוצצים, פופרצה על בסיס יומי ושבה למקצוע שנראה היה שהיא כבר זנחה, עם סרט חדש, קמפיינים ושלל הפקות. לכל הנוסחה הזו מוסיפים סטייל מנצח ומקבלים את אחת הנשים הבולטות של הרגע.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטגרם

מי שהשכיל להבין את זה הם אנשי מערכת מגזין אינסטייל, שבחרו בה לשער של גיליון אפריל. על השער היא מככבת בשמלה שחורה של דולצ'ה וגבאנה עם שעון של שאנל ומבט סקסי בעיניים ובתמונת שער נוספת היא חובשת כובע של דיור ולובשת חולצה מכופתרת של מקס מארה.

הפקת האופנה קלאסית ועם קריצה סקסית מעודנת שמאוד אופיינית להולמס - חולצת שמנת פליסה של קלואה, בתמונה נוספת חצאית פרחונית וסוודר אפור של מיו מיו, עוד פריים עם בלייזר לבן של ברונלו קוצ'ינלי, בלי מכנסיים כמובן ומתחת חולצה של The Row מבית האולסניות ועוד תמונה מעוררת קנאה כשהיא יושבת על השיש במטבח עם כוס קפה ושמלה של דונה קארן. כמו כולנו כמובן.

עוד בוואלה! אופנה

בא לך לטמטם את האקס? תתלבשי כמו קייטי הולמס

לכתבה המלאה

בריאיון שמתווסף להפקת האופנה הלוהטת, מדברת הולמס על השינוי שחל בה בשנים אחרונות עם ההגעה לגיל 40, על העובדה שהבת שלה סורי, מנישואיה לטום קרוז, כבר הגיעה לגיל 14 וגם על השינוי בסטטוס הזוגי והחזרה לעבודה עם סרט חדש שיצא לאקרנים בהמשך השנה. "אנשים אומרים שאתה לא באמת מכיר את עצמך עד שאתה מגיע לגיל 40. אני בת 41. ראיתי דברים, חוויתי דברים, אני עכשיו מקשיבה לעצמי ולא נכנעת למה שאחרים אומרים".

על בתה סורי אמרה: "אני כל כך אוהבת אותה. המטרה שלי תמיד הייתה לוודא שהיא תהיה 100% עצמה, שתהיה חזקה ובטוחה. והיא יצאה חזקה, היא למעשה תמיד הייתה כזו. היא בוחרת פעילות, מתמקדת בה ומשקיעה עד שהיא הופכת ממש טובה - ואז היא עוברת לדבר הבא. אני חייבת לספר, לפני זמן מה ראיתי אתר מעריצים עבורה וזה היה קשוח. עקבו אחרינו המון כשהיא הייתה קטנה, הייתי יוצאת לטייל איתה ב-6 בבוקר כדי שאף אחד לא יראה אותנו. יש סרטון שלה מגיל שנתיים שבו תפסו אותנו צלמי פפראצי, ומיד כשהיא ראתה את המצלמות, היא התחילה לנופף להם. היא באמת מיוחדת".

אחד הנושאים שעלו בריאיון, היה הלוק שהפך את הולמס לדמות מדוברת שוב - סוודר קשמיר עם חזייה תואמת של Khaite שבצבצה החוצה, כשהסוודר החליק מעט וחשף כתף. הסט הפך סולד אאוט במהרה. "בכנות, ממש לא הרגשתי סקסית", היא מודה. "הייתי בשופינג וניסיתי לתפוס מונית בשדרה החמישית. זה נראה הרבה יותר זוהר ממה שזה היה במציאות".

קייטי הולמס. splash
"הרבה פחות זוהר במציאות". הסט שהפך את קייטי הולמס למדוברת שוב/splash

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully