וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם לוק כזה רותח, אף אחד לא מסתכל על הנעליים: ג'יי לו בג'וב חדש

15.3.2020 / 10:42

ג'ניפר לופז מוסיפה לקורות החיים המרשימים שלה גם את הטייטל הנחשק "מעצבת נעליים". הקולקציה שלה למותג הנגיש DSW תצא מחר לחנויות, והיא כבר מפזרת רמזים עם שורה של תמונות רותחות במיוחד

ג'ניפר לופז בקמפיין אביב-קיץ 2020, ורסצ'ה/במאי: מרט אלאס, ורסצ'ה

כאילו שהיינו צריכות עוד סיבות לטעון שזו השנה הכי טובה בקריירה של ג'יי לו, והנה מגיעה לה אחת נוספת. ג'ניפר לופז, אשת השעה, יכולה להוסיף לקורות החיים המרשימים והארוכים שלה גם את הטייטל הנחשק "מעצבת נעליים". הזמרת עיצבה קולקציית תיקים ונעליים עבור המותג האמריקאי הנגיש DSW, שמציע נעליים להמונים.

"יש כל כך הרבה פנים לקריירה שלי וזה מה שאני מביאה לקולקציה שעיצבתי עבור DSW", אמרה לופז בהצהרה אחרי פרסום שיתוף הפעולה בינה לבין המותג. "הקולקציה מציגה שלוש ערים שהפכו לחלק חשוב ממי שאני - ניו יורק, לוס אנג'לס ומיאמי. הסטריט סטייל של ניו יורק, הזוהר והגלאם של הוליווד והאווירה התוססת של מיאמי. אני מקווה שאנשים יוכלו למצוא בקולקציה הזו צדדים שונים של עצמם, אך יחד עם זאת להישאר נאמנים למי שהם באמת".

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

מחר צפוי המותג להשיק את הקולקציה החדשה, שתימכר בחנויות בקנדה, בארצות הברית ובאתר, וג'יי לו כבר מתחילה לפזר רמזים. באינסטגרם שלה ובאתר פורסמו כמה תמונות מהקמפיין, שכמובן לופז היא הפנים שלו. באחת התמונות ששיתפה הזמרת אפשר לראות אותה לובשת בגד גוף שחלקו העליון מחויט, חולצה לבנה מכופתרת ומעליו ווסט שחור. הרגליים השריריות והשזופות חשופות לגמרי ולופז נועלת סנדלים שחורים, כאלו שממש נשמח לרכוש. בתמונה נוספת מתוך הקולקציה נראית ג'ניפר בז'קט מנומר, תחתונים תואמים וסטילטו בפרינט מנומר. מישהו רק צריך להגיד לה שעם פיגורה כל כך לוהטת, קשה להתרכז בנעליים.

עוד בוואלה! אופנה

ראש בראש: ג'ניפר לופז השאירה לשאקירה אבק

לכתבה המלאה

בתמונות שפורסמו באתר כהצצה לקולקציה שתיחשף מחר, אפשר לראות מגוון של נעליים. החל מעקבי סטילטו דקים וסקסיים, דרך עקבים מרובעים ועבים עם נוכחות, נעליים נוצצות, עקבים עם קשירה לאורך השוק ונעלי אספדריל שטוחות או עם פלטפורמה. המחירים צפויים להיות בין 60 ל-80 דולר, מה שהופך את כל הסיפור לאטרקטיבי במיוחד.

רק נזכיר שבעונה האחרונה משמשת ג'יי לו פרזנטורית בשלושה קמפיינים - ורסצ'ה, כמובן, הודות לחידושים של השמלה האייקונית שהיא לבשה בטקס הגראמי של שנת 2000, בית האופנה Guess וכן המותג Coach. ואל לנו לשכוח את ההופעה המטורפת במחצית הסופרבול.

ג'ניפר לופז DSW. DSW, אתר רשמי
הצצה לכמה מהדגמים שעיצבה ג'יי לו/אתר רשמי, DSW

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully