וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כולם צחקו על המיגון של נעמי קמפבל - ואז היא חשפה את תג המחיר

15.3.2020 / 12:50

הטופ מודל הגיעה לשדה התעופה לבושה בחליפת מיגון מפני נגיף הקורונה מכף רגל ועד ראש. בזמן שהתגובות גיחכו על האאוטפיט, נעמי קמפבל שלפה שפן מהכובע בדמות בית האופנה שעומד מאחורי המעיל היוקרתי שלה. לזה לא ציפיתם

אתר רשמי

תעשיית האופנה כולה העלתה בימים האחרונים תמונות לרשתות החברתיות שמתייחסות למשבר הקורונה העולמי. החל מתמונות סלפי עם מסיכות, דרך משפטי תמיכה ועד תמונות מצב מחנויות בארצות הברית או הסגר הכולל באיטליה. מי שלקחה את החשש מהנגיף צעד קדימה, ויש היגידו שמדובר בצעד הכי נכון לאור ההתפתחויות, היא נעמי קמפבל (49), שעלתה לטיסה לבושה בחליפת מגן מכף רגל ועד ראש, פלוס מסיכת פנים, משקפיים וכפפות. בעוד שלא מעט צחקו על הלוק שלה, מתברר שהטופ מודל הסתירה שפן בכובע.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

נעמי קמפבל מתגוננת מקורונה. אינסטגרם, צילום מסך
לזה לא ציפיתם. נעמי קמפבל במעיל יוקרתי של ברברי מעל חליפת המיגון/צילום מסך, אינסטגרם

התמונות של קמפבל, שלצדן היא כתבה: "בטיחות קודמת לכל", כמובן עוררו עניין רב. בין היתר, מעצב האופנה מארק ג'ייקובס כתב לה: "לא ציפיתי לפחות מנעמי קמפבל" והוסיף בתמונה אחרת: "זו אחותי". גולש אחר כתב: "בטיחות, אבל אופנתית". מלבד התגובות המפרגנות, נרשמו לא מעט תגובות מגחכות על הצעדים הקיצוניים של הדוגמנית. ואולם, תגובה אחת חשפה פרט מידע מעניין במיוחד. הראפרית אזיליה בנקס הגיבה לטופ מודל, שבאחת התמונות נראתה לובשת מעיל שכמייה חום קאמל מעל חליפת המגן, וכתבה לה: "אלוהים, מקווה שזו לא שמיכה שמחלקים במטוס, ושזה שלך. השמיכות האלה לא זוכות לניקיון יסודי".

אלא שממש לא מדובר בשמיכה שמחלקים במטוס. מתברר שמדובר במעיל של בית האופנה ברברי, שעלותו לא פחות מ-2,790 דולר. מחיר מאוד לא נגיש לכל הדעות שהופך את כל האאוטפיט קורונה הזה ליוקרתי מאוד. קמפבל הגיבה לבנקס וכתבה: "זה שלי. עכשיו בפח האשפה בנמל התעופה". אם רק היינו יכולות לקנות כרטיס טיסה, כנראה שכבר היינו בדרך לפח הספציפי הזה.

עוד בוואלה! אופנה

הסכסוך שמרעיד את התעשייה: מה קורה בין נעמי קמפבל לעורך ווג הבריטי?

לכתבה המלאה
נעמי קמפבל מתגוננת מקורונה. אינסטגרם, צילום מסך
צוחק מי שצוחק אחרון. נעמי ומעיל הקורונה/צילום מסך, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully