וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נותנות עבודה מהבית: מסיכות יופי שתוכלו להכין בעצמכן

בעקבות החלטת משרד הבריאות לסגור את מכוני הקוסמטיקה והצורך במרחק של שני מטרים, מסתמן כי אין סיכוי שנפגוש את אנשי הביוטי שלנו בקרוב. לפניכן מסיכות ופילינגים שניתן להכין מפירות, שיבולת שועל, יוגורט ושאר מוצרים שיש לכם במקרר

נועה קירל, פולה בליק. ניר פקין,
דבר ראשון שהיא עשתה כשחזרה מהטירונות היה מסיכה? נועה קירל/ניר פקין

ההחלטה הקשה שהבילה את כולנו להיות בהסגר משפיעה קשות על עור הפנים. לא סתם אומרים שכשאנחנו שמחות אנחנו קורנות וכשאנחנו מדוכדכות רואים היטב את הנזקים. מכיוון שלא נצליח לבקר את הקוסמטיקאיות שלנו בקרוב, לאור הוראות משרד הבריאות, מצאנו פתרון יעיל שיכול לעזור מאוד בשבועות הקרובים - הכנת מסיכות טיפוליות בבית. הלחץ מהמצב יכול לייצר פצעונים, לגרום לחיוורון ולפגוע בטקסטורה של העור ולכן אסור להזניח. הצטיידו בסבון פנים טוב (ניתן להתחמש אונליין), סרומים וקרם לחות ותנו כמה פעמים בשבוע למסיכות יופי ופילינג. זה משתלב נהדר עם הצפייה בנטפליקס.

ראשית כל, לפני כל טיפול קוסמטי חשוב לדעת איזה סוג עור פנים יש לנו. אבחנת סוג העור תשנה את סוג המסיכה על מנת לא לייבש או להגביר שמנוניות. עור פנים רגיל מתאפיין בטקסטורה חלקה, נקבוביות בינוניות וללא אזורים יבשים או שומניים. עור פנים שומני הוא בעל מראה מבריק, טקסטורה פיצעונית ויש נטייה מרובה לשחורים. עור פנים יבש בעל טקסטורת עור מתוחה ואדמומיות ועור פנים רגיל/מעורב, סוג העור הנפוץ ביותר בקרב האוכלוסיה הישראלית, עם מרכז פנים שמנוני (אזור האף) וההיקף יבש. התייעצנו עם הקוסמטיקאית פולה בליק דיין, מומחית לרפואה טבעית וקוסמטיקה משולבת, שתעזור לנו לצלוח את התקופה הזו ולפניכן מספר מסיכות בהמלצה אישית מהמאסטרית. בהצלחה!

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

נועה קירל, פולה בליק. ניר פקין,
אחרי - קירל מציגה עור פנים זוהר/ניר פקין

פילינג להסרת תאים מתים

* 1 כפית שטוחה של קפה שחור
* 1 כפית שטוחה של אבקת קקאו
* 1 כפית דבש
* 2 כפיות שמן זית

אופן השימוש: ערבבו את כל המצרכים בתוך כלי פלסטיק ומרחו על הפנים והצוואר. עסו בתנועות מעגליות מספר דקות ולאחר מכן שטפו טוב במים פושרים. המסיכה הזו היא לא רק לאיזור הפנים ויעילה להסרת תאים מתים מכל הגוף.

אופירה אסייג, פולה בליק. ניר פקין,
אופירה אסייג לא מוותרת על מסיכה ורודה אצל פולה/ניר פקין

מסיכת בננה ושמנת

* 2 בננות
* 3 כפות שמנת חמוצה
* 2 כפות דבש

אופן השימוש: לערבב את כל החומרים יחד בבלנדר עד לקבלת קרם סמיך. למרוח על הפנים, צוואר, כתפיים וגב, להמתין כ-20 דקות ולהסיר במים פושרים. מומלצת לשימוש פעם בשבוע (במיוחד בעונת הקיץ), שומרת על עור הפנים מנזקי השמש ומחדירה לחות. מויעדת לעור פנים מעורב/יבש/רגיל.

מסיכת יופי לבית. ShutterStock
שיבולת שועל, לימונים וקליפות תפוז - תשתמשו במה שיש לכם בבית/ShutterStock

מסיכת שיבולת שועל עם דבש

* רבע כוס שיבולת שועל
* כף וחצי דבש
* 2 כפות יוגורט
* חצי כוס מים חמים

אופן השימוש: יוצרים דייסה מהמים החמים ומשיבולת השועל ומניחים בצד עד לקירור. לאחר מכן, מוסיפים את הדבש ויוגורט ומערבבים הכל בבלנדר. מורחים בעדינות על עור הפנים למשך כ-15 דקות ומסירים במים פושרים, ניתן גם למרוח בצוואר וכתפיים. מיועדת לעור פנים מעורב/שומני/רגיל.

עוד בוואלה!

מארינה מקסימיליאן בלומין: "אין לי קווים אדומים"

לכתבה המלאה
מיקי מוכתר, פולה בליק. ניר פקין,
אולי לא כדאי שתיפגשו עם דיירי הבית בזמן מריחת המסיכה, אבל התוצאות שוות. מיקי מוכתר/ניר פקין

מסיכת קליפות תפוז ויוגורט

* 2 כפות יוגורט
* קליפות תפוז מגורדות

אופן השימוש: ערבבו היטב שתי כפות יוגורט יחד עם כף אבקת קליפות תפוז. מרחו על הפנים בצורה אחידה ולאחר 20 דקות הסירו בעזרת מטלית לחה. מסיכה נהדרת לכל סוגי העור הנותנת עור בהיר, רענן ואחיד. כשתצאו מהבית מהבידוד זכרו שהיא מומלצת מאוד לפני שימוש באיפור כבד.

פולה בליק. אור גפן,
DIY מאת פולה בליק דיין/אור גפן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully