וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוקים לבידוד: זה מה שלובשות המפורסמות שנשארו בבית

19.3.2020 / 11:20

נגיף הקורונה מאיים על כולם - ולא מעט מפורסמות, שאנחנו רגילים לראות בשמלות נוצצות, נשארות בימים אלו בבית כדי למנוע את הפצת המחלה. את בגדי המעצבים הן החליפו בפיג'מות, ונראה שזה הבגד הכי טרנדי של התקופה הקרובה. ככה זה נראה

צילום: רויטרס, עריכה: אסף דרורי

נגיף הקורונה לא מבחין בין אנשים. בדיוק כפי שהוא גורם לכולנו להסתגר בבתים, כך גם הכוכבים והכוכבות הבינלאומיים, שבדרך כלל מציגים חיים מעוררי קנאה ברשתות החברתיות - מסתגרים בימים אלו בבתיהם מסביב לעולם, במסגרת המאמץ למנוע את התפשטות הנגיף. כך קרה שהאינסטגרם שלהם, שמפוצץ בימים כהרגלם בתמונות נוצצות, התמלא עכשיו בתמונות ביתיות מהבידוד. שמלות המעצבים היקרות התחלפו בפיג'מות לסוגיהם, והאיפור ירד לחלוטין מהפנים. אם בכל זאת אתם רוצים קצת להרגיש אבק כוכבים, אולי תנסו לשאוב השראה מבגדי הבית של הכוכבים.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

גל גדות

וונדרוומן אולי מנצחת את כל הרוע שבעולם עם כוחות העל שלה, אבל הנשק הסודי מול הקורונה הוא כמובן הבידוד הביתי. הכוכבת הישראלית הכי בינלאומית שיש העלתה פוסט עם תמונה מחדר הארונות שלה בבית, שבו היא קראה לכולם להישאר בבתים. הלוק הנבחר: מכנסי טרנינג עם חולצה תואמת וכפכפים פרוותיים מנומרים. כי חייבים לשמור על טרנדיות גם בתקופה המשוגעת הזו.

היילי וג'סטין ביבר

הזוג הצעיר מבלה גם הוא בימים אלו בבית. על אף שהבית שלהם כנראה מפנק במיוחד - בשלב מסוים הם התחילו להשתעמם. אז מה הם עשו? העלו סרטונים של ריקודים בטיק טוק. הלוק הנבחר: פיג'מה שכוללת מכנסונים קצרים וחולצת בטן בפרינט משובץ להיילי, מכנסי פוטר וחולצה לבנה גדולה פלוס גרביים כתומים וכובע מצחייה לג'סטין. שומרים על סוואג גם בבית.

קיארה פראני

הנציגה מאיטליה של עולם האופנה נמצאת בבידוד ביתי כבר תקופה במדינה שסובלת מאוד מהשלכות המגיפה. למרות זאת, היא ממשיכה לספק תוכן לעוקבים שלה באופן בלתי פוסק. הלוקים הנבחרים: שלל סטים, סוודרים וחולצות של המותג הנושא את שמה. כי זו הדרך הכי טובה לפרסם בתקופה שבה העסקים מדשדשים.

נטע אלחמיסטר

מלבד גל גדות, יש לנו עוד נציגות ישראלית ברשימה - אושיית האינסטגרם העסוקה נטע אלחמיסטר עצרה את רצף תמונות הביקיני גדי להעלות תמונה בוואנזי שוכבת על הספה בבית. אם כבר לצרוך חדשות בלי הפסקה, אז לפחות בפיג'מה הכי נעימה שיש.

ונסה הדג'נס

מי שקצת איבדה את זה והשתגעה מהבידוד היא ונסה הדג'נס. מאז חלו ההחמרות מעבר לים והיא נדרשה להישאר בביתה, נראה שהשיעמום גבר עליה והיא מתקשה להעסיק את עצמה. זה התחיל בסרטונים קצרצרים עם פוסטים שבהם היא משתפת שאין לה כוח לסדר את השיער, המשיך למשחק שלה עם איפור שהביא לתוצאה הכוללת ציפורניים בגוון ניאון, אייליינר כחול ולוק סתמי של ג'ינס, גרבי האלווין וטישירט גדולה. משם, היא המשיכה עם סרטוני טיק טוק ואז סיימה בשערורייה שבמסגרתה העלתה סרטון שלה מטילה ספק בחומרת המגיפה. אחר כך כמובן הגיעה ההתנצלות. יש לנו הרגשה שזה לא ייגמר כאן.

סינדי קרופורד

הטופמודל האלמותית כנראה חלק מהגישה לפיה כשעובדים מהבית צריך לקום, להתלבש, לשים חזייה, לנעול נעליים, להתאפר - ולשבת לעבוד בפינת העבודה. בתמונות שהיא מעלה לאינסטגרם, כן, גם אלו הפחות נוצצות מהעבודה בבית, היא עדיין מקפידה להיראות מתוקתקת יותר מאחרות שמעדיפות את הפיג'מה. השאלה החשובה - האם זה באמת מגביר את המוטיבציה?

ג'סיקה אלבה

גם ג'סיקה אלבה מתמכרת לטיק טוק בימים אלו - ועושה את זה בלי לצאת מהפיג'מה. אחרי כמה ימים של קפוצ'ונים גדולים, סטים תואמים של טרנינגים וחולצות חלקות - אתמול היא כבר התקדמה לפיג'מת סאטן. כנראה שזה הכי "פנסי" שנקבל בקרוב.

איימי סונג

הפאשניסטה הפופולרית היא בין היחידות שלא נופלות לקלישאה של פיג'מה. היא מתלבשת, מתאפרת, מסתדרת, מחליפה ומגוונת בלוקים ומשקיעה ביצירת תוכן מעניין שכולל שלל סרטונים מלאי סטייל. היא סוגרת את הרשימה שלנו - כי ככה בדיוק אנחנו רוצות להיראות בבידוד. עכשיו רק צריך לגייס אנרגיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully