וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיבה וגאווה: הנשים שאוהבות את השיער שלהן אפור כל השנה

25.3.2020 / 12:45

בימים אלו של סגר, אין לנו יכולת לפגוש את הספר שבדרך כלל אחראי להעלים את השיערות הלבנות שצצות להן. זה הזמן לשאוב השראה מהפאשניסטות שלא צובעות את שיערן מבחירה ומתהדרות באפור משגע

פונדה/וואלה! NEWS

בימים אלו לא יוצא לנו לפגוש את מי שדואג לנראות שלנו ביומיום. החל מהמניקוריסטית, דרך הקוסמטיקאית ועד מעצב השיער. בעוד שחלק מאיתנו מתחילות קצת להתחרפן מהופעתן של שיערות לבנות והיעדר יכולת לצבוע אותן באופן מקצועי, יש כאלה שכל השנה, גם בלי קשר למגפת הקורונה, מעדיפות את השיער שלהן אפור. אם תשאלו אותן, יש בזה המון סטייל וגם חיבוק עצום למציאות, בלי ניסיון להתכחש לשנים ולשינויים שהגיל, הזמן ואולי גם הסטרס מביאים איתם. אלו הדוגמניות, השחקניות, הפאשניסטות והמשפיעניות הכי מעוררות השראה, שכל השנה מעדיפות את השיער שלהן אפור - וגם מתגאות בזה.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

דיאן קיטון

השחקנית זוכת האוסקר חגגה בינואר האחרון 74 חורפים. מכאן, זה רק טבעי שהשיער שלה ילבין. בהתחלה היא עוד הייתה מתחזקת צבע וגוונים, לאחרונה היא כבר השלימה עם הכיוון אליו השיער שלה הולך - ומתחזקת את הפן, אבל לא את הצבע וזה נראה נהדר. בימים אלו לקיטון יש קארה ארוך וחלק עם גוונים אפורים וכסופים סופר שיקים. מלבד העובדה שהיא אושיית סטייל מטורפת שאפשר ללמוד ממנה דבר או שניים על לבוש, את התסרוקת שלה אפשר לחקות בקלות - ולהגיע לתוצאה מרשימה ומעניינת.

דיאן קיטון. GettyImages
בא לנו להיראות מגניבות כמוה. דיאן קיטון/GettyImages
דיאן קיטון. GettyImages
אושיית סטייל שלא מתביישת בשיער המלבין/GettyImages
דיאן קיטון. GettyImages
מתחזקת את הפן, אבל לא את הצבע/GettyImages

קרולין לאבושר

אם אתם לא מכירים את קרולין, עכשיו זה הזמן. הפאשניסטה בת ה-55 מחזיקה ב-129 אלף עוקבים באינסטגרם ובטייטל המנצח: "שגרירת שיער אפור". קרולין התחילה רק לפני שנה את עבודתה כדוגמנית, משפיענית רשת ובלוגרית אופנה. מאז היא הספיקה לככב בהפקות של המגזינים הכי נחשבים, כולל ווג. היא מתהדרת בשיער מאוד ארוך ומאוד חלק וכולו, כמובן, אפור. כך היא משחקת איתו ומחליפה כל יום תסרוקת - פן גלי, בייביליס גלי, צמות או ג'ל צמוד. תהיו בטוחים שלא משעמם איתה.

אלכסנדרה גרנט

האמנית אלכסנדרה גרנט בת ה-47 לאחרונה מוכרת יותר בתור בת הזוג של קיאנו ריבס. אבל למען האמת, היא הרבה יותר מרק "החברה של". גרנט היא פאשניסטה שמתהדרת בשיער לבן ואג'נדה פמיניסטית בועטת. בראיונות שהעניקה בעבר סיפרה כי צביעת השיער מסכנת את הבריאות וכי מחקרים מצאו קשר בין הצבע לבין סיכון מוגבר לחלות בסרטן השד. באחד מהראיונות הסבירה כי לדעתה עמידה בסטנדרט היופי לא שווה את הסיכון לחלות במחלה קשה.

אלכסנדרה גרנט קיאנו ריבס. GettyImages
לא רק "החברה של". אלכסנדרה גרנט וקיאנו ריבס/GettyImages
אלכסנדרה גרנט. GettyImages
לא מסתכנת בשביל בלונד/GettyImages
אלכסנדרה גרנט קיאנו ריבס. GettyImages
זונחת תכתיבי ביוטי ישנים. אלכסנדרה גרנט/GettyImages

גריס גנהאם

לפני יותר משנה דחקנו בכן לעקוב אחרי הפאשניסטה בת ה-55 ממונטריאול, גריס גנהאם. אז היא עוד הייתה אנונימית יחסית עם 65 אלף עוקבים באינסטגרם. היום כבר יש לה 253 אלף - ולא בכדי. לגנהאם יש סטייל מטורף והיא לא נותנת לסטריאוטיפים של גיל לעצור בעדה ללבוש את כל הבגדים שהיא רק רוצה. היא אישה יפהפייה בעלת גוף פוטוגני להחריד וסגנון נועז והשיער המאפיר הוא רק תוספת לוהטת לכל החבילה. מגזינים, מותגים ובתי אופנה כבר זיהו את הפוטנציאל ואם אתם עדיין לא שם - זה הזמן לעשות פולואו. ויפה שעה אחת קודם.

יסמינה רוסי

תכירו את יסמינה רוסי. אמנם יש לה רק 37.7 אלף עוקבים באינסטגרם, אבל את האטטיוד והסטייל שלה אי אפשר לפספס. היא סבתא בת 64 שהחלה לפני ארבע שנים לדגמן בגדי ים, וכן, עם שיער אפור ואפילו קמטים. אבל אל תטעו, זה ממש לא מונע ממנה להיות סקסית. היא התחילה לעבוד בתור דוגמנית בשלב בו רוב הדוגמניות פורשות, ומאז הפכה לעסוקה במיוחד. "השיער שלי לא לבן, הוא כסף", היא הבהירה בראיונות בעבר, מה שגורם לה לגמרי לעוף על הצבע. היא מקדמת אורח חיים בריא שכולל שלווה נפשית, תזונה אורגנית - ומינימום פעילות גופנית, ולדעתה זהו סוד הנעורים.

ג'יין פונדה

בטקס האוסקר האחרון, בתקופה שעוד ניתן היה להתקהל, הגישה ג'יין פונדה פרס ועלתה לבמה עם שמלה ממוחזרת משנת 2014 ותסרוקת קצוצה אפורה ומפתיעה. מדובר היה במגה-הצהרה נגד תעשיית האופנה שדורשת יותר מידי מנשים - גם בגד חדש לכל אירוע וגם תחזוקה בלתי פוסקת של אידיאל היופי. מעצב השיער של השחקנית בת ה-82 סיפר מה עמד מאחורי ההפתעה של מי שמזוהה בעיקר עם בלונד מדויק. לדבריו, פונדה רצתה לנפץ את התפיסה כי שיער לבן משמעותו "לוותר על טיפוח". לכן, במשך שבע שעות הם ישבו יחד ויצרו את התסרוקת המושקעת האפורה החדשה של פונדה. התוצאה ללא ספק מרהיבה.

ג'יין פונדה טקס האוסקר 2020 אוסקר. GettyImages
הפתיעה בטקס האוסקר. ג'יין פונדה/GettyImages
ג'יין פונדה. GettyImages
שיער לבן זה ממש לא ויתור על טיפוח/GettyImages
ג'יין פונדה. splash
הבלונד המוכר של פעם. ג'יין פונדה/splash

רייצ'ל דורון

אי אפשר לסגור את הרשימה הזו בלי נציגות ישראלית. הכירו את הדוגמנית רייצ'ל דורון שנמצאת על תקן "הדוגמנית המבוגרת" בכל תצוגה או הפקה ישראלית, אבל למעשה מוסיפה ערימות של גלאם בלתי מתפשר ולא מתנצל. לדורון יש שיער אפור אבל זה לא הופך אותה למיושנת, להפך - מדובר בדוגמנית טרנדית שמביאה רוח רעננה לכל פרויקט אליו היא מלוהקת. מסר מאיתנו: הגיע הזמן לתחזק אינסטגרם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully