וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעיל טרנץ' פתוח ותחתוני סבא: קורטני קרדשיאן כובשת בשער חדש

23.3.2020 / 7:55

כוכבת משפחת קרדשיאן זכתה לככב על שער גיליון אפריל של מגזין בריאות עם הפקת אופנה רותחת בהלבשה תחתונה. לתמונת השער צורף גם ראיון עומק על אורח החיים שלה, ולא תאמינו מהו טיפול הפנים החביב עליה

קורטני קרדשיאן בעירום (אינסטגרם)

למרות משבר הקורונה העולמי, מגזינים ממשיכים לצאת כרגיל וכך זכינו לראות כמה שערים מושקעים, מעניינים ויצירתיים בחודש אפריל. קורטני קרדשיאן הצטלמה עבור מגזין הבריאות Health ואל תמונת השער צורפה הפקת אופנה מינימליסטית, שכוללת הלבשה תחתונה, צבעים חמים ופריימים מגה-סקסיים עם כוכבת הריאליטי-טראש שלא מזמן חגגה 40. מלבד הפקת האופנה ותמונת השער, העניקה קורטני ראיון עומק על אורח החיים הבריא שלה, האימהות ואתר הלייף סטייל החדש שלה "פוש".

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

קורטני קרדשיאן. health magazine, צילום מסך
"משקיעה אנרגיות בדברים שממלאים אותי באושר". קורטני קרדשיאן ל-Health magazine/צילום מסך, health magazine

"אני באמת מנסה להשקיע את האנרגיות שלי כרגע בדברים שממלאים אותי באושר", היא מספרת. "למדתי כל כך הרבה מהעבודה על האתר". בריאיון היא נשאלה על שגרת הטיפוח שלה, התזונה והאימונים. "אני מתחזקת את הגוף באימונים ומרגישה טוב. אני רואה יותר תוצאות כשאני משלבת סוגי אימון שונים. לאחרונה אני גם משקיעה בשגרת טיפוח. מוסיפה סרום אחרי המקלחת ולפני הנחת קרם הלחות".

כשנשאלה מהו טיפול היופי החביב עליה, ענתה קורטני: "טיפול הערפד, זה טיפול שבו עושים שימוש בפלזמה של הדם שלך ומניחים על הפנים. אני אוהבת לעשות את זה לעתים קרובות. אני גם הולכת לסאונות. אני אוהבת קריותרפיה (טיפול בקור) שאני עושה עם קלואי".

עוד בוואלה! אופנה

קורטני קרדשיאן חושפת ישבן בשמלת מעצבים מנצנצת

לכתבה המלאה

בהפקת האופנה מצולמת הקרדשיאנית עם שמלת עור חומה קטנטנה של המותג Rokh, עם מעיל טרנץ' בשני צבעים של ז'יבנשי ותחתוני סבא ובעוד ז'קט של ז'קמוס בשמנת שרק נכרך סביבה.

בכל הנוגע לרשתות חברתיות, סיפרה קורטני כי היא מנסה להציב לעצמה גבולות. "אני מרגישה יותר טוב כשאני נמנעת מזה", אמרה והוסיפה: "לילדים שלי אין בכלל טלפונים". בהמשך דיברה על נושא ההורות. "חשובה לי הכנות ואני מלמדת את הילדים שלי כבוד וגבולות. אני רוצה לתת להם להרגיש שהם יכולים לדבר איתי תמיד. כל בוקר בדרך לבית הספר הם מקשיבים לפלייליסט חיובי. לאחרונה זה היה האלבום של קניה".

את הריאיון היא סיכמה בכך ש"לאחרונה אני עובדת פחות. אחיות שלי לא אוהבות שאני מדברת על 'הצבת גבולות', אבל זה יותר עניין של לוחות זמנים. אני רוצה להיות יותר פנויה לילדים שלי, להיות יותר אמא. אני רוצה להיות אחראית על חלוקת הזמן שלי, כדי באמת להשקיע רק במה שעושה לי טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully