וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המרענן הרשמי של הקורונה: המעצב מארק ג'ייקובס מלהיב את הרשת

26.3.2020 / 7:36

בעוד שלא מעט קולגות מעדיפים להימנע מחשיפה, מעצב האופנה האמריקאי מארק ג'ייקובס הופך את הגלילה בפיד האינסטגרם שלנו להרבה יותר צבעונית ומשעשעת. חוגג את החיים בענק עם לוקים משוגעים ומניקור נועז

יח"צ

(בווידיאו: תצוגה של מארק ג'ייקובס מ-2017)

בתקופה האחרונה אנחנו מבלות בעל כורחנו ברשתות החברתיות הרבה יותר מאשר בשגרה. ואם בימים כתיקונם אנחנו שם לא מעט זמן, אז אתם ודאי מבינים שאנחנו פחות או יותר לא עוזבות את הסמארטפון מאז החלה המגיפה העולמית וההסגר המקומי. המרענן הרשמי של פיד האינסטגרם לימי הקורונה הוא ללא ספק מעצב האופנה האמריקאי מארק ג'ייקובס (56), עם עמוד צבעוני, מצחיק, קליל, מלא פאן והמון פאשן.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

ג'ייקובס כבר מזמן הבין את כוח הפלטפורמה ומתחזק היטב את העמוד הפרטי שלו, שמנותק לחלוטין מהעמוד העסקי של המותג הנושא את שמו. ואולם, הגושפנקה הסופית להיותו משפיען רשת הגיעה בינואר האחרון, אז הוא לוהק לקמפיין של בית אופנה מתחרה - ז'יבנשי. במותג העל הצרפתי התלהבו מהאטטיוד הקולי, מהסטייל המנצח ומהצבעוניות המשוגעת והחליטו לבחור במעצב אופנה אחר לקמפיין שלהם. זו הייתה ההבנה הרשמית שג'ייקובס הוא כבר מזמן לא 'רק' מעצב אופנה, אלא אושיית רשת משגשגת.

בעוד שהרבה מעצבי אופנה לא אוהבים להיחשף ומעדיפים להפנות את הזרקור לעבודות העיצוב, ג'ייקובס הוא דווקא מאלה שמטורפים על תשומת הלב. נראה כי בשנים האחרונות מעצבי האופנה אולי קצת יותר בפרונט מאשר בעבר, אך רובם עדיין נמנעים מלהפוך לסלבס בעצמם.

אז מה בדיוק אפשר למצוא באינסטגרם של ג'ייקובס? המון אופנה - ולאו דווקא שלו. באופן מפתיע, המעצב מפרגן לבתי אופנה מתחרים ולובש בגדים שעיצבו קולגות בתעשייה. למשל, באחת התמונות הוא מתלהב מסוודר חדש של פראדה, בתמונה אחרת הוא משוויץ בטי-שירט של סלין ובתמונה שלישית לובש בלנסיאגה.

שלושה סימני היכר בולטים באאוטפיטים של המעצב: לק בציפורניים, שלרוב יהיה בצבע אדום-בורדו, שרשרת פנינים צמודה שלא יורדת לו מהצוואר לא משנה מה, ונעלי פלטפורמה עצומות שמוסיפות לו עוד כמה סנטימטרים וגם טאץ' משעשע ומצועצע ללוקים הצבעוניים גם ככה. מלבד אלו, שקבועים כמעט בכל תמונה, הוא גם מפלפל את הלוקים בשלל אקססוריז כמו סיכות ראש, צמידי פלסטיק, גרביים מקושקשים, משקפי שמש שיקים - ולפעמים גם איפור עיניים מרהיב.

מעצב האופנה הססגוני הוא מסוג האנשים שלא מפחדים מהגדרות ותבניות מגדריות, והוא חוגג את ההעדפה המינית שלו והזליגה לתחומים שנחשבים "נשיים" בלי טיפה של התנצלות או בושה. לפני כשנה התחתן עם בחיר לבו צ'ארלי דה פרנצ'סקו באירוע רווי כוכבים בניו יורק ומאז הוא משוויץ בזוגיות גם ברשת החברתית.

זה כבר חודש שג'ייקובס הופך את המצב המורכב לפנינים באינסטגרם, ומחזק את מעמדו כאושיית רשת מובילה בעולם האופנה. נראה כי כל הטופ מודלס, שמנסות לתחזק את חשבון האינסטגרם שלהן כדי להשיג עבודות ולמצב את עצמן בתעשייה, צריכות לחשוש. האיש החדש בזירה ניצח בנוק אאוט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully