וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלאם בתקופת הפיג'מות: הכוכבות שמשתוללות עם האיפור בימי הקורונה

24.3.2020 / 11:50

רובנו נשארות בימים אלו בפיג'מה, מקסימום טרנינג, מה שאומר שכל שלב ההתארגנות שכולל איפור מתייתר. לעומת זאת, יש כמה דוגמניות ואושיות רשת שלא מדלגות על השלב הזה, גם אם הן בסך הכל עוברות מחדר השינה לסלון

צילום: רויטרס SKY NEWS, עריכה: עמית שמחה

בואו נודה באמת, בימים האחרונים מאז הודיעו על העברת מרבית מהמשק לעבודה מהבית, לאף אחד אין כוח לצאת מהפיג'מה. ואולם, ותיקים בקטגוריית העבודה מהבית טוענים שדווקא יציאה מהמיטה בבוקר והתארגנות כאילו ליום עבודה רגיל במשרד יוצרים אנרגיות ומוטיבציה. כמה מהכוכבות הבינלאומיות הכי מפורסמות מאמינות בגישה הזו, ועל אף שעור הפנים שלנו יכול היה לזכות בכמה רגעים של חופש ואוורור משכבות המייק-אפ - הן החליטו להתאפר גם כשהתכניות הן להישאר בבית.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

קיארה פראני

הראשונה ברשימה היא הנציגה מאיטליה שכבר יותר משבועיים נמצאת בהסגר ולא יוצאת מהבית. פראני מעלה שלל תמונות ומשתפת על רגשותיה ותחושותיה מהתקופה הקשה, ועושה את זה עם בגדי בית ממותגים, בעיקר מהמותג הפרטי הנושא את שמה. בעוד שבקטגוריית הלבוש לא נרשמת השקעה של ממש, בקטגוריית האיפור דווקא כן. אין תמונה בלי איפור מקצועי מרמת המייק-אפ ועד השימר. צלליות, נצנצים, ריסים, שפתונים וסירוק הגבות. אצל קיארה פראני תקבלו את כל החבילה והיא אפילו לא מנסה להסתיר את המאמץ וההשקעה עם איפור טבעי.

אשלי גרהאם

דוגמנית הפלאס סייז המצליחה העלתה תמונה שלה מאופרת עם מייק-אפ, סומק, צללית כתמתמה, אייליינר כחול ושפתון מבריק וכתבה: "האם יש עוד אנשים כמוני שמתאפרים לפגישות בזום או לארוחות ערב עם המשפחה?". אז אשלי, את לא לבד. יש עוד המון כמוך שרק מחפשות רגע של גלאם בתוך כל תקופת הפיג'מות הזאת. בהמשך כתבה גרהאם: "בכל הכנות, להתארגן ולהרגיש בשגרה שלי רק למשך כמה דקות מהיום מספק לי בריחה קצרה מהערפל שאני נמצאת בו".

אשלי גרהאם. אינסטגרם, צילום מסך
גלאם בתוך תקופת הפיג'מות. אשלי גרהאם/צילום מסך, אינסטגרם

קיילי ג'נר

גם האחות המיליארדרית לבית משפחת קרדשיאן נשארת בימים אלו בבית, למזלה יש לה בית מפנק במיוחד. בתור מי שעשתה את הונה בזכות חברת קוסמטיקה, זהו אך טבעי שאת הצפייה בסרטים היא תעשה באיפור מלא. כך יצא מצב שהיא העלתה תמונה מהבית, על הכורסה בסלון, עם מייק-אפ, אייליינר חתולי, צלליות וגם תוחם שפתיים.

וויני הארלו

הדוגמנית קראה למיליוני העוקבים שלה להישאר בבית ועשתה זאת עם תמונות מהסלון הביתי - ואיפור מלא. ברצינות, למה נחוצה הצללית הנוצצת כשכל מה שאת עושה זה לשבת על הספה? אבל כנראה שמדובר בניסיון להעלאת המורל, ועם זה אנחנו ממש לא מתווכחות. לטובת תחזוקת האינסטגרם בימים טרופים אלו, וויני מתלבשת, מתאפרת, מצטלמת - ומשתפת. השאלה העיקרית היא מה קורה אחרי התמונה - חוזרת לפיג'מה או נשארת בבגדים?

סטלה מקסוול

גם מלאכית ויקטוריה'ס סיקרט מבלה בימים אלו מול המסך, שגם לא בימי קורונה נחשב למקום אטרקטיבי בבית. רגע לפני שהתיישבה על הספה והפעילה סרט, עצרה מול המראה לאיפור כולל. אולי היא לא הייתה מרוצה מהתוצאה, אולי רצתה לשדרג ואולי סתם הרגל של מיליניאלז - מקסוול גם הוסיפה פילטרים לתמונה שצילמה והעלתה לרשת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully