וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביד חזקה: ארבע תסרוקות קלות לליל הסדר שתוכלו להרים בעצמכן

התוכניות לפן אבדו, צריך לומר תודה אם הצלחנו לצבוע שורשים, ועל אף המתכונת המצומצמת, לפחות בערב החג ננסה להוציא מעצמנו את המיטב. ווייבי מרושל, אסוף עם טוויסט - טיפים מהמאסטר של שירי מימון לעיצוב שיער פשוט ומושלם

שירי מימון מאחורי הקלעים ב"הכוכב הבא לאירוויזיון"/צילום: אינסטגרם רשמי

בימים כתיקונם היינו אמורות ברגעים אלו ממש להתארגן כבר ללכת לספר, חפופות ומוכנות לפינפון של החיים! אבל, הקורונה החליטה שהיא נוחתת עלינו בדיוק באחד החגים החשובים של השנה, ואת ליל הסדר של 2020 נאלץ לחגוג בחיק המשפחה הקרובה, אנשים שרגילים לראות אותנו בסיטואציות הכי קשוחות.

אז אם בכל זאת בחרתן בלוק בסיסי להיום בערב ופסחתן על שמלה חגיגית, חשוב מאוד שכן תשקיעו בכל איזור הצוואר ומעלה. אל תוותרו על איפור בסיסי ואל תעזו לוותר על הדבר הכי חשוב שיש, מסגרת הפנים - השיער. מאור קידושים, מעצב השיער הצמוד של שירי מימון, דנה פרידר, מגי אזרזר ועוד, אמנם לא ראה את הכוכבות שלו כבר כמה שבועות, אבל הצליח לתת לנו מספר טיפים מעולים להכנת ארבע תסרוקות קלילות בבית. הצטיידו מראש ב - מברשת רחבת שיניים, מסרק שפיץ לניפוחים, פן, סרום, ספריי עדין לקיבוע, מי מלח (לא חובה), גומיות בצבע השיער, בייביליס ויצאנו לדרך.

1. קוקו נמוך עם שביל באמצע או בצד

התחילו בייבוש של השיער, טוב טוב עד לייבוש מלא. לשרטט שביל באמצע השיער או בצד, מה שהכי מחמיא לצורת הפנים שלכן. לאחר מכן לקחת גומייה ולתפוס את כל השיער בקוקו נמוך. להוציא מעט שוונצים בצידי האוזניים ובאיזור הרכות, ומעט 'ללכלך' את המסגרת שלא יראה מאולץ מדי.
מה קיבלנו? קוקו נמוך באווירה מרושלת, כאילו לא התאמצנו, אבל אנחנו חגיגיות בדיוק במידה.
לסיום: ספריי לקיבוע, במרחק 20 ס"מ מהשיער, ולא להגזים עם הכמות.

ווייבי 'מלוכלך'

ראשית כל לייבש את השיער ולהביא אותו לטקסטורה רכה באופן שהוא לא מקורזל. לנשים שלא התברכו בשיער חלק - מומלץ לעשות קצת פן שהשיער יהיה מעובד ומבריק ולאחר מכן לרסס מעט ספריי מרחוק (בדגש על מעט). "כדי ליצור מראה ווייביי טבעי הייתי ממליץ לגלגל כל חלק בשיער לכיוון אחר", אומר קידושים, "משמע חלק חיצוני וחלק פנימי, ובאיזור המסגרת להקפיד לגלגל כלפי חוץ ולא פנים". מי שמעוניינת במראה יותר רך ומעודן, למרוח מעט סרום על השיער וולהבריש קלות במברשת רחבת שיניים. חשוב לא להבריש הרבה בכדי שלא יפול כל הבייביליס. מי שעוניינת במראה יותר שובב - להוריד את הראש מטה ומעט לבלגן את השיער. לסיום - להשפריץ מי מלח.

גולגול/קוקו גבוה מרושל

לתפוס בגומייה את כל השיער גבוה, אין בעיה שיהיה קרבולות (אפילו מומלץ), ולהדק. מי שרוצה להישאר בשלב הקוקו - רק ללכלך מעט את הישער הפזור במי מלח. מי שמעוניינת בגולגול - לקלוע צמה מהקוקו, לסגור את הקצוות בגומייה קטנה ואז 'לרשל' את הצמה. אחרי שפתחנו קצת את הצמה והיא כבר לא הכי מסודרת ללפף אותה סביב הקוקו ולסגור עם סיכות סבתא. לסיום - מעט ספריי בגימור מאט.

למתקדמות - חצי קוקו אריאנה גרנדה

לעבד טוב טוב את השיער בפן ולאחר מכן בייביליס על כל השיער. בהמשך אומר קידושים כי כדאי "לפתוח שביל מקו אוזן ימין לאוזן שמאל, כך שנוצר לנו השליש הקדמי של השיער ואותו לאסוף בשתי גומיות דקות. מדובר בתסרוקת שהיא הרמה טבעית לפנים ומתיחה יפה באיוזר הגבות". יצאו לכ קרבולות באיזור הפוני? מצוין! להשאיר בדיוק ככה ובחצי הקוקו שנותר לפתוח שבילים עם המסרק השפיצי ולנפח. לסיום - ספריי בגימור מבריק. זה לא כמו אריאנה גרנדה - זה יותר טוב!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully