וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתר האופנה NEXT נסגר עד להודעה חדשה

בשל מגיפת הקורונה גם אתר האופנה הבריטי הפופולרי NEXT נאלץ להפסיק את הפעילות. "אחנו מתנצלים על אי הנוחות, אך בטוחים שתבינו", פרסמו בהודעה רשמית באתר

נקסט, מכנסי טרנינג. יחצ,
אתר האופנה NEXT נסגר עד להודעה חדשה/יחצ

אתר האופנה הבריטי NEXT הודיע אמש (חמישי) כי הוא מפסיק את פעילותו עד להודעה חדשה, עקב משבר הקורונה שממשיך לגבות קורבנות גם בתעשיית האופנה הבינלאומית. "הקשבנו לקולגות שלנו במחסנים ובחברות ההפצה. רבים מהם חשים צורך להישאר בבית במצב הנוכחי. כתוצאה מכך לקחנו החלטה קשה, לסגור את המחסנים ואת ערוצי ההפצה עד להודעה חדשה. אנחנו מתנצלים על אי הנוחות, אך בטוחים שתבינו".

"לגבי הזמנות שעדיין לא הצלחנו להוציא הערב, נתארגן בתקווה לשלוח אותן בקרוב", הוסיפו בהודעה הרשמית באתר בניסיון להרגיע את כל הצרכנים הקבועים שרכשו עד לנקודה זו.

נקסט. נקסט, אתר רשמי
"מתנצלים על אי הנוחות, אך בטוחים שתבינו". ההודעה הרשמית/אתר רשמי, נקסט

עקב הפופולריות בקרב הקהל הישראלי, בעיקר בתחום בגדי הילדים והאביזרים לבית, בשנה האחרונה פתח האתר שלוחה גם פה בארץ עם מערך יחסי ציבור משומן, וכמובן ייאלץ להפסיק את הפעילות עד להודעה חדשה.

הבשורה הקשה היא גם בקרב הצרכנים, שכעת נאלצים להזמין רק אונליין בשל המצב, אך גם תשפיע רבות על הפעילות של דואר ישראל שנמצא איתה בהסכם, לפיו הפריטים מגיעים לארץ כיומיים מיום הקנייה וזמינים ללקוחות לאיסוף תוך פחות משבוע.

עוד בוואלה!

מאסט הב לימי הקורונה: מכנסי טרנינג שיקים לרביצה בבית

לכתבה המלאה
ג'נטלמן צווארון גולף נקסט. נקסט,
עוד קורבנות ממגיפת הקורונה - אתר NEXT/נקסט
  • עוד באותו נושא:
  • NEXT

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully