וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירת הקורונה: נשיאת סלובקיה זוזנה צ'פוטובה מתמגנת בסטייל

נשיאת סלובקיה, זוזנה צ'פוטובה, היא אמנם לא לטיסיה מלכת ספרד ובטוח לא עומדת בסטנדרטים הגבוהים של הטראמפיות, אך דווקא בימים אלו מפגינה משב רוח מרענן של סטייל. יש עוד הרבה מה ללמוד, אבל שאפו על התושייה

רויטרס

בווידאו: זוזנה צ'פוטובה נשיאת סלובקיה בימי הקורונה

המומחים מדווחים שהמסיכות לא באמת עוזרות להגנה מפני הידבקות, שחובה להימנע מלחיצת ידיים ומי שמחליט להשתמש בכפפות צריך להחליף אותן באופן תדיר בכדי שיהיו באמת יעילות. נשיאת סלובקיה הצעירה, זוזנה צ'פוטובה בת ה-46, גם כן מתמודדת עם משבר הקורונה שתוקף את העולם ובכדי לשדר לעם שלה עד כמה חשוב להתמגן ובו בזמן לשמור על סטייל היא דאגה למלתחה יוצאת דופן.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטגרם

נשיאת סלובקיה זוזנה צ'פוטובה. רויטרס
מפתיעה. זוזנה צ'פוטובה נשיאת סלובקיה בשמלה ומסיכה תואמת/רויטרס

צוות הסטיילינג של צ'פוטובה עובד שעות נוספת בימים האחרונים, ויוצר תקדים שלא ראינו עד כה כשהוא מאבזר לה את כל הלוקים במסיכות תואמות. שמלת טוקסידו בגוון בורדו עם דש סאטן ומסיכת סאטן בגוון תואם, ועוד שמלת מידי בצבע סגול עמוק, עם מפתח סירה, כפתורים בצידי השמלה ושוב, מסיכה תואמת. לא שיא הבטיחות, אבל שאפו על התאמת הצבעים המדויקת.

בשני הלוקים נראית הנשיאה עם כפפות עור חומות, כשהיא לוחצת לא מעט ידיים לצוותי הרפואה, לקולגות ולשרים איתם היא נפגשת על בסיס יומי. המלצה חיונית - גם אם הן של סן לורן ועלו אלפי דולרים, השליכי אותן במידי!

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

צ'פוטובה הליברלית נכנסה לתפקידה ביוני 2019, אז הפכה להיות האישה הראשונה בסלובקיה שנבחרה לנשיאות וגם הנשיאה הצעירה ביותר בהיסטוריה של מדינתה. היא פרצה לראשונה לתודעה הציבורית בזכות מאבק בן 14 שנים נגד הקמת מזבלה רעילה בלתי חוקית בעיר מגוריה, ובזכות המאבק שהסתיים בניצחון, הוענק לה פרס גולדמן לפעילות סביבתית והיא אף זכתה לכינוי - ארין ברוקוביץ' של סלובקיה. עדיין לא ג'וליה רוברטס, אבל מתקדמת יפה

נשיאת סלובקיה קפוטובה הנבחרת, 30 במרץ 2019. רויטרס
רגע הזכייה - זוזנה צ'פוטובה נבחרת לנשיאות סלובקיה/רויטרס
  • עוד באותו נושא:
  • סלובקיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully