וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חם, קר: ככה גבר אמיתי מתמודד עם עונת המעבר

30.3.2020 / 7:45

השבועות האחרונים הותירו אותנו מבולבלים במיוחד, ולא, זה דווקא לא בגלל הקורונה. חם בחוץ, קר בבית, קפוא בערב, חמסין ביום. המסקנה ברורה - הגענו לעונת המעבר. המדריך המלא לגבר הישראלי שרוצה להתחמש אונליין ולשדרג את המלתחה

ג'נטלמן עונת מעבר 2020. אילוסטרציה,
מימין: זארה, 299 ש"ח | hm, 149 ש"ח | הוגו בוס ל"פקטורי 54", 1,590 ש"ח/אילוסטרציה

בסדר, אי אפשר להכחיש, השבועות האחרונים שעברו על העולם היו מבלבלים. כן קרונה, לא קורונה, אפשר לצאת לקניות, אסור לצאת מהבית, מותר לאהוב, אסור ספורט. אז נסכים שלא להסכים, אבל יש דבר שמשגע את האנושות מאז שחר ההיסטוריה, כזה שעליו לא ניתן לערער, למרות שאפשר בהחלט להתמודד איתו: עונות המעבר, העונות הכי מתישות, הכי מתסכלות, הכי מרגיזות בשנה.

נו, אלה החודש ומשהו המתעתעים שבין הסוודרים של החורף לגופיות של קיץ, שבהם הבקרים חמימים מספיק עבור טי-שירט עם ג'ינס, אבל בערב עוד צריך לקפוץ על הקטנוע במעיל ומגפיים. אלה בדיוק השבועות שבהם אתה תוהה "מה לעזאזל מזג האוויר רוצה ממני!". רגעים שבהם עד שכבר יצאת מהבית לקניות בסופרמרקט (כי עוד מותר להגיע לשם!) אין סיבה שתגיע למקום סחוט כמו מיץ תפוזים טבעי (כי לבשת פוטר), או עד שתחזור הביתה מאיסוף של מגש פיצה בטייק-אוואי כי הילדים התעקשו, תרעד כמו עוף קפוא (כי יצאת בחולצת סוף המסלול המחוררת שלך).

סקוט דיסיק. GettyImages
נוח מעל לטי-שירט. סקוט דיסיק בקרדיגן בעל דש עבה/GettyImages

מה שגרם לי לחשוב: מה יש לגברים ישראלים בארון הבגדים, שיכול לסייע להם להתמודד עם תהפוכות מזג האוויר של מרץ-אפריל-מאי הלא יציבים? הרי את מעיל הדובון והגרביים התרמיים כבר בלתי אפשרי ללבוש (אתה בחדרה, לא בחרמון), אבל אם תצא מהבית בשורטס וטי-שירט, תוכל חס ושלום להצטנן ואז מדובר בשבועיים של בידוד בחדר אחד קטן. לבד. בודד.

אז זהו, שגם בארון שלכם יכולים להשתלב כמה פריטי לבוש רב-תכליתיים, כאלה שיכולים לעבוד בעונה הקרה (אלא אם ירד ברד), תוכלו ללבוש גם כשחם בחוץ (בתקווה שאחוזי הלחות לא מתקרבים ל-80%), אבל בעיקר יסייעו לכם לצלוח את עונת המעבר, בה כל יום הוא הפתעה והשוואה בין טמפרטורות היום ללילה, בין איך שמרגיש בתוך הבית למצב שבחוץ, דומה להשוואה בין אלה שבקטע של ג'יג'י חדיד לאלה שרוצים דווקא את אחותה, בלה חדיד. כלומר, הקשר מקרי בהחלט. קבלו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אדם לוין. GettyImages
הקרדיגן שהבאת מהטראק בפרו יכול לעבוד לפעמים, כמו אצל אדם לוין/GettyImages
ג'סטין טימברלייק. splash
פתרון שהוא פאן גם במידת אוברסייז. ג'סטין טימברלייק/splash

וסט נפוח | להיות עם, להרגיש בלי

ג'נטלמן מעבר ווסט. אילוסטרציה,
ג'נטלמן מעבר ווסט/אילוסטרציה

1. בדוגמת פסים מזוהה של ברברי ל"פקטורי 54", 3,990 ש"ח | 2. בהיר של זארה, 199 ש"ח | 3. הפונקציונלי של מנגו לאתר "טרמינל איקס", 249.90 ש"ח | 4. מסובב הראשים של הוגו בוס ל"פקטורי 54", 1,590 ש"ח | 5. המחמם באתר Next, ב-220 ש"ח

מי בכלל צריך מעיל נטול שרוולים? האופציה המפתיעה ביותר לעונת המעבר, שייכת דווקא לגברים המחוספסים והנועזים בארץ הקודש - אלה שדוהרים על האופנוע, מקצוענים שאוהבים לעבוד עם הידיים, אלה שלא מתביישים להודות שהם זקוקים לשכבת הגנה נוספת, אבל רוצים ללבוש חולצה בעלת שרוולים קצרים ולהשאיר את הזרועות משוחררות. נו, מה הפלא שיש כאלה שקוראים לו שכפ"ץ או וסט נפוח, פריט האופנה חסר השרוולים מגן עליך!

יתרונות: כנראה שלא תראה אותו על עשרות בחורים אחרים. יש כאלה שמגיעים עם כיסים נוחים, שאליהם תוכל דחוף ארנק או סלולרי. אה, הוא גם מטשטש קילו או שניים שנוספו לאזור הבטן שלך במהלך החורף.

seperator

נעלי מוקסין | עוד לא מספיק חם לכפכפים

ג'נטלמן מעבר נעלי מוקסין. אילוסטרציה,
ג'נטלמן מעבר נעלי מוקסין/אילוסטרציה

1. בגוון קאמל של זארה, 299 ש"ח | 2. לחובבי היאכטות של טימברלנד, 549 ש"ח | 3. הקלאסיות של נעלי TOGO, ב-49.90 ש"ח | 4. האלגנטיות של נעלי Spring, ב-299.90 ש"ח | 5. האספדריל של hm, ב-89.90 ש"ח | 6. הבוהקות של ז'יבנשי ל"פקטורי 54", 2,590 ש"ח

צונן אבל נעים, כך שזו ממש לא העונה לסנדלים (האופציה בשלוב הגרביים עדיין לא מקובלת בקרב הצברים). מצד שני, עם הסניקרס הגבוהות קצת פחות נושם לך. מה לעשות? תודה לאל על נעלי המוקסין או האספדריל - קלות כמו נעלי בית, לא גבוהות כמו מגפיים, מאווררות יותר מנעלי ספורט ותומכות בכף הרגל בצורה אופנתית הרבה יותר מכפכפי הרצועה, שמומלצות רק אם אתה יורד להשליך את הזבל, בטח שלא למקום העבודה.

את הנעליים החצאיות, אופציה שמגיעה בדרך כלל ללא שרוכים (חוסך זמן!) ונחשבת לגברית בעולם הפאשן, ניתן ללבוש עם גרביים באורך הקרסול או בלי כלום תחתיהן (הפטריות הנלוות על אחריותכם). הרי אין שכבה עבה תחתיהן, מה שהופך את המוקסינים (שעשויות מעור, זמש או בד אלסטי אחר בדרך כלל) והאספדרילים (בדרך כלל מבד בשלל צבעים ודוגמאות) לאופציה השפויה ונוחה, שגם שומרת על טמפרטורת הגוף, אבל גם לא גורמת לך לרצות לרוץ יחף ברחובות כאילו פסטיבל "בומבמלה" קם לתחייה.

ג'נטלמן מעבר: קרדיגן של זארה. זארה,
קרדיגן עובד גם בשילוב מכנסיים קצרים ומוקסינים | טוטאל לוק של זארה/זארה
seperator

קרדיגן | המלך של עונות המעבר

אמרתם חם אבל קר? הפתרון הקלאסי למשבר הזהות של מזג האוויר - כזה שישביע את רצונכם וישמור עליכם חמימים מבוקר עד לילה - הוא קרדיגן: פריט הלבוש העליון והדק, בעל השרוולים הארוכים, שנתפס כפחות רשמי מז'קט, לא מחמם או מכביד כמו מעיל ואין כל סיבה שלא לשלב אותו מעל לחולצה מכופתרת, יחד עם טי-שירט או אפילו גופייה תחתיו.

כל אחד יוכל למצוא את הקרדיגן שלו, גם בקניה אונליין. הוא מגיע בשלל גדלים וגזרות, באורך שנע בין הברך (למגזימים או מחפשים לוק משוחרר יותר) לבין גובה המותן הסטנרדטי. יש כאלה מכופתרים שיכולים לשמש אותך לדייט או לפגישה עסקית (כל עוד לא תסגור אף פעם, אבל אף פעם, את הכפתור התחתון), יש כאלה שמגיעים עם חגורה בילט אין, אחרים חלקים, מפוספסים ומקושקשים בדוגמאות שובבות.

ג'נטלמן מעבר קרדיגנים. אילוסטרציה,
ג'נטלמן מעבר קרדיגנים/אילוסטרציה

1. בדוגמה גרפית של זארה, 249 ש"ח | 2. אפור קלאסי אמריקן וינטג', 745 ש"ח | 3. בהיר עם טקסטורה של מאסימו דוטי, 325 ש"ח | 4. מפוספס של אתר Next, ב-103 ש"ח | 5. בגזרה ארוכה של hm, ב-149 ש"ח | 6. נותן צבע בגוון חציל של Next, ב-86 ש"ח.

בהחלט ניתן ללבוש אותו גם בשילוב מכנסיים קצרים, לצוות אותו לחולצה לבנה ועניבה כשאתה מגיע לאירוע, להשוויץ בצבע החולצה שתחתיו אם בחרת בקרדיגן בעל צווארון עמוק אבל הפלוס הגדול ביותר? חם לך, אתה מוריד ושוכח, לפחות עד שקר לך מחדש ואתה יכול ללבוש אותו מבלי להתענות מהמחשבה שהנה, אתה כבר מזיע שוב. רק תראו איך גברים שיודעים מה קורה בחדר הארונות, כמו השחקן ריאן גולסינג, ג'סטין טימברלייק או כוכב ה-NBA דווין וויד, חשים את עצמם בקרדיגן. ניצחון!

ריאן גוסלינג. GettyImages
ריאן גוסלינג בחר לכפתר את הקרדיגן למראה אלגנטי/GettyImages
דווין וויד. splash
הפרינט? נותן ללוק שלכם חיים ותעוזה, כמו אצל הכדורסלן דווין וויד/splash
ג'נטלמן מעבר: קרדיגן של ה&מ. הנץ מוריץ,
האופציה הסולידית מגינה מפני הרוח | hm ב-129 ש"ח/הנץ מוריץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully