וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהפכה של שמחה: המותג הבריטי שלא משחק לפי החוקים נוחת בישראל

בימינו כל אחד הוא משפיען רשת, ונראה כי החברות הבינו בידי מי הכוח. גלאם אמיתי כבר אינו שמור לשטיח האדום ומושג הפלאס סייז מזמן הפך לארכאי. לתוך זה נכנס המותג "מייק-אפ רבולושן", המגדיר עצמו שובר מוסכמות יופי. נסענו ללונדון כדי לבדוק, האם יש אמת במהפכה?

מייקאפ רבולושן קונסילר. יח"צ,
מגיע לישראל: מייק-אפ רבולושן/יח"צ

עידן הפי.סי המבורך זימן לחיינו שלל חברות שמעבר להיותן ספקיות מוצרים המאפשרים לנו בהינף מברשת להפוך לגרסה טיפה יותר מוצלחת של עצמנו, הן גם מדברות ערכים. נראה שעד לפני כמה שנים היינו מתרצות אם היו אומרים לנו שלא ניסו את השמפו היבש הזה על בעלי חיים, אך דור ה-Z, נו זה מהטיק טוק והסנאפצ'ט, הסובל מעודף פומו ומאינפלציית אידיאלים, רצה יותר. יותר גיוון, יותר קהלים, יותר מבחר, יותר צבעים, יותר נגישות, יותר - שיוויון. הוא דרש סיי, רצה להיות מעורב, להגיד את שעל ליבו, והחברות הריחו את ההזדמנויות.

לא עבר זמן ודוגמניות פלאס סייז החלו להלך על מסלולים שאינם נפרדים. נשים שחורות, אסייתיות, דראג, שקוטלגו במשך שנים כשונות, כאחרות, כאוונגראד, קיבלו לגיטימציה וייצוג ראוי על שלטי חוצות בפרסומות למייק-אפ, ג'ינס והלבשה תחתונה. אך לא רק זהות הפרזנטורים השתנתה, גם המוצרים עצמם. התפיסה לגבי מה אנו מכניסות לגופנו הרחיקה לכת מעבר לתזונה והשתרשה עמוק בסטנדרטים של מותגים וחברות, ישנות כחדשות. תכשירים טבעוניים, אורגניים וידידותיים לסביבה, או בשמם המסחרי "קלין מייק-אפ", הפכו לחלק אינטגרלי באסטרטגיה השיווקית, אם לא לעיקר.

"מייק-אפ רבולושן" שמה לעצמה מטרה להיות אחת מהחברות הללו. המותג, שבדומה ל"פיקסי" ו"ג'ו מלון לונדון", הגיע אלינו כל הדרך מהממלכה הבריטית, רואה עצמו כמגדיר מחדש את גבולות היופי תחת הסיסמא "We are all shades" (אנחנו כל הגוונים) ללא קשר לגיל, מגדר או צבע עור - כולם מוזמנים. נראה כי הבין היטב את האקלים הנוכחי, וכך, כשהוא מצויד בליין מוצרי איפור, ביוטי ושיער על טהרת השמירה על הסביבה, מתחזק המותג עמוד אינסטגרם פופולרי עם מיליוני עוקבים ושיתופי פעולה עם בלוגרים ואושיות רשת כפטרישה ברייט, ואפילו פירגון על ההיילייטר מלא אחרת מאשר קלואי קרדשיאן.

כ-120 ממוצרי החברה, המזוהה עם אריזותיה הוורודות מטאליות ובמחיריה הנגישים, יגיעו בקרוב ל-75 (!) מסניפי סופר פארם, אם עד כה לא עלה בידיכם לחטוף אותם מאסוס. אך כדי להבין על מה כל המהומה, קפצנו ללונדון לקבל מבט מקרוב במוצרים, ומה נגיד לכן, כשמם כן הם - מהפכניים.

נתחיל עם המשותף לכל המוצרים: הפיגמנט, הו הפיגמנט. לכאורה, לא מדובר במאפיין מובן מאליו במוצרי איפור בז'אנר הפאסט פאשן. הפורמולה במוצרי מייק-אפ רבולושן - החל מהקונסילר, הפריימר או הצללית - לא דורשת שימוש יתר ולא מצריכה להוסיף עוד ועוד כדי להוציא ממנה חומר, צבע או גוון - מעט ממנה לגמרי עושה את העבודה. אך קצרה היריעה להרחיב על כל מוצרי החברה, שנחשבת למותג הביוטי הצומח בעולם, עם ייסודה ב-2014. על כן, החלטנו להמליץ לכן ולכם על המוצרים שלגמרי קנו אותנו, ולמען האמת, קשה לנו לדמיין את שגרת האיפור והטיפוח שלנו בלעדיהם:

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

קונסילר

לחברה 50 גווני קונסילר, כן כן מה ששמעתן, והם מחולקים לשש קולקציות, כשכל אחת משרתת צורך שונה. הקונסילר בו התאהבנו הוא מסדרת Conceal & Define, והוא מזכיר בעיצובו בקבוקון גלוס - למריחה קלה וזריזה. מהמוצר מספיקות שלוש נקודות מתחת לעיניים כדי להסתיר כל עיגול שחור או קמט עייף. הפורמולה הוכיחה עצמה גם על פצעונים ואזורים אדמומיים בעור, וזה כל מה שאפשר לצפות מקונסילר טוב. בנוסף, טיפ חשוב שקיבלנו היישר מהמאפר הראשי של המותג, כרמי מואה: אל תמרחו את הקונסילר על העור - תיפחו אותו בעדינות, בין עם במברשת, ביוטי בלנדר, או עם אצבע נקייה (אובייסלי).

מייקאפ רבולושן קונסילר. יח"צ,
מעל ל-50 גווני קונסילר/יח"צ

פריימר

החברה מציעה מספר פורמולות של פריימר, בין אם במרקם נוזלי או קרמי ולמספר גווני עור. המועדף עלינו הוא מסדרת Conceal & Fix באריזה המזכירה קרם פנים. הוא מגיע עם כפית פלסטיק ומספיקה ממנו כמות קטנה כדי להכין את העור לשאר השלבים ברוטינת האיפור שלכן. ומה עוד יותר מדהים בו? שהוא מסוגל לעמוד גם בפני עצמו ללא תוספת של מייקאפ או קונסילר, ולספק לממהרות בבקרים כיסוי סביר בהחלט. טיפ: גם כאן, מומלץ מאוד לא למרוח אותו אלא לטפוח אותו על העור בקלילות והוא כבר ייספג. מה שיתקבל הוא לא פחות מקסם: המרקם הקרמי ימלא חריצים וישווה לכן מראה אחיד וחלק יותר.

גבות

מכל סוגי העטים, העפרונות והג'לים המוצעים במייק-אפ רבולושן, קסמה לנו במיוחד ערכת עיצוב הגבות החמודה, הבאה ב-11 גוונים. הערכה כוללת צנצנת צבע במרקם קרם ומכחול עם שתי מברשות בצדדים. הצבע עדין מאוד, ומעט ממנו מספיק להוספת רובד שאינו מכביד, ובאופן כזה שלא מרגיש שציירנו גבה חדשה.

מייקאפ רבולושן ערכת סידור גבות. יח"צ,
ערכת הגבות של מייק-אפ רבולושן/יח"צ

צלליות

לחברה רפרטואר מרשים של מגוון פלטות, ולדבריה, היא מנפיקה אחת חדשה בכל שבוע (!). בהנחה ואתן מעוניינות להתחיל בבייסיק ולא להסתער על הכחולים, הירוקים והמנצנצים (ובדיוק בשביל כך קיימת עבורכן ה-Bird of Paradise Eyeshadow Palette), אנו ממליצות על Reloaded Palette Basic Mattes המציעה גווני ניוד ורדרדים, חומים ואפרפרים או את Reloaded Palette Affection המאופיינת בגוונים חמימים בצבעי וורוד, חמרה ובורדו במרקם משיי. עוד פלטה מגניבה, שמצאנו שימושית במיוחד, היא Soph Revolution Extra Spice שבאה לעולם כחלק משיתוף הפעולה של מייק-אפ רבולושן (אחד מני רבים) עם בלוגרית הביוטי סופי, בעלת ערוץ היוטיוב הפופולרי sophdoeslife. הפלטה מכילה 18 גוונים הנעים בין המאט למנצנץ, עם צבעים כתומים, ירקרקים, צהובים וחומים, שיסגרו לך את הפינה לכל תרחיש.

מייקאפ רבולושן צללית. יח"צ,
פלטת הצלליות Soph Revolution Extra Spice/יח"צ

ליפסטיקים

גוון הניוד הטרנדי, שנראה כי היה בסביבה מאז ומעולם, מקבל ביטוי בשלושה ליפסטיקים, שגם הם חלק משיתוף הפעולה עם הבלוגרית סופי. הגוון שלהם נע על החום-ורוד, ושמותיהם מגרים במיוחד: פאדג', סירופ ועוגה. המרקם שלהם עדין, רך ונמרח בקלות, ואם שכחתם למרוח בליסטקס לפני - אל דאגה, הם מספקים גם לחות. ועוד טיפ מאיתנו: שלושתם מעולים גם כסומק ואף כצללית, אז אל תתביישו להיות יצירתיות.

מייקאפ רבולושן ליפסטיקים. יח"צ,
סדרת שלושת הליפסטיקים משיתוף הפעולה עם הבלוגרית סופי/יח"צ

טיפוח

מלבד מוצרי איפור, החברה מייצרת גם תכשירי ביוטי וטיפוח העור (כולם על טהרת הטבעונות!), החל מסרומים, שמנים, קרמים ומסכות, מתוך האמונה כי עור פנים מטופח ובריא ישפר גם את האופן בו האיפור יושב. מוצרי הטיפוח של החברה עדיין לא נמכרים בסופר פארם אבל הבאזז שלהם מחייב היכרות:

הסבה את תשומת ליבנו מסיכת הפנים Pink Clay, המנקה ומסלקת רעלים מהעור. היא מומלצת לשימוש בין פעם לפעמיים בשבוע לאחר הסרת האיפור, והאמינו לנו, היא עושה פלאים!

אהבנו גם את שמן זרעי הורדים מסדרת ה-Gold Elixir ואת קרם הפנים בעל מרקם הג'ל מסדרת Hydration Boost, שמלבד היותו ללא מבשם מלאכותי, הרגיש קליל על העור וסיפק לנו לחות לכל היום. ולסיום, איך נוכל להתעלם מהרולרים, הצעקה האחרונה על כל מדף אמבטיה ב-2020? למותג אינטואיציה מוצלחת לטרנדים תורניים והוא מציע רולרים עם אבן ג'ייד, קווארץ ורוד ואחד מטאלי להפחתת נפיחות בעיניים. שגרת הטיפוח שלנו מעולם לא הייתה כיפית יותר.

הכתבת לקחה חלק בנסיעת עיתונאים מטעם "סופר פארם"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully