וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרמים לידיים שיטפלו בנזקי האלכוג'ל

שירלי אכסלרוד

1.3.2020 / 8:30

האובססיה לשטיפת ידיים ולמריחה כפייתית של אלכוג'ל הותירו את הידיים של כולנו במצב יבשושי ובעלי עור רגיש אף יעידו על חתכים. בדקנו מוצרים לידיים שבאמת יטפלו בזוועות ולהלן התוצאות. הכל כמובן יגיע אליכם עד פתח הדלת

שטיפת ידיים פעם בחצי שעה, יותר מדי אלכוג'ל, OCD שיצא מהארון ומניקוריסטית בהסגר עד להודעה חדשה - כפות הידיים הן הקורבן של משבר הקורונה שלא מדברים עליו מספיק. בדקנו רשימה ארוכה של מוצרים לידיים שיילחמו ביובש ואלו המוצלחים ביותר:

JO MALONE LONDON

ג'ו מלון לונדון, קרמים לידיים. יח"צ חו"ל,
ג'ו מלון לונדון, קרמים לידיים/יח"צ חו"ל

בעולם שבו כפות הידיים שלכן הן איבר לגיטימי להשקיע בו מחיר כזה, הקרם של ג'ו מלון הוא קנייה מושלמת. יש לו מרקם דקיק ולא שמנוני, נשתה ברגע, מותיר אחריו ציפוי ענוג וכמקובל במותג, יש לו מארז מרומם וריח יוצא דופן של הביוקר.
מחיר: 260 ש"ח ל-100 מ"ל. לרגל המצב, הזמנות עם שליח עד הבית: 054-8154381. בכל קנייה מעל 300 ש"ח - סבון ידיים בשווי 200 ש"ח מתנה.

TONYMOLY

טוני מולי, קרמים לידיים. יח"צ חו"ל,
טוני מולי, קרמים לידיים/יח"צ חו"ל

הזוכה בתחרות החמידות היא סדרת הקרמים החדשה של טוני מולי, המותג הקוריאני שלא מפספס הזדמנות להראות פלאפי מוש, גם בפורמט של 30 מ"ל. הריח שנדגם מהסדרה - חלב, היה שמנוני במידה, מעט כבד, נספג לאט וריחני במשורה, כלומר - בינוני להפליא. המארז הקומפקטי נוח מאד לנשיאה בתיק, בהנחה שיום אחד תישאו תיק ותצאו מהבית.
מחיר: 20 ש"ח ל-30 מ"ל. להשיג ב-tonymoly.co.il

SHAVIT

שביט, קרמים לידיים. יח"צ חו"ל,
שביט, קרמים לידיים/יח"צ חו"ל

וזה, ללא ספק, הקרם המוצלח ביותר שתוכלו להניח עליו יד (מין משחק מלים שכזה) בימים אלה - הכי קליל, מהסוג שמאפשר לבצע פעולה כירורגית מסובכת מיד אחרי המריחה, עתיר לחות נעימה, נספג בשניה ואפילו אורגני וזול להפליא. הדאון סייד היחיד - ריח מעט שנוי במחלוקת. יש שיגידו אפרסק משונה, יש שיגידו חומר ניקוי, ובכל מקרה, מעודן מספיק בשביל לא להאפיל על מצוינות המרקם.
מחיר: 25 ש"ח ל-60 מ"ל. לרכישה בסופר פארם אונליין.

GRATIAE

גרטייה, קרמים לידיים. יח"צ חו"ל,
גרטייה, קרמים לידיים/יח"צ חו"ל

הוא אולי נראה כמו הקרם של סבתא שלכם, בשפורפת ורודה ופקק מוזהב, ומריח פרחוני מדי על גבול המיגרנה, אבל הוא לגמרי אורגני ומשובח. המרקם לייט אבל סופר אפקטיבי, מרכך ונעימי, ועובד טוב במיוחד על הגועל היבש שהספיק לצמוח סביב הציפורניים בשבועיים של סגר מניקור.
מחיר: 64 ש"ח ל-120 מ"ל. לרכישה www.facebook.com/Gratiaeisrael או ב-054-352-2111

LA ROCHE-POSAY

לה רוש פוזה, קרמים לידיים. יח"צ חו"ל,
לה רוש פוזה, קרמים לידיים/יח"צ חו"ל

עם אפיל מהוגן על גבול הרפואי, קרם הידיים של לה רוש-פוזה מציע אלטרנטיבה נטולת צבע וריח, אבל סופר יעילה גם לעור הכי רגיש. הקרם סמיך, מרוכז, אבל נמרח בקלות ומסתמן כבעל כוחות ריפוי פלאיים גם לידיים בבעלות האובססיבית ביותר.
מחיר: 55 ש"ח ל-50 מ"ל. לרכישה בסופר פארם אונליין.

AVENE

סיקלפאט, קרמים לידיים. יח"צ חו"ל,
סיקלפאט, קרמים לידיים/יח"צ חו"ל

עוד חלופה שמתאימה גם היא למי שמאסה בצבע ובניחוח שמסיטים את תשומת הלב מהעיקר, וגם היא מגיעה עם שם של חומר איטום: הקרם של Avene הוא לא רק קרם חמאתי ועשיר כמו שומן אווזים, לכפות ידיים שעברו פעילות אכזרית במיוחד, אלא גם משחת פלא רב תכליתית למקרים של עור מגורה, חתך או פצע, או סתם טבילה שנתית באקנומיקה לרגל הפסח.
מחיר: 80 ש"ח ל-100 מ"ל. לרכישה בסופר פארם או BE של שופרסל אונליין.

PAYOT

פאיו, קרמים לידיים. יח"צ חו"ל,
פאיו, קרמים לידיים/יח"צ חו"ל

הוא סמיך, הוא כבד, הוא משאיר אחריו ציפוי מורגש, אבל היי, הקרם של payot לגמרי עושה את העבודה, והופך את עור הידיים הכמוש ביותר לרך ומשי. הריח, פרחי לוטוס וארז הוא שאלה של טעם - לאחת הרגיש משגע, לאחרת היה מבושם קצת יותר מדי.
מחיר: 40 ש"ח ל-75 מ"ל. לרכישה בסופר פארם אונליין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully