וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורנת: יעל בר זוהר שרפה את המסך בגמר "האח הגדול"

תקוה זכתה בפרס הגדול, לירון ויצמן נצנצה בוורוד, אבל הזוכה הגדולה בערב "האח הגדול" היא דווקא אישתו של המנחה גיא זוארץ, יעל בר זוהר, בהופעת אורח מטריפה. תזכרי את הערב הזה ובבקשה תמחזרי בקרוב

רשת 13

זה אולי מעט מפתיע שבהקשר של "האח הגדול" מקבלת את מלוא הפוקוס יעל בר זוהר, וחלילה מבלי להמעיט בערכה של לירון ויצמן המשובחת, אבל ההופעה שנתנה יב"ז אמש (שבת), תיזכר עוד זמן רב. הבלונדינית הזוהרת, שחגגה השנה 40 ופרצה לחיינו ברמת אביב ג', הטלנובלה שהסעירה את דור המילניאל, מפלרטטת עם המסך בכל שנותיה בתעשיית הבידור, אבל שני הלוקים שנראו בגמר האח אתמול בלילה לא דומים ואפילו במקצת למה שהצלחנו לספוג מהכוכבת בשנים האחרונות.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

הסטייליסטית של בר זוהר, אלכס גדרון, בחרה עבורה שני אאוטפיטים מגה סקסיים כשהראשון שמלת מיני בפרינט מנומר, שני אלמנטים שיחדיו יכולים להוביל לכישלון חרוץ, אך כשזה מתלבש על בר זוהר המעודנת - שם מתגלה הפיצוח. שמלה בעלת שרוולים ארוכים שחושפת כתף אחת של מותג שמלות הכלה והערב אאוריקה, שרוול אחד עם כתף מחודדת וגימור תחרה מעודן בשרוולים ובסיומת השמלה. צוות הגלאם המשובח דייק את המראה עם איפור עדין של אסף באבו ושיער גלי של לירז אגם.

הלוק השני כבר היה התפוצצות של זוהר, עם שמלת סטרפלס קצרה ומנצנצת בוורוד אפרסקי ופפיון עצום במרכז. השיער נאסף לחצי קוקו עם גולגול ושוונץ ועגילים כסופים ונופלים של אפרת קסוטו. בר זוהר באמת נראתה בשיאה ותגובות הגולשים לא איחרו לבוא - "מושלמת", "כמה את יפה", "ברבי", "מודל לחיקוי" ועוד שאר השתפכויות בסגנון - "יעל היא הזוכה האמיתית של הערב".

יעל בר זוהר. רשת 13, צילום מסך
קורנת. יעל בר זוהר בשמלה מנצנצת של אאוריקה/צילום מסך, רשת 13

מנחת התוכנית, לירון ויצמן, גם כן בחרה באופטימיות ורודה ונראתה באחד הלוקים המוצלחים שלה העונה. שמלת מיני ורודה ומנצנצת של הלגה מכיכר המדינה, סנדלים זהובים שנקשרו במעלה הרגל, ועגילי שנדלייר נופלים עם אבן ורודה במרכז של מיכאל אלר בסטיילינג של ראובן כהן. האיפור של אסף באבו, שגם טיפל בבר זוהר, היה אקסטרה מדויק והשיער האסוף של אדיר יעקובי החמיא לויצמן במיוחד.

עוד בוואלה!

לירון ויצמן פותחת את העונה בפיהוק גדול

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully