וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלמות הבריאה: גל גדות עוצרת נשימה על שער מגזין ווג האמריקאי

9.4.2020 / 18:30

בצל הקורונה, וונדר וומן האחת והיחידה רושמת הישג מרשים כשהיא מככבת לראשונה על שער מגזין ווג האמריקאי. על ההפקה המטריפה שצולמה לפני מספר חודשים אומרת גדות: "הנסיבות נוראיות ומפחידות, מעולם לא חוויתי זמנים כאלו"

גל גדות וונדרוומן/מתוך "וונדר וומן 1984" באדיבות Entertainment Tulip

גל גדות (34) מספקת לנו קצת נחת לכבוד חג הפסח עם שער חדש בכיכובה, ולא סתם שער אלא היוקרתי ביותר - הווג האמריקאי. שער גיליון מאי המרהיב עליו גל מתנוססת, כשהיא לבושה בשמלה מטריפה מבית האופנה לואי ויטון, צולם על ידי אנני ליבוביץ' האייקונית שידועה בפורטרטים בעלי טביעת עין ייחודית המעצימה את הנשים אותן היא מצלמת. צילום השער נלקח על רקע Vasquez Rocks, פארק סלעים פופולרי הממוקם בצפון לוס אנג'לס, כך כתבה גדות בעמוד האינסטגרם שלה והוסיפה שזה קרה "לפני כמה חודשים.... מי היה יכול לדמיין אז מה עתיד לבוא?".

חייבות לציין שהטיימינג לא יכול היה להיות מוצלח יותר עבור הנציגה שלנו בהוליווד, שחטפה לאחרונה לא מעט ביקורת נוכח היוזמה לייצר גרסה חדשה לשיר Imagine אותה שרה וצילמה לצד שורת מפורסמים. הכוונה הייתה חיובית כמובן, אבל ההמון ברשת זעם על המחווה אותה פירש כניתוק מהמציאות וצביעות על כך שכרגע העולם פחות זקוק לשירים מטעם סלבס שמבוצרים בטירות שלהם, ויותר לתרומות בזמן שהאנשים הפשוטים נאבקים כדי להשיג בדיקות ולשמור על מקומות העבודה שלהם.

גל גדות. ווג אמריקה, אנני לייבוביץ, אתר רשמי
עפה באוויר בשמלה של טום פורד ומגפיים של תמרה מלון/אתר רשמי, ווג אמריקה, אנני לייבוביץ

במקור, השער הראשון של גדות בווג האמריקאי נקבע לגיליון מאי היוקרתי בסמוך להשקת הסרט החדש בסדרת וונדר וומן כמו גם בסמוך לארוע המט-גאלה שהיה אמור להתקיים בניו יורק ב-4/5 - שני שטיחים אדומים שכבר לא יקרו במאי הקרוב, כך שנאלץ להסתפק בשער פלוס הפקת צילומים מרהיבה וראיון נחשקים לא פחות.

מי שיזכה לעלעל במגזין ימצא כתבה ענקית שכותרתה "גל גדות על החיים, אהבה, וונדר וומן 1984 - ואיך היא ומשפחתה מתמודדים עם המשבר", לצד צילומים שנלקחו על ידי ליבוביץ' בהם גל מדגמנת באופן מוצלח למדי סדרת יצירות קוטור של מעצבי-על כמו איריס ואן הרפר, סקיאפרלי, טום פורד ודיור. כבוד.

גל גדות. ווג אמריקה, אנני לייבוביץ, אתר רשמי
זה כל הוונדר - שכמייה ושמלה של דיור/אתר רשמי, ווג אמריקה, אנני לייבוביץ

"מן הסתם הנסיבות נוראיות ומפחידות", סיפרה גל על איך היא חווה את התקופה, "אבל אנחנו בבית ומנסים להפיק את המיטב - ליהנות מזמן איכות. זה כה סוריאליסטי. אף פעם לא חוויתי זמנים כאלה. אבל אני גם מלאה בתקווה לזמן שזה יהיה מאחורינו". כמונו כמוך גל.

עוד בוואלה!

שטיח הזהב

לכתבה המלאה
גל גדות. ווג אמריקה, אנני לייבוביץ, אתר רשמי
עטופה בסקיאפרלי/אתר רשמי, ווג אמריקה, אנני לייבוביץ
גל גדות. ווג אמריקה, אנני לייבוביץ, אתר רשמי
שמלה שקופה של איריס ואן הרפן קוטור/אתר רשמי, ווג אמריקה, אנני לייבוביץ
גל גדות. ווג אמריקה, אנני ליבוביץ', אתר רשמי
שמלת סטרפלס של ולנטינו, עגילים של טיפני. גל גדות/אתר רשמי, ווג אמריקה, אנני ליבוביץ'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully