וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיניים, ריסים וגבות: כך תשקיעו במה שרואים מבעד למסיכה

שירלי אכסלרוד

27.4.2020 / 8:00

ההנחיות לצאת מהבית אך ורק כשאנחנו עוטות מסיכה הבהירו לנו דבר אחד - יש להשקיע מקסימום אנרגיות בחלקים שנשארים חשופים. עיניים, גבות, ריסים ועוד - כך תטפחו את האיזור שעדיין פוגש קהל

יח"צ - חד פעמי

בווידאו: קייט אפטון לקמפיין האיפור של בובי בראון, 2015.

אז מה היה לנו בינתיים? גידלנו שפם פרא, הנקבוביות על האף צוברות טינופת והשפתיים לא פגשו ליפסטיק כבר חודש וחצי. ההחלטה על חובת מסיכה בציבור הגיעה בדיוק בזמן כדי לעזור לנו להסתיר את כל הטוב הזה. אבל העיניים, הגבות והריסים? המדיניות של 'פשוט לתת להם להיות שם' לא עובדת יותר. ריכזנו את כל המוצרים החדשים שיעזרו לשמור על מראה מהוגן, לפחות בחצי שפוגש קהל.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

קרם עיניים של LANCOME

קרם פנים, גלאם גלואו. יח"צ רשמי חו"ל,
קרמיות מדויקת שתעבוד לכל גיל/יח"צ רשמי חו"ל

קרם העיניים החדש של לנקום מותאם לנשים מעל גיל 60, ומבטיח לחדש את הקונסטרוקציה העדינה באזור העיניים שהיא הראשונה להתקמט ולצנוח. ממוצר אנטי אייג'ינג לעור בוגר הייתן מצפות להגיע במרקם שומן אווזים עשיר, אבל הוא מפתיע בקרמיות מדויקת שתעבוד מצוין לכל גיל - קליל אבל עתיר לחות, נספג מהר, מאיר את העיניים בזוהר של בריאות ובא בטוב גם לקונסילר מעליו.

מחיר: 309 ש"ח ל-15 מ"ל, RÉNERGIE MULTI-GLOW.
לרכישה בסופר-פארם או אפריל, גם באונליין.

מסיכת עיניים של AHAVA

אהבה, רטיות לעיניים. יח"צ רשמי חו"ל,
'לגהץ' את הקמטים הקטנטנים/יח"צ רשמי חו"ל

ומי שמעוניין להשקיע צעד אחד נוסף בטיפול באזור העיניים, מוזמן להצטייד במסכה מהזן האסקפיסטי, שהיא האקססוריז המושלם לישיבה עם רגליים למעלה ובהייה בחלל. הרטיות לעיניים של AHAVA מספקות מנה רצינית של לחות נעימה, מרגיעה, שמחזירה לעור את הגמישות ו'מגהצת' קצת את הקמטים הקטנטנים, ולו לכמה שעות. ההמלצה היא להשאיר את המסכה ל-10 דקות, הנסיינית שקלה להישאר איתה לנצח.

מחיר: 180 ש"ח ל-6 יחידות, Dead Sea Osmoter Eye Mask.
להשיג ב-ahava.co.il ובסופר-פארם.

קונסילר של MAC

מאק, קונסילר. יח"צ רשמי חו"ל,
מעניק כיסוי בינוני, אך מתמזג נפלא עם העור/יח"צ רשמי חו"ל

עיגולים כהים מתחת לעיניים, חצ'קונים בלתי צפויים על המצח שעדיין נראה בציבור ואף כתמי שמש משיזוף במרפסת. גם עם מסיכה, האם יש צורך להסביר מדוע הקונסילר הוא עדיין האמצעי הטוב ביותר להגנה עצמית? הקונסילר של מאק מגיע במרקם שנוח לעבוד איתו - בין קרמי לנוזלי, אמנם הכיסוי הוא בינוני, אבל בתמורה תקבלו תחושה של ללכת בלי, התמזגות מושלמת עם העור וגימור טבעי שלא הופך לבצקי בחלוף השעות.

מחיר: 115 ש"ח, להשיג ב-33 גוונים, STUDIO FIX 24-HOUR SMOOTH WEAR CONCEALER.
להשיג ב-maccosmetics.co.il

מסקרה של ESTEE LAUDER

מסקרה, אסתי לאודר. יח"צ רשמי חו"ל,
מפרידה ומניפה בחינניות/יח"צ רשמי חו"ל

המסקרה החדשה של אסתי לאודר היא מהזן האנורקטי - ישרה, מושלמת, בעלת זיפים דקיקים ונטולת התחכמויות, מה שמאפשר גם לעקומות שטרם הושטחו להגיע לכל ריס וריס, כולל אלו שבקצה, להפריד ולהניף אותם בחינניות מקסימלית. החומר מגיע במצב צבירה מדויק ובעיקר - בכמות מדודה, נטולת גושים שהם כידוע ה'ביג נו נו' החמור ביותר במה שנוגע לריסים. את ההורדה מציעים באסתי לעשות במים פושרים בלבד, הנסיינית מחדדת שאין מצב להיפטר מכל החומר בלי מסיר איפור עיניים ושפשוף עדין.

מחיר: 150 ש"ח, SUMPTUOUS REBEL LENGTH + LIFT.
להשיג ב-esteelauder.co.il

צללית של BOBBI BROWN

צללית, בובי בראון. יח"צ רשמי חו"ל,
ורוד בהיר עם נצנוץ מוזהב/יח"צ רשמי חו"ל

הצללית של בובי בראון בגוון Moonstone, מעין ורוד בהיר עם נצנוץ מוזהב, היא מהסוג שאפשר להניח בקזו'אל מעודן בשעות היום, או להעמיס עם מברשת לחה במקרה שבא לך להיות נערת רוק זוהרת עת החשכה יורדת, ואת מתיישבת מול החדשות. היא רכה וחלקה במיוחד, נמרחת בנעימים, והכי חשוב - שורדת בכיף כמה שעות טובות בלי להצטבר בקפלים.

מחיר: 144 ש"ח במקום 180 ש"ח, LUXE EYE SHADOW.
להשיג ב-bobbibrown.co.il

ג'ל לגבות של מור ממן קוסמטיקס

מור ממן קוסמטיקס. יח"צ רשמי חו"ל,
המלצה ממלכת יופי בדימוס/יח"צ רשמי חו"ל

בעוד שכל שיערה שצצה באיזור האף המכוסה תזכה, כך נראה, לחיי נצח, הגבות תופסות פוקוס, ואין ברירה אלא ללכת על DIY. לבנו אומר לנו לא לנקוט בימים אלה בצעדים בלתי הפיכים של גיזום, ולבחור דווקא בפעולות פשוטות של סירוק וקיבוע השיחים שצמחו. מור ממן, מלכת היופי לשעבר ובעלת זוג גבות מפוארות במיוחד, מציעה ערכה לעיצוב גבות שכוללת חומר עיצוב שקוף, זוג מברשות ו"מי קסם" להתזה על ג'ל העיצוב. המברשת עדינה ומדויקת, הסירוק עצמו פשוט והמרקם המוצלח של החומר עתיר השמנים שומר על הגבה במקום בלי לגרום לה להתקשות.

מחיר: 138 ש"ח.
להשיג ב-mormamancosmetics.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully