וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קחי לך תפוזים ולימונים: האתגר הכי יפה שצץ ברשת

מעצב האופנה הצרפתי המצליח סימון פורט ז'קמוס החליט לנצל את ימי הסגר ולהרים אתגר רשת משעשע ופוטוגני בצורה בלתי רגילה. להרמת האתגר - פירות בצבעוניות מעוררת תיאבון, לוקיישן אסתטי ורגליים חטובות

המעצב הצרפתי סימון פורט ז'קמוס, יליד דרום-צרפת, הקים את המותג Jacquemus הקרוי על שמו בגיל 19 ומאותו הרגע סלל את דרכו בצורה עצמאית לחלוטין. היום, בגיל 30, הוא נחשב לאחד המעצבים הכי אהובים בתעשיית האופנה והצליח למצב את מעמדו בעזרת כמה פריטים שהפכו ל'מאסט הב' אצל כל הכוכבות והפאשניסטות הנכונות בביזנס. תיקי לה צ'יקיטו שמגיעים בכל גווני הקשת הפכו להיסטריה ממשית וגם שמלת 'לה רוב סאודד', (שעוברת בכל עונה מקצה שיפורים), מיני א-סיטרית בעלת גב חשוף והמון כיווצים בחלק הקדמי שנראתה על כל המשפיעניות בעולם מקנד'ל ג'נר, ג'יג'י חדיד, קורטני קרדשיאן ועד קיארה פראני.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

ז'קמוס שמבלה בימים אלו גם כן בסגר החליט להרים אתגר רשת שמתכתב עם הסנדלים הארכיטקטוניים הידועים שלו ובמקום אותם עקבים מרובעים ועגולים עשויים עץ בגווני אדמה, החליט להשתמש במיטב הרכישות מהסופר ולצלם את הלימונים והתפוזים מתחת לכפות הרגליים, בצורה שהם ידמו עקבים. כיתוב התמונה שהתפרסמה ב-1 באפריל והציתה את האתגר - Home Forever, בערך מה שכולנו מרגישות בתקופה הזו וכך הרעיון המשגע תפס תאוצה ומאות תמונות ברשת הועלו תחת ההאשטג JACQUEMUSATHOME#.

עוד בוואלה!

מאירות את עיר האורות: ג'יג'י ובלה חדיד כובשות את שבוע האופנה בפריז

לכתבה המלאה

כמו בכל אתגר אינסטגרם, כדוגמת אתגר הכרית, העוקבים מותחים מעט את הגבולות ומצליחים לשדרג את המקור. לתפוזים וללימונים התווספו קיווי, בננות, ענבים, בוקה קטנטן של פרחים, צדפים, אבוקדו ואפילו עגבניות שרי. כל שנותר לכן הוא לצלצל לירקן הקרוב לביתכן ואתן מוכנות למשימה, גם ככה אין לאף אחת מאיתנו כסף כרגע לבזבז על שוז של ז'קמוס.

  • עוד באותו נושא:
  • אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully