וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיכל הקטנה: "נותרו לי עוד שניים וחצי קילו להוריד"

אתן עוקבות אחריהן באינסטוש, בוחנות בקפידה את הלוקים שלהן באירועים מתוקשרים ומתפעלות מעור הפנים הזוהר שלהן - כשבלב אתן מקוות שזה רק הפילטר הנכון. בשאלון הטיפוח שלנו, הכוכבות המקומיות יתנו את הטיפים האישיים שלהן בתחום הביוטי ויענו על השאלות הכי מעניינות

מיכל הקטנה

בווידאו: מיכל הקטנה באולפן השקוף של וואלה

פצצת האנרגיה מיכל הקטנה (37) ילדה לפני כחודשיים את ילדה החמישי, ובימים אלו מנסה להתמודד עם מציאות הקורונה - זאטוטים בבית לצד קריירה ככוכבת ילדים נערצת. הופעות בזום לצד החתלה, טיפולי פילינג לגוף ולפנים, כפיפות בטן בוקר וערב ואל תדברו איתה עכשיו על שופינג. מיכל הקטנה עונה על ה-כ-ל.

המוצר הכי זול בארון התמרוקים שלך שאת לא מוכנה לוותר עליו?
"קרם לחות רב שימושי של ניוואה - שמה את זה בכל העונות וכל הזמן. בקיץ אחרי שיזוף, בחורף כשהעור שלי יבש, לפנים, בידיים, ברגליים ובשפיים. זה תמיד טוב ותמיד מציל אותי ועולה בסביבות 40 שקלים".

שלושת הפריטים שהם חובה בתיק האיפור שלך?
"הטינט של בנפיט, קונסילר ומסרק גבות".

מוצרי ה'מאסט הב' שלך לשימוש ביתי בימי הקורונה?
"אני לא מוותרת על פילינג לגוף ולפנים בימים האלו. בנוסף אני מקפידה לשים את מסיכת השיער של קרסטס לפחות 3 פעמים בשבוע, אני ישנה איתה לילה שלם".

מיכל הקטנה. ניר פקין, רפי דלויה
כן לבוטוקסים, לא לשופינג בקורונה - מיכל הקטנה עונה על שאלון הטיפוח/רפי דלויה, ניר פקין

מהו הלוק המנצח בעינייך?
"לדעתי מה שאת מרגישה איתו הכי נוח ונותן לך להרגיש הכי מהממת בעולם. במקרה שלי זה בגדי ספורט או ג'ינס וטי-שירט".

מה את לובשת בימים אלו בבית?
"זה מתחלק. חצי מהזמן אני בבגדים של מיכל הקטנה כי אני עושה המון סרטונים ומופעים לילדים ומעודדת אותם בזום וחצי מהזמן אני בבגדי ספורט. אני עושה המון ספורט בתקווה להוריד את השניים וחצי קילו שנשארו לי מהלידה וזה קצת מאתגר בימים אלו של הקורונה שאנחנו רוב הזמן בבית. עכשיו שפתחו את ההגבלות לספורט מקווה שאצליח לעמוד באתגר ולחזור לעצמי".

הפריט הכי יקר שיש לך בארון?
"מעיל של דיור, עלה כמה אלפי שקלים".

הפריט הכי זול שיש לך בארון?
"גופיית סבא של דלתא שעולה כמה עשרות שקלים. היא הכי קלילה ואני מרגישה איתה ממש בנוח".

מיכל הקטנה. אילן בשור,
הופעות בזום לצד החתלות. מיכל הקטנה לא עוצרת לנוח/אילן בשור

חנות שאת הכי אוהבת לעשות בה שופינג אונליין בימים אלו?
"אני ממש אוהבת לקנות ב-Net-A-porter ואסוס, אבל אני חייבת לציין שלא עשיתי קניות בימי הקורונה בכלל. הייתי עסוקה בניהול חמישה ילדים בבית".

מה לעולם לא תעזי ללבוש?
"זה לא שאני לא אעז, אבל אני לא מתחברת ולא מרגישה בנוח עם בגדים שהם חשופים מידי, זה צריך להיות מאוד מידתי ועל גבול הטעם הטוב. אני לא מרגישה בנוח לחשוף לעומק, למשל בגדים שקופים לא אלבש בכלל".

אחת לכמה זמן את עוברת טיפול פנים?
"אני הולכת לפולה הקוסמטיקאית הקוסמת שלי, האמת שכל כך כיף ללכת אליה שלפעמים אני סתם הולכת להגיד שלום ואז היא מוצאת משהו שצריך לעשות. אני מאוד מאמינה בה ומכורה למוצרים שלה".

הזרקות, חומצות ובוטוקסים למיניהם - בעד/נגד והאם עשית בעבר?
"בטח שאני בעד, אני מאוד בעד! כן, ניסיתי לעשות בעבר אבל לא היה לזה רצף של המשכיות כי נכנסתי להריונות. עדיף להתחיל עם זה כמה שיותר מוקדם כדי למנוע את העומק של הקמט. בגדול אני חושבת שכדאי לעשות כל מה שמעניק ביטחון ונותן לנו להרגיש יותר טוב עם עצמנו, ככה אפשר גם להקרין את זה החוצה".

מיכל הקטנה. תמי חוני, ניר סטולו, באדיבות mpro,
מרגישה הכי טוב בבגדי ספורט או בג'ינס וטי-שירט/תמי חוני, ניר סטולו, באדיבות mpro

מה את הכי אוהבת בגוף שלך ומה פחות?
"את הרגליים שלי אני הכי אוהבת, עכשיו אני פחות אוהבת את הבטן שלי כי אני אחרי לידה. אני עובדת עליה מאוד חזק היום כדי שתחזור לעצמה. אני עושה כל יום תרגילי בטן, בטן תחתונה בטן עליונה עד שזה כואב לי וממשיכה ביום למחרת. מקווה שהיא תחזור לעצמה לקראת הקיץ".

גבות - שיטת השערה/הכל טבעי/צללית משובחת?
"את הגבות שלי אני מפקידה רק אצל מושיק טקו. אני מתיישבת במיטת הטיפולים שלו והוא עושה את הגבות שלי הכי טבעיות בעולם. אני כל כך סומכת עליו שאני אפילו לא יודעת מה הוא עושה".

ספורט - בעניין או שהכי לא בשבילך?
"אני הגעתי מבית ספורטיבי, כל החיים שלי זה ספורט. אני רצה כל יום ומתאמנת המון, גם שאני מדברת בטלפון אני עושה ספורט, גם בהיריון עשיתי ספורט. בעבר הייתי בתחרויות ריצה ושחייה צורנית, היום אני רוקדת. זה משהו שהוא לגמרי באורך החיים שלי".

מיכל הקטנה. אור גפן, ניר פקין,
"נותרו לי עוד שניים וחצי קילו להוריד". מיכל הקטנה/אור גפן, ניר פקין

גלאם טים לאירועים חשובים. נעזרת? או אם אין אני לי מי לי?
"נעזרת בכל הצבא שלי - מאפרת, מעצב שיער וסטייליסט. זה הרגעים שלי שאני מתפנקת, אני סומכת על הצוות שלי שהולך איתי המון המון שנים ואני נהנית מהפינוק שהם באים אלי הביתה ודואגים לי. נותר רק להוסיף בושם ואני מרגישה הכי אישה בעולם".

טיפ טיפוח שמישהי נתנה לך ושינה את חייך?
"אלין כהן לדעתי היא ילדה גאון והצליחה לסדר לי תיק איפור מדויק וכיפי. לפני כן אמרתי לה שאני אוהבת הכי טבעי והיא הסבירה לי שאני לא צריכה להיות מאפרת בשביל להתאפר. האיפור שלה כזה שמח שגם ביום שקמתי עקום אני מרגישה שזה מרים לי את מצב הרוח".

כסף, קונה סטייל?
"תלוי, אם יש לך טעם או לא. אם אין לך טעם ויש כסף - אז את צריכה מישהו שיעזור לך. אבל אם אין לך כסף ונורא בא לך סטייל - פשוט תלבשי שחור. זה תמיד עובד".

מיכל הקטנה. ניר פקין
מכורה לגלאם טים ולקוסמטיקאית הצמודה. מיכל הקטנה ובעלה ניר ויצמן/ניר פקין
מיכל הקטנה. אור גפן,
"לא עשיתי קניות בימי הקורונה בכלל. הייתי עסוקה בניהול חמישה ילדים בבית"/אור גפן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully