וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משידת האיפור של סבתא לגלאם של ריהאנה: הכירו את המאפרת הראשית של פנטי ביוטי

לפריסילה אונו יש את עבודת החלומות. לא רק שהיא עומדת מאחורי רגעי הביוטי של הזמרת מברבדוס, היא גם מונתה ב-2017 למאפרת הראשית של המותג הפופולרי, בו היא מעורבת מרגע פיתוח המוצרים ועד להפקות האופנה. מילדה קטנה עם חלומות גדולים ועד לאימפריה של אישה אחת

נדמה שבשנים האחרונות אנחנו מוצאים עצמנו דרוכים מתמיד לקראת הטרנד החדש, הדבר הגדול הבא, מקור ההשראה המבטיח. כבר מזמן שאין אנו מסתפקים רק במעקב אחר דוגמנים ודוגמניות, או מותג כזה או אחר - אנחנו סקרנים לדעת מי עומד מאחורי הקמפיין המוצלח או הצללית הטרנדית של האיט גירל האחרונה. אט אט נחשפת בפנינו זהותם של מעצבי השיער, התזונאים, מאמני הכושר והמאפרים, אלו שבמו ידיהם משדרגים את נראותם של הכוכבים, והופכים אותם לגרסה הפוטוגנית שאנחנו מכירים.

שמות כמו מאריו דדיוואנוביץ' (המאפר של קים קרדשיאן), כריס אפלטון (מעצב השיער של ג'יי לו, אריאנה גרנדה, וכן, גם של קים) או אריאל טחאדה (המאפר של רוסליה וקיילי ג'נר) אינם נאמרים עוד כלאחר יד - הם נחשבים לפנים מוכרות בתעשייה, ומיליוני העוקבים והלו"ז הצפוף רק מוכיחים את זה.

אך עם כל הכבוד, לא כולם זכאים לתואר מושכי המכחול והמברשת על פניה של המלכה ריהאנה, לא כל שכן המאפרים הראשיים של מותג האיפור המצליח שלה - פנטי ביוטי, אך פריסילה אונו הרוויחה את שניהם ביושר.

אונו, בת 36, דור שלישי למהגרים מקסיקנים, לא חשבה שתהיה מאפרת, היא פשוט אהבה איפור. בריאיון למגזין האינטרנטי "דייזד" היא סיפרה על מקורות ההשראה שלה, בהן סבתה: "כילדה קטנה, בימי ראשון לפני הכנסייה, הייתי יושבת על רצפת חדר המקלחת שלה ומביטה בה מתאפרת, זה ריתק אותי". לדבריה, היא קיבלה את מוסר העבודה ממנה, "היא אמרה לי שאיאלץ לעבוד פי שלושה יותר קשה כי אני אישה ולטינית".

עוד השראה בולטת של אונו היא גוון סטפני, אותה העריצה בנעוריה, "כשגדלתי בסוף שנות ה-90, קיבלתי השראה רבה ממוזיקת הפאנק והסקא, וכנערה צעירה גוון סטפני הייתה אלילת האופנה שלי! אהבתי איך היא השתמשה באיפור צ'ולה כהשראה במראה שלה". הצ'ולה היא אסתטיקה לטינית ששלטה בניינטיז ואופיינה בסרטי בנדנות, גבות צרות ותיחום שפתיים.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

מבט חטוף בחשבון האינסטגרם של אונו יגלה לנו שהיא אובססיבית לאיפור עיניים נועז וללוקים מובהקים, ישירים וייחודיים. "הייתי הפרסומת המהלכת של עצמי", סיפרה. "הייתי מוזמנת לעבודות בזכות היצירתיות שלי". בשנותיה הראשונות בתחום עבדה כיועצת ברשת הקוסמטיקה "ספורה", כעוזרת אישית למאפרים וכן מאפרת בקליפים. את ריהאנה פגשה ב-2011, על הסט של הסינגל הפרובוקטיבי "S&M", שם נוצר בין השתיים קליק. "היא הייתה מספר אחת ברשימה של האנשים שרציתי לעבוד איתם", מספרת אונו, "היא כל כך יצירתית וחופשית, היא כמו זיקית ויכולה לשלוף כל כך הרבה לוקים. היא לא מפחדת מאף סגנון איפור וזה כל כך מרענן".

View this post on Instagram

Sunday paint day?

A post shared by Priscilla Ono (@priscillaono) on

"ב-2017, כששמעתי שהיא מפתחת קו איפור משלה, יצרתי קשר עם הצוות שלה", סיפרה. "זה היה בתזמון מושלם כי זה בערך התקופה בה הם התחילו לחפש אמנים מכל העולם שישתלבו בחברה, אז ניסיתי והתקבלתי". ובואו, לא מדובר בסתם עבודה. מלבד היותה המאפרת האישית של רירי ואחראית ללוק האלמותי של הזמרת במט גאלה ב-2019, אונו גם מעורבת בפיתוח מוצרי האיפור של פנטי וביצירת הלוקים לקמפיינים ולהפקות האופנה של המותג. ואם כל זה לא מספיק, היא גם מכשירה מאפרות ומעבירה סדנאות בכל רחבי העולם.

View this post on Instagram

Sea about it ?

A post shared by Priscilla Ono (@priscillaono) on

וכמאפרת פופולרית עם קריירה בת 15 שנה, לפריסילה טריקים רבים ושווים בשרוול, אך אולי טיפ האיפור הידוע ביותר שלה, הוא גם כזה שהכי שווה להדהד. "אני אוהבת לעבוד עם פנטי כי הוא עוסק ב'יופי לכולם'. יופי הוא מה שגורם לך להרגיש ביטחון כי איפור אמור להיות משהו כיפי. פשוט תהיו חסרי פחד בכל הקשור לאיפור, ואז תוכלו לגרום לכל דבר להיראות טוב".
.

View this post on Instagram

Who said what❔

A post shared by Priscilla Ono (@priscillaono) on

View this post on Instagram

Cozy season??

A post shared by Priscilla Ono (@priscillaono) on

View this post on Instagram

♥️

A post shared by Priscilla Ono (@priscillaono) on

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully