וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסטרטגיית יציאה: איפור מנצח לימי הקורונה

אנחנו חוזרות למציאות ואם אפשר אז נשמח להיראות הכי טוב שיש בנקודת הפתיחה של החיים החדשים שלנו. הכנו מדריך לאיפור יומיומי מושלם ומומלץ שתקראו את הסוף בכדי ללמוד את הטריק שיעזור לכן להימנע מפדיחת מייק-אפ מרוח על המסיכה

סטודיו גילי אלגבי - איפור ושיער/גילי אלגבי

לאן אתן יוצאות בתום הסגר? הילדים מתחילים לשוב למסגרות, הבוס עוד רגע מצלצל שהגיעה העת לחזור והחלום של דרינק עם החברות כבר לא נראה כל כך רחוק. גילי אלגבי, שהיה עתיד לאפר עשרות דוגמניות בשבוע האופנה תל-אביב כמאפר הראשי, עזר לנו לתכנן את אסטרטגיית היציאה שלנו והרכיב מדריך מדויק עם עשרה שלבים פשוטים בכדי להגיע לאיפור המושלם.

"הדבר הראשון והקריטי ביותר הוא לתכנן את מהלך העבודה", אומר לנו אלגבי, "צריך להחליט מהו הלוק הייעודי ורק אז להתחיל לעבוד". עוד הוא מציין כי חשוב להקפיד על סביבת עבודה נכונה ולהכין את מוצרי האיפור מבעוד מועד - "קרם, ליפסטיק, מייק-אפ, שהכל יעמוד לנגד עינייך. עוד דבר חשוב בעיני, שמתפספס אצל המון נשים, זה עניין התאורה. ממש חשוב להתאפר בתאורת יום. משמע - אל תעמדו באמבטיה חשוכה! לכו לעמוד ליד החלון במטבח אם שם האור זורק הכי טוב - ככה אנשים רואים אותנו בחוץ ובתנאים האלו צריך להתאפר", מוסיף אלגבי.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

אחרי הוראות ההכנה, עובר איתנו אלגבי שלב שלב כיצד ניתן להשיג מראה 'פרשי' וכזה שיחזיק לאורך כל שעות היום:

1. פנים נקיות: נקי את עורך בעזרת מי פנים, מים מיסלריים או טונר. "אני אוהב מאוד להשתמש במי פנים של ביאדרמה ובגלו טוניק של פיקסי", מוסיף אלגבי, "הם לא יקרים ובאמת מנקים את הפנים. מאוד חשוב להשתמש במוצרים שמתאימים לעור הפנים. לעור רגיש, שמן וכו', לא לגעת במוצרים שלא תואמים את סוג העור שלכן".

2. קרם לחות להזנה: בסיס קריטי להכנת המייק-אפ, גם כאן מאמין אלגבי שאם אין בעיה כלשהי בעור עדיף להשתמש במוצרים פשוטים ולא יקרים ולמרוח על כל שטח הפנים בנדיבות.

3. מקדם הגנה: בעונת הקיץ, חשוב מאוד להקפיד גם על מקדם הגנה, הוא עוזר גם להגנה וגם נותן אפקט 'מראה' ומשמש בעצם תחליף לפריימר. "ההברקה מסנוורת ומצליחה לטשטש אדמומיות ופצעונים ומעניקה לכל האיפור מראה רך יותר. אני אישית מטורף על הסטיק השזוף של שיסיידו, מודה שזה לא שווה לכל כיס, ולכן ממליץ גם על דרמלוג'יק למי שמעוניינת".

4. הנחת המייק-אפ: אם את יודעת שהעור שלך שומני - הקפידי להשתמש בספוגית, כך הוא יישב צפוף יותר על העור ויזוז פחות במהלך שעות היום. מנגד, אם העור יבש - מומלץ להשתמש במברשת, או אפילו בכפות הידיים.

5. קונסילר: "בשלב הקונסילר מומלץ לעבוד עם האצבעות בכדי להגיע להאחדה מושלמת עם העור" מציין אלגבי, " קונסילר נועד לכהויות מתחת לעיניים, פגמים בעור, וגם לשים נקודתית באיזורים בעייתיים, איפה שיש פצעונים או אדמומיות - שם כדאי לדחוס עם ספוגית אל תוך העור. המוצר האהוב עלי לאחרונה בקטגוריה הזו הם הקונסילרים החדשים של דיור שאפשר לרכוש כאן בארץ. אני מאוד אוהב גם את NARS, אבל לטעמי בקונסילר כדאי ללכת על משהו שתמיד אפשר להשיג במידי. זה מוצר חשוב שנגמר די מהר".

6. פודרה: במיוחד בקיץ מומלץ לפדר את עור הפנים בגלל שהנטייה הטבעית היא להזיע בשל הלחות. גם כאן חשוב לעשות הפרדה ברורה בין סוגי העור. לעור שמן - פודרה מוצקה (אבן), ולעור יבש - כזו שמגיעה באבקה, אוורירית יותר.

7. עיניים: "הטכניקה הטובה ביותר לאיפור עיניים היא עם עיפרון לעיניים בגוונים טבעיים", אומר אלגבי, יש להניח את העיפרון צמוד לקו הריסים, על כל גלגל העין, בצורה 'מלוכלכת', לא לנסות להשיג אייליינר, אלא רק לתת דגש וגוון לאיזור העין. המראה הזה מתאים לכל עין - מלוכסנת, עגולה, שקועה, ולסיום, באמצעות מברשת מטשטשים לכדי מראה אחיד ונקי של עפעף.

8. סומק/ברונזר: "ציינתי בתחילה שחשוב לתכנן את הלוק הייעודי. מי שתתאפר בגוונים חומים בעיניים - מומלץ ברונזר וגווני חול, מי שהחליטה על קצת יותר דגש בעיניים יכולה לתת נגיעה ורדרדה". עוד טיפ שחשוב שתדעו - סומק על תפוחי הלחיים מתאים יותר לפנים מאורכות וברונזר מומלץ יותר לפנים עגולות על מנת לחטב אותן. עם הברונזר והמברשת חשוב לעבור גם על איזור העפעפיים בכדי לחבר בין איזור העיניים ללחיים.

9. גבות ומסקרה: לא כל אישה חובבת מסקרה במהלך שעות היום, אך מי שכן בוחרת באפקט ההנפה, עדיף שתבחר במסקרה עמידה ואיכותית, לא כזו שמתפוררת ומשאירה שאריות ליכלוך על הפנים במהלך שעות היום, כמו זו של secret למשל שניתן להסיר במים חמימים. בעניין הגבות אלגבי אומר כי הוא ממליץ דווקא לא למלא את הגבות עם עיפרון או צללית. "אנשים רואים אותנו מקרוב ועדיף להשתמש רק בג'ל לגבות שנותן מראה מלא יותר וטבעי. אני מכור למוצרים של soapbrows לגבות מלאות שלא צריכות צבע, וישנם גם ג'לים עם טיפה פיגמנט לנשים שצריכות חיזוק בכל חברה כיום, מאנסטסיה ועד איל מקיאג'".

10. ליפסטיק: "שפתון עם לחות יעבוד תמיד הכי טוב, כדוגמת ליפסטיק BOY של שאנל שיושב מדהים ומתאים לכל סוגי השפתיים והעור. מי שבכל זאת מעוניינת בזריקת צבע יכולה לשדרג עם ליפסטיק אדום ורק אדגיש בקצרה - זהירות בארוחת הצהריים!".

לסיום, הדבר שאולי מעניין את רובנו - איך לעזאזל מתמודדים עם האיפור והמסיכה שהפכה לאקססורי הכי נחוץ בימינו? "את כל איזור הפנים שמכוסה במסיכה מומלץ לפדר היטב בעזרת פאף פידור, הספוגית העגולה", מגלה לנו אלגבי, "זה ממש יעזור למנוע מהמייק-אפ ללכלך את המסיכה. בנוסף - נשים שיודעות שהן מזיעות, קחו בתיק ניירות אורז (ניתן לרכוש בכל ביוטי פארם) והניחו על העור במהלך היום, המייק-אפ יחזיק ככה פלאים".

  • עוד באותו נושא:
  • איפור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully