וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרוב: קולקציית הבגדים הראשונה של ג'ו אקזוטיק מ"חיות רעות"

3.5.2020 / 6:30

התכנית הכי מדוברת בנטפליקס לא תשאר רק במסגרת הטלוויזיה ובקרוב מאוד תוכלו לרכוש טי-שירטים, קפוצ'ונים ומכנסי טרנינג עם שמו של "מלך הטיגריסים" - ג'ו אקזוטיק

טריילר לסדרת הדוקו "חיות רעות" של נטפליקס/נטפליקס

בווידאו: קטע מתוך התכנית הדוקומנטרית "חיות רעות"

במרכז הסדרה הדוקומנטרית האמריקנית "חיות רעות" שהטריפה את כל מנויי נטפליקס עומד ג'וזף שרייבווגל הידוע גם כג'ו אקזוטיק. הקאובוי המופרע בן ה-57 שקיבל את הכינוי "מלך הטיגריסים", בעל התסרוקת ההזויה והאקססוריז האינדיאנים, הוא לא בדיוק הטיפוס הראשון שהיינו חושבות עליו כעל השראה אופנתית, מצד שני, ל'הייפ' סביב אישיות צבעונית שכזו דווקא כן הגיוני שיתוף פעולה שיספק מזומנים במידי עם התרגום הנכון לפריטים לבישים.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

סדרת הדוקו "חיות רעות" (Tiger King: Murder, Mayhem and Madness). נטפליקס,
ג'ו אקזוטיק מתוך הסדרה "חיות רעות" בקולקציית בגדים חדשה/נטפליקס

אתר הרכילות TMZ פירסם אמש (שבת) כי אודיין ווטסון, אשר בבעלותו מותג הסטריט-וור Odaingerous, החל לעבוד על קולקציית קפסולה עם אקזוטיק כשעל כולה יתנוססו פרצופים של נמרים וכמובן שמו של כוכב התכנית. אודיין סיפר כי החברה שלו פנתה לאקזוטיק במרץ האחרון, עת עלתה הסדרה לנטפליקס, בבקשה להיות הפנים של הקולקציה המיוחדת, כשהכל מתנהל בתקשורת לקויה, גם בשל משבר הקורונה ובשל העובדה כי אקזוטיק יושב בכלא ויכול לתקשר רק באמצעות מכתבים או שיחות טלפון.

ג'ו אקזוטיק, חיות רעות, קולקציית בגדים. אתר רשמי, אתר רשמי
נמרים ושמו של אקזוטיק. קולקציית הקפסולה בשיתוף Odaingerous/אתר רשמי, אתר רשמי

שמה של הקולקציה שעתידה לצאת בקרוב - Revenge, ובה טי-שירטים, קפוצ'ונים, ומכנסי טרנינג עם הכיתובים success, backstabber ו-fake friends. כל הפריטים כבר נמצאים בהכנות וענייני האחוזים בין הצדדים נסגרים בימים אלו ממש.

למי שלא צפה בסדרה, נחדד כי אקזוטיק, שהחזיק פארק חיות בוויינווד אוקלהומה עם 200 נמרים, טיגריסים ו-50 מיני חתולים הורשע בניסיון לרצח של קרול בסקין, מנכ"לית עמותת big cat rescue ובהריגת חמישה נמרים ונידון ל-22 שנות מאסר אותן הוא מרצה החל מינואר האחרון. מה שבטוח - כסף לדור הבא הוא יוכל להשאיר, גם את הבושה ככל הנראה.

ג'ו אקזוטיק, חיות רעות, קולקציית בגדים. אתר רשמי, אתר רשמי
backstabber - ג'ו אקזוטיק בדרך להרוויח מזומנים מהכלא/אתר רשמי, אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully