וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלימודי צורפות להלבשה תחתונה: מילי וישניא לא מפסיקה לסקרן

מילי וישניא היא מעצבת תכשיטים צעירה, מסיימת שנה שלישית ללימודי צורפות, מתחזקת אינסטגרם מרשים ולאחרונה גם קיבלה הצעה מפתה להצטלם לראשונה לליין הלבשה תחתונה. 'טום בוי' נצחית עם טאץ' נשי

מילי וישניא, פיקס. שי פרנקו,
מלימודי צורפות לסט צילומים בהלבשה תחתונה - מילי וישניא/שי פרנקו

את מילי וישניא סביר להניח כי רובכם עדיין לא מכירים. היא מחשבת את צעדיה בתעשייה המקומית באופן די שקול, לא מוותרת על לימודי צורפות לפי הספר בכדי להתמקצע בענף ובמקביל דואגת לטפח את הפלטפורה הכי חשובה שיש בימים אלו - האינסטגרם. כשחברת ההלבשה התחתונה FIX ביקשו ממנה להשתמש בתכשיטים הייחודיים שלה לצורך צילומי קולקציה בהשראת "בת הים הקטנה", היא הייתה נרגשת מאוד, בכל זאת, עדיין לא סיימה את לימודי הצורפות. אבל אז הגיעה הצעה מעניינת לא פחות כשהבינו במותג את מכלול הנתונים של וישניא וכך היא מצאה עצמה על סט צילומים מדגמנת בלנז'רי עמוסה בתכשיטים בעיצובה.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

מילי וישניא, פיקס. רפי דלויה,
"זה התחיל מלהביא את התכשיטים לסט והמשיך לבוא לדגמן"/רפי דלויה

עבודה ראשונה בדוגמנות לחברת הלבשת תחתונה זה צעד אמיץ.
"יצא לי להצטלם פה ושם ולהיות על סטים, אבל אני לא מרבה לעשות את זה. כשקיבלתי את ההצעה מ-FIX דווקא שמחתי. התחשק לי ללכת על זה".

וישניא בת ה-24, מסיימת שנה שלישית ללימודי צורפות במכללת אומנית נעמ"ת ביפו, תחום אליו התגלגלה די במקרה. "החיים הובילו לשם", מספרת וישניא. "לא חשבתי בכלל על תכשיטים עד שלפני חמש שנים. די במקרה התחלתי לעבוד בחנות תכשיטים מתחת לבית שלי, אצל מעצבת תכשיטים מדהימה ומשם נחשפתי לתחום. התחלתי כמוכרת, אבל גם היה לי ברור ובוער שאני רוצה להתעסק בחומר וליצור דברים עם הידיים ולשים את האסתטיקה שלי".

מה עומד מאחורי התכשיטים עם כפות הידיים?
"היצירה של מיכאלנג'לו, בריאת האדם, ממש מזיזה לי משהו בנשמה. לא משנה כמה זה אופנתי ואפילו לעיתים נדוש לצערי, כל פעם שאני רואה תמונה של זה העיניים שלי צוללות פנימה. אלו בין התכשיטים הראשונים שהכנתי בשנה הראשונה שלי בלימודים, וזה התאים לנושא של פרויקט הגמר שלי שהיה 'בראשית', ממנו הגיעו גם הרבה מתכשיטי הנחשים שאני עושה".

ותכשיט הליפסטיק הנוזל - מחווה לקיילי ג'נר?
"אני חולה עליה אבל האמת שלא, לא במודע לפחות. הרעיון הגיע מתוך ניסיונות שלי עם החומר.
אני בונה את המודלים שלי בשעווה. ניסיתי לעשות טבעת משעווה שאני ממיסה ומטפטפת. כל כך אהבתי איך שזה יצא בתור טיפות שפשוט יצקתי את זה ככה ושיניתי לזה את הייעוד".

האווירה הכללית באינסטגרם של וישניא היא די קודרת. "אני טום בוי נצחית", היא מספרת, "מבחינתי לוק שהוא ברובו אוברסייז, קצת זרוק וקצת מחויט עם איזשהו טאץ' נשי מרומז יעלה על הפודיום". צבעוניות מטורפת לא תמצאו שם, אבל תכשיטי הסטייטמנט שלה בהחלט נמצאים בכל מקום.

רגע לפני הקורונה עבדה כבר וישניא על חנות מקוונת, אך גם היא נאלצה לקחת אוויר ולחכות שהעניינים יסתדרו. "הכל נכנס ל'הולד' בגלל התקופה ההזויה הזו, אבל אני מקווה שבקרוב הכל יתאזן ויהיה לי אתר מסודר. כרגע התכשיטים (200-2,000 ש"ח) מוצגים למכירה בגלריה חדשה בשם Born&Raised ורוב ההזמנות מהארץ ומחו"ל מתבצעות דרך האינסטגרם שלי.

הסגר דיכא את היצירתיות? או שדווקא להיפך?
"היו לי שבועות שהייתי מלאת השראה ולא עזבתי את שולחן העבודה לרגע. מצד שני - היו גם שבועות שזה היה הדבר האחרון שעניין אותי".

היה הרבה זמן לחלום בבידוד - מהי פסגת הקריירה מבחינתך?
"החלום הגדול זה להשתפר המון מבחינת טכניקה. ליצור גם דברים הזויים שלאו דווקא מתאימים לענידה או למסחר. להתבטא דרך זה, לגעת באנשים ולהציג את העבודות שלי בתערוכות ומייצגים בכל העולם".

  • עוד באותו נושא:
  • תכשיטים
  • FIX

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully