וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא נכנעות לצניחה: איך נמצק ונהדק את עור הפנים בלי הזרקות?

שירלי אכסלרוד

6.5.2020 / 8:10

נשים שעדיין פוחדות לגשת לפלסטיקאי, או כאלה שחייבות טיפול מידי עד התור המיוחל לקוסמטיקאית, ישמחו לשמוע שיש מספר מוצרים ביתיים שעוזרים למצק את עור הפנים שהותש לחלוטין מחודשיים בסגר. 5 מוצרים בטווח מחירים רחב שמצליחים לתת עבודה

אתר רשמי

שני לקחים חשובים מאוד למדנו על עורנו, שערנו וציפורנינו בחודשיים האחרונים. דבר ראשון, לפתח תלות באנשי מקצוע שבלעדיהם איבדנו צלם אנוש זה דבר נורא ואיום. דבר שני, אין משהו שאי אפשר לעשות לבד, בשתי ידיים, אם אין ברירה.

אז אם התור הפנוי הקרוב לטיפול פנים הוא בקיץ הבא, או שסתם לא בא לכן על אינטראקציה אנושית צמודה מדי, המשימה שלנו הפעם היא כפולה - לנסות לעצור את הזמן ולעשות את זה בטרנינג, מהבית. בדקנו כמה מכשירים שמציעים למצק, להדק, לתקן ולטפל - DIY.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

1. DERMA ROLLER

רולר למיצוק הפנים, דרמה רולר. יח"צ,
אקססורי פוטוגני למיצוק הפנים במחיר שפוי/יח"צ

השימוש בדרמה רולר נעשה אחת לשלושה שבועות, בטיימינג אידיאלי כשהעור מתחדש. מחטי הטיטניום הקטנטנים מגיעים עד לעומק של 0.5 מילימטרים (בניגוד למיזותרפיה של הקוסמטיקאית שחודרת עד לשני מילימטרים) ומעודדים ייצור של קולגן ואלסטין, מטפלים בקמטים, צלקות וסימני מתיחה ומעודדים זרימת דם. את השינוי ניתן כבר לראות מהפעם הראשונה כשהעור הופך ורדרד יותר ובעל טקסטורה אחידה. הנסיינית מדווחת כי הסוד הגדול טמון בשילוב עם אמפולות כמו ליפט אקספרס של BABOR, שם ניתן לראות תוצאות מרשימות בהאחדה של גוון העור.

אזהרות - לא מיועד לשימוש לנשים בהיריון, לא על עור פגוע או רגיש, ובמידה ומחט אחת נשברת יש להפסיק את השימוש. כמובן שחשוב להקפיד על חיטוי המכשיר באלכוהול בכל פעם, ואם בא לכן לעודד צמיחת שיער בקרקפת - המכשיר הקטנטן הזה יכול לדאוג גם לזה.

מחיר: 170 ש"ח.
ניתן להשיג בקליניקה של קרן דניאל, דב פרידמן 21 רמת-גן, מספר טלפון - 054-6676704 ובדף האינסטגרם.

2. NEWA

ניואה, רולר למיצוק הפנים. יח"צ,
לא נעים במיוחד לשימוש, אך תוך מספר שבועות - עצמות הלחיים מתוחות יותר/יח"צ

ה-Newa מסתמן כדבר הכי קרוב לטיפול פנים מקצועי שאפשר להכניס הביתה. הוא פועל על טכנולוגיה מיוחדת של גלי רדיו שאמורים לחמם את העור לעומק, ולהמריץ את ייצור הקולגן והאלסטין, משוש חיינו. התפעול לא מאוד מסובך - מחברים לחשמל, מורחים על המכשיר את הג'ל שמגיע איתו ומרגישים לרגע כמו רופא בבדיקת אולטרסאונד. בוחרים איזור בפנים, מעבירים עליו את המכשיר במשך ארבע דקות ועוברים לאיזור הבא. בגדול נשמע די פשוט, בקטן יותר יש לא מעט דיסקליימרים: לא מתאים בהיריון או בהנקה, אסור לסובלים מבעיות רפואיות כאלה ואחרות, לא מתאים לעור פצוע ועוד. דאון סייד נוסף - המכשיר מתאים לעבודה על אזורי הלחיים והצוואר בלבד ולא לשום גזרה אחרת, וכמובן - הישמרו מחימום נלהב מדי, שעלול לגרום לכוויות ואדמומיות.

ההבטחה היא להפחתה מסוימת בקמטים אחרי חצי שנה של טיפול, ולשיפור כבר אחרי הטיפולים הראשונים. אחרי שבועיים וחצי הנסיינית מעדכנת שנעים במיוחד זה לא, למרות הפרצוף המאושר של הדוגמנית בסרטון ההדרכה, ושלפחות פעם אחת היא חוותה עקצוץ חום מטריד במהלך הטיפול, שחלף כעבור כמה שעות. מבחינת התוצאות - עוד מוקדם לומר, אבל משהו בעצמות הלחיים מרגיש מתוח יותר, קו הלסת נדמה קצת יותר נחוש והצוואר מהודק מעט יותר. את השאלה הנחשקת "עשית משהו בפנים?" עוד לא יצא לה לשמוע, אבל אולי זה בגלל ששהיא לא הסתובבה בציבור מאז פורים.

מחיר: 1,850 שקלים, למכשיר ולג'ל הפעלה.
להשיג ב-www.newaonline.co.il

3. NUNA של פרימייר ים המלח

רולר למיצוק הפנים, פרימייר ים המלח. יח"צ,
חימום עדין מאוד ועיסוי קל. שיפור משמעותי תוך מספר שבועות/יח"צ

קצת (הרבה) יותר יקר וקצת פחות מלחיץ הוא ה-NUNA. מכשיר בפיתוח ישראלי שעובד על אור אינפרא-אדום, ומבטיח גם הוא לעודד ייצור קולגן ואלסטין, לטפל בקמטים, כתמים ונקבוביות ובאופן כללי לשפר את מראה העור, גם בפנים וגם בגוף. השימוש פשוט ביותר - מדליקים ומעבירים על האיזור הרצוי במשך כמה דקות במתיחה כלפי מעלה. התחושה היא של חימום עדין מאד ועיסוי קל שבקלים, ללא תופעות לוואי. אחרי חודש של שימוש, שלוש פעמים בשבוע, הנסיינית מדווחת שהסוגריים שגידלה סביב הפה רחוקים מלהתגהץ אבל העור נראה הרבה יותר טוב! נקבוביות צומצמו, קו הלסת התהדק, וכתמי הפיגמנטציה שצברה במחשוף התבהרו קלות.

מחיר: 3,490 שקלים, מחיר לחברי מועדון - 2,900 שקלים.
להשיג ב-www.premier-deadsea.co.il

4. SO.KO ROSE QUARTZ

רולר למיצוק הפנים. יח"צ,
נעים בצורה ממכרת. ימחק שנים מהפרצוף? לא בטוח/יח"צ

נתחיל מהסוף: הרולר קוורץ נעים בצורה ממכרת. וגם אם הכל בראש, כשמשהו מרגיש כל כך נעימי, בסופו של דבר כל הטוב הזה חייב להשתקף החוצה, גם דרך הפנים. שתי אבנים ברולר, הגדולה מיועדת ללחיים למצח ולצוואר, הקטנה יותר לאיזור העיניים. בלי סוללות, בלי חשמל, בלי רטט וכמעט בלי אזהרות - הוא פחות או יותר מתאים לכולן. בשימוש נכון - מבפנים החוצה ומבפנים למעלה (ולא הלוך וחזור) ובלי להפעיל לחץ, הוא ממריץ את מחזור הדם, מוסיף זוהר, מפחית נפיחות בעיניים ובפנים, ויש המדווחות שאפילו מצליח להעביר הנגאובר משתיית קורונה שהתחילה בשלוש בצהריים! שידרוגים אפשריים: להכניס למקרר ללילה כדי להרגיע את הנפיחות של הבוקר, לחמם במים חמים לפני גלגול על סרום או לחות אחרת שמרחתן. האם הוא ימחק לכן את השנים מהפרצוף? סביר מאד להניח שלא. האם הוא ירענן אתכן קלות, ישפץ אתכן באופן זמני ועל הדרך יעשה שמח? בהחלט כן.

מחיר: 60 שקלים.
להשיג ברשת סופר-פארם.

5. מכשיר אלקטרוני לניקוי הפנים של LIFE

רולר למיצוק הפנים, לייף. יח"צ,
רטט מעט מלחיץ אך ראוי ביחס למחיר/יח"צ

בשונה מהרולר שמכניס לאיזו שלווה סטואית נעימה, מכשיר הניקוי החשמלי של LIFE הוא - ובכן - מאד רוטט. הוא מצויד בזיפי סיליקון, 8 עוצמות שונות ושני מצבים - מצב ניקוי ומצב אנטי אייג'ינג. בגדול הרעיון הוא לנקות את העור בלי לגרות אותו, ולעסות את הפנים כדי להאיץ את זרימת הדם, שהיא כידוע סגולה נגד קמטים וצניחת הוודג'. הוא קל לתפעול, עמיד במים כמובן, ואמור לעבוד רק על פנים רטובות. הנסיינית מעדכנת שבכל מה שנוגע לניקיון, ההתמכרות לקרצוף לא באה על סיפוקה. אולי זה המבנה, אולי אורך הזיפים - בבדיקה של אחרי בעזרת צמר גפן ומים מיסלריים הסתבר שהמכשיר לא ממש הצליח להגיע לכל קימור בפנים ולשחרר את הנקבוביות מכל הג'יפה. בכל מה שנוגע לאנטי אייג'ינג - לא מכאן תבוא הישועה, ואם כבר עיסוי מזרים דם לתלות בו תקוות, אנחנו מצביעות בעד הרולר.

מחיר: 80 שקלים.
להשיג ברשת סופר-פארם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully