וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיק של לואי ויטון ועגילים מפריימרק: קים אור אזולאי יודעת איך לבזבז

אתן עוקבות אחריהן באינסטוש, בוחנות בקפידה את הלוקים שלהן באירועים מתוקשרים ומתפעלות מעור הפנים הזוהר שלהן - כשבלב אתן מקוות שזה רק הפילטר הנכון. בשאלון הטיפוח שלנו, הכוכבות המקומיות יתנו את הטיפים האישיים שלהן בתחום הביוטי ויענו על השאלות הכי מעניינות

מתוך "כמו גדולים"

בווידאו: קים אור אזולאי מתוך הסדרה "כמו גדולים"

כוכבת הנוער והשחקנית, קים אור אזולאי, היא רק בת 17, ואם חשבתן - 'מה היא כבר יכולה ללמד אותנו על שגרת טיפוח?' תתפלאו - יש לה הרבה מה לומר, ככה זה כשאת בביזנס מגיל 13. אז מה היא הכי אוהבת ללבוש בתקופת הקורונה, איזה סבון פנים שווה לכן לנסות, מה דעתה על בוטוקסים והזרקות ומה הפריט הכי יקר שיש לה בארון?

המוצר הכי זול בארון התמרוקים שלך שאת לא מוכנה לוותר עליו?
"קרם גוף בריח קוקוס מעולה. מחליק ופשוט נותן לעור מרקם משי. Deep comport body butter של קליניק, בסביבות ה-120 שקלים".

שלושת הפריטים שהם חובה בתיק האיפור שלך?
"קונסילר מסדרת 24h של מאק, ליפסטיק בגוון טבעי מסדרת powder kiss של מאק שמשמש גם כסומק חלומי וכמובן, ג'ל שקוף לגבות - חובה".

מוצרי ה'מאסט הב' שלך לשימוש ביתי בימי הקורונה?
"מוצרי הטיפוח של מימי לוזון שמצילים אותי כל פעם מחדש. סבון פנים מסדרת ה-rose, סרום מסדרת הyouth- שהוא פשוט חלומי ואני מרגישה ובכללי הרבה מים. מים זה הסוד האמיתי לעור פנים טוב".

מהו הלוק המנצח בעינייך?
"שמלה קטנה מחמיאה, סניקרס מפוצצות וכובע. בוקר, צהריים, ערב או אירוע. תמיד עובד".

מה את לובשת בימים אלו בבית?
"בעיקר פיג'מות או בייסקים. הכל כבר מתערבב לי, הולכת לישון עם פיג'מה, קמה ומחליפה לאיזה גופייה פשוטה ופתאום אני מוצאת את עצמי לילה אחרי הולכת לישון עם אותה גופייה ומכנסיים אחרים".

הפריט הכי יקר שיש לך בארון?
"תיק של לואי ויטון. עלה לי כמעט 6,000 שקלים. החרישה הכי טובה שלי. הוא מתפרק ככה שייצא לי 3 במחיר אחד - גם תיק , גם פאוץ', גם תיק ערב".

הפריט הכי זול שיש לך בארון?
"עגילי חישוק מפריימרק. כשהייתי בלונדון קניתי בערמות. חבילה של עשרה זוגות עלתה לי פאונד".

חנות שאת הכי אוהבת לעשות בה שופינג אונליין?
"טרמינל איקס. יש שם הכל מהכל, ממותגים גבוהים ועד מותג הבית והיתרון הכי גדול שזה אתר ישראלי. העובדה שאני מזמינה ויום אחרי זה כבר בבית שלי זה שיא השיאים מבחינתי".

מה לעולם לא תעזי ללבוש?
"מאוד מאמינה ב-Never say never, אבל קרוקס זה פשוט משהו שאני לא רואה שחוזר לאופנה וגם אם כן, אני לא חושבת שאנעל את זה אי פעם. חוץ מזה, יש לי קטע עם טרנדים. כשטרנד מתפוצץ וכולם חורשים עליו, כמו שקרה עם הפאוץ' (תודה נועה) - אני מתנגדת אליו . אני אאמץ אותו רק לפני שהוא מתפוצץ או שאכניס אותו לשגרת הבגדים שלי כשהוא כבר יכנס לליין הקבוע שלנו".

אחת לכמה זמן את עוברת טיפול פנים?
"אחת לשלושה שבועות-חודש אני מגיעה למקום הקסום והכיפי בתבל - הקליניקה של מימי לוזון. אני מכורה".

הזרקות, חומצות ובוטוקסים למיניהם - בעד/נגד והאם עשית בעבר?
"לא בעד ולא נגד, אני אישית לא עשיתי, אבל אם יש לבן אדם משהו שמפריע לו ממש אז שיעשה מה שעושה לו טוב. היום זו כבר תרבות שלמה, אי אפשר להתכחש אליה. מה שכן אני לא בעד לשנות גוף ופרצוף שלם, כולנו יפים וצריך ללמוד לקבל את עצמנו. לשנות הכל באופן קיצוני זה קצת לברוח מהמציאות".

מה את הכי אוהבת בגוף שלך ומה פחות?
"הכי אוהבת את החיוך והרגליים שלי. מרגיש לי שחיוך זה משהו שאי אפשר לזייף. ברמה השטחית - הרגליים. אני רק 1.62 מטר, אבל הן ארוכות , אז תמיד יש לי לוק של מישהי יותר גבוהה. את הבטן אני פחות מחבבת, יש לה מבנה מאד מרובע. כמה שאני לא אעבוד עליה -היא פשוט מרובעת!".

גבות - שיטת השערה/הכל טבעי/צללית משובחת?
"הכל טבעי. לירז בנישתי היא היחידה שאי פעם נגעה לי בגבות והיא הצליחה לעבות ולשנות לי אותם באופן משמעותי".

ספורט - בעניין או שהכי לא בשבילך?
"אין כמו ספורט. עד כיתה ט' הייתי רקדנית מקצועית שרוקדת שבעה ימים בשבוע. בגלל לוח זמנים צפוף לצערי הרב הפסקתי , אבל לא ויתרתי על ספורט. אני היום מתאמנת אצל שחר קידר ואני עושה אצלו אימוני כח, אירובי, פילאטיס, הכל! תחום הפיטנס מאוד מעניין אותי. מאמינה שיום אחד אלמד עליו באופן מקצועי".

גלאם טים לאירועים חשובים. נעזרת? או אם אין אני לי מי לי?
"גלאם טים זה תמיד חשוב. באירועים חשובים את צריכה להיות בשיא , וזה גם כיף להתפנק".

טיפ טיפוח שמישהי נתנה לך ושינה את חייך?
"סבתא שלי אווה יש לה 'בלי עין הרע' עור פנים מדהים. מעבר לגנטיקה טובה שתמיד עוזרת, האישה עשויה מ-90% מים. היא גילתה לי שמים זה הסוד לעור פנים טוב ומאז אני שותה לפחות שלושה ליטר ביום. בנוסף אני תמיד מורידה איפור ביסודיות לפני השינה".

כסף, קונה סטייל?
"כסף קונה בגדים, לא ידע ולא סטייל. היום אפשר למצוא את כל סוגי הבגדים בכל המחירים, מזול ועד יקר. השאלה היא איך אתה לובש אותם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully