וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הביקיני של אלה איילון, השורטס של עידן חביב: בגדי הים של מתמודדי "הישרדות VIP"

המתמודדים ב"הישרדות VIP" סוף סוף עלו על בגדי-הים ואנחנו ביררנו עם הסטייליסטית הצמודה מה עמד מאחורי כל בחירה אופנתית. הקוביות בבטן של אלינה, מחשוף הדקולטה של אילנה אביטל והפיגורה המושלמת של אלה איילון

דוד דביר וגיא זוארץ בטריילר ל"הישרדות VIP"/רשת 13

עונת VIP של "הישרדות" נפתחה בהפתעה כשאחת המתמודדות החזקות, דנה רון, הודיעה על פרישתה, וזאת אחרי שהגיעה למועצת השבט הראשונה בלוק בוקסר משודרג שאירגן לה דויד דביר, נקודה בה הבנו כי יכול להיות פן אופנתי לא רע בכלל לתכנית המאתגרת.

אמש (שבת) עלו המתמודדים לראשונה על בגדי-הים שלהם, פריטים שנבחרו בקפידה לכל אחד מהסלבריטאים המשתתפים בתכנית ב"רשת 13". ליאת אשורי, הסטייליסטית שהתאימה לשורדים את בגדי-הים של קסטרו מספרת כי הדבר הכי חשוב מבחינתה היה לנסות ולאפיין את המתמודד באמצעות בגד החוף. "הייתי חייבת להתייחס למבנה הגוף, לנעליים ולסגנון האישי של כל אחד ואחת", מספרת אשורי, "הבחירה צריכה לגלם בתוכה את כל השיקולים הרלוונטיים - מה המתמודד רוצה, מה נוח פרקטית, מתאים הפקתית וגם תדמיתית".

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

דנה רון, הישרדות VIP. אור דנון,
בגד הים שנשאר על רצפת העריכה. דנה רון לובשת קסטרו/אור דנון

דנה רון, שהחליטה לפרוש בפרק הראשון הייתה אמורה ללבוש בגד-ים שחור שלם עם רצועות בגב וגזרה ספורטיבית מחמיאה. "לדנה יש גוף מעורר השראה", מספרת אשורי, "הלכנו על בגד-ים שלם שחור למרות שהיא בכיף הייתה יכולה ללבוש ביקיני בכל צבע".

לאלה איילון, הדוגמנית בת ה-22, נבחר ביקיני לבן עם פרינט מנומר בחום ושחור, "סופר טרנדי ומחמיא לה כמו כל דבר אחר", מוסיפה אשורי. אלינה לוי בביקיני צהוב עם גימור לבן במסגרת שחושף את הקוביות בבטן ואשורי מוסיפה כי ניתן יהיה לראות לאורך העונה גם את איכות הבד, פקטור מאוד חושב לאור העובדים שהם שוהים בחול, במים ובשמש 24/7.

הישרדות VIP, אלה איילון. אור דנון,
אלה איילון בביקיני מנומר בגווני לבן, חום ושחור/אור דנון
אלה איילון, הישרדות VIP. אור דנון,
"סופר טרנדי ומחמיא לה כמו כל דבר אחר". איילון/אור דנון

ניקול רזניקוב, מלכת היופי במיל', בחרה בבגד-ים שלם בגוון אפור-ירוק זית, עם מחשוף וי עמוק, כתפיות עבות, גזרה גבוהה בחלק התחתון ואיקס בגב. "אילנה אביטל רצתה כמו הרבה נשים אחרות, בגד-ים עם מחשוף עמוק בדקולטה", מציינת אשורי, "בחלק התחתון עיצבו לה גזרת חצאית בכדי שהיא תוכל להיות רגועה במשימות שכלום לא ייצא החוצה ולהחמיא לאיזור האגן ולירכיים". התוצאה - בגד-ים פרחוני בשלל גוונים אדומים עם חצאית מובנית, שלא הספיק להתלכלך באי עקב ההדחה.

אלינה לוי, הישרדות VIP. אור דנון,
קוביות מפוארות. אלינה לוי בביקיני משולשים בצהוב עם מסגרת בלבן/אור דנון

בגזרת הגברים דויד דביר למשל בחר בבגד-ים קלאסי "למרות שיכול היה ללבוש כל גזרה עם מבנה גוף מושלם כמו שלו", אומרת אשורי, גם עידן חביב הלך על צבע כחול כהה, שורט קצר וסקסי לגברבר הנחשק של התוכנית ואסי בוזגלו עם פרינט עלים ופרחים בצבעוניות של ירוק, כתום, צהוב וכחול. אווירת חופשה במקסימום.

"בגד-ים הוא פריט הלבוש שאנחנו הכי חשופים בו ולכן לכל אחד ואחת מהמתמודדים, גם בעונה הזאת, יש אישיו גדול עם הבחירה", מוסיפה אשורי, "אני ממש יכולה להבין את הרגישות שכל המדינה רואה אותך מכל זווית אפשרית על המסך בפריים טיים".

נתקלת בסיטואציות קשות בבחירה מול המתמודדים?
העניין הוא שכולנו רוצים להיראות טוב תמיד. אז כשזה להיות לבוש רק בבגד-ים יותר מחודש, על אי, במצב רעב עצבים, חוסר שינה והזנחה לפחות שהבגד ייראה טוב. אני באופן אישי נהנית מהתהליך ברמה האנושית והמקצועית אפילו שהדרך לא תמיד קלה".

ניקול רזניקוב. אור דנון,
בגד-ים שלם בגוון אפור-ירוק זית, עם מחשוף וי עמוק. ניקול רזניקוב/אור דנון
אילנה אביטל, הישרדות VIP. אור דנון,
ביקשה מחשוף עמוק בדקולטה. אילנה אביטל/אור דנון
עידן חביב, הישרדות VIP. אור דנון,
הגברבר הנחשק של התכנית - עידן חביב בשורט קצר/אור דנון
הישרדות VIP. אור דנון,
עולים על בגדי הים. מתמודדי "הישרדות VIP"/אור דנון
דוד דביר, הישרדות VIP. אור דנון,
"יכול ללבוש כל גזרה עם מבנה גוף מושלם כמו שלו". דויד דביר/אור דנון
אסי בוזגלו, הישרדות VIP. אור דנון,
טווס אמיתי. אסי בוזגלו בפרינט ריזורט/אור דנון
הישרדות VIP, אלה איילון, אלינה לוי. אור דנון,
מרוצים מהבחירה. אלינה לוי, אלה איילון ונאוה בוקר/אור דנון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully