וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פזרנות יתר או רכישה שקולה? אלה התיקים הכי נמכרים בסגר

8.5.2020 / 8:10

הייתה תחושה כי רוב העולם החליט לא לבזבז על מותרות בתקופת הקורונה ולהוציא כסף רק על רכישת מצרכים חיוניים, אך היו כאלה שדווקא הסתכלו קדימה, הגשימו חלום ורכשו מותגי יוקרה על-זמניים

צילום מסך

בווידאו: תצוגת האופנה של גוצ'י, חורף 2017, מילאנו

בעוד השלכות הסגר עדיין לא הגיעו לשלב הסיכומים הסופי, מגזין מארי קלייר הבריטי כבר יודע מה רכשנו הכי הרבה בגזרת האונליין. התשובה לא מפתיעה במיוחד והיא אביזרים, הקטגוריה הפשוטה ביותר לרכישה וירטואלית כשלוקחים בחשבון את חוסר היכולת למדוד. כך בזמן שחלקנו ישבנו בבית מודאגים ממצב העו"ש ומעתיד האנושות, מסתבר שהיה מי שלקה באסקפיזם, אופטימיות או גם וגם, ומצא לנכון להתחדש בתיק מעצבים יקר.

על פי הנתונים שנמסרו מאתר Net-A-Porter, שהיה פתוח להזמנות אך לא למשלוחים, בשל העובדה שהמחסן היה סגור מטעמי בטיחות, אלו התיקים הכי מבוקשים של עונת הסגר: הראשון, תיק הפאזל של Loewe בגוון חום ובמידה הקטנה, בעלות 1,250 פאונד. התיק הושק לראשונה ב-2016 ומאז נחשב לאחד המבוקשים בקרב משפיעניות האופנה בשל הקפדה על גרסאות חדשות ונחשקות כל עונה.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

לואבה - פאזל מיני בעור חום ב-1,250 פאונד

מבית גוצ'י האיטלקי כיכבו דגמי סוהו דיסקו בשחור, 805 פאונד ותיק המצלמה הקטן מרמונט בקווילט לבן או אדום ולוגו מטאלי מוזהב, 885 פאונד. שני דגמים פופולריים במיוחד בקרב אוהבות התיקים הממותגים. גם דגם 'פוש' מבית בוטגה ונטה, קלאץ' קטן בחום בעלות 1,050 פאונד, הלהיט הראשון תחת שרביטו של דניאל לי בתחילת 2019 ועד היום שומר על מעמד של לא פחות מאובססיה.

דגם קאיה מיני שחור של סן לורן ב-880 פאונד גם כן מככב ברשימה ועוד תיק קש של לואבה ב-395 פאונד לנשים שהצליחו בכל הדיכאון הזה לחשוב על ריזורט. כל המדוברים דגמים פופולריים בגודל מיני, בעיצוב קלאסי ובצבעוניות בטוחה, סוג של אסטרטגיית ניטרול סיכונים, כך שעם כל הכבוד לאסקפיזם ועם העובדה שהתיקים עדיין לא הגיעו לבעליהם החוקיים, אי אפשר להתעלם מהמגמה המחושבת של השקעה בפיס על-זמני ובחירה בגודל הכי קטן לצמצום ההוצאה.

גוצ'י סוהו דיסקו בעור שחור ב-805 פאונד

גוצ'י מרמונט מיני קמרה ב-885 פאונד

בוטגה ונטה - 'פוש', דגם מיני ב-1,050 פאונד

איב סן לורן - מיני קאיה ב-880 פאונד

לואבה - תיק קש ב-395 פאונד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully