וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייגן מרקל לבשה חולצה שיש לכולנו בארון

שעת הסיפור של הדוכסית לשעבר לתינוק ארצ'י הפכה ויראלית במיוחד, ומתברר כי גם מאחורי החולצה הנגישה שבחרה ללבוש עומד סיפור מעניין. ככה עוזרים למותגים במשבר

מי ומה מייגן מרקל/AP, Reuters, Getty Images, Shutterstock

לכבוד יום הולדתו הראשון של ארצ'י, החליטה מייגן מרקל (38) להפגין את כישורי המשחק שלה כשהיא מקריאה ליורש העצר את הספר האהוב עליו - !Duck! Rabbit. על אף הניתוק ממשפחת המלוכה, מרקל הודיעה חגיגית לא פעם כי אינה מתכוונת להפסיק עם הפעילות הוולונטרית, ובימים אלו עושה כל שהיא יכולה בכדי לסייע למי שנפגע עקב מגיפת הקורונה - החל מחלוקת מצרכים וכן, גם שעת סיפור.

הסרטון המתוק שצילמה מרקל פורסם בעמוד האינסטגרם Save the Children, שנועד לגייס תרומות ולעזור לילדים ומשפחות המתמודדים עם קשיים עקב התפשטות נגיף. בכדי למקסם את רמת ההזדהות בחרה מרקל בפריט אופנתי שסביר להניח כי יש לכולנו בארון.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

מרקל לבשה חולצת ג'ינס מכופתרת, הנקראת Everyday chambray shirt ב-78$ בגוון בהיר מהרשת J.crew. מתחת לחולצה, אותה השאירה פתוחה, ניתן היה להבחין בטי-שירט לבנה פשוטה ובעוד הפתעה לא רגילה - מכנסי ג'ינס קצרים בצבע לבן. היא גרה באל איי עכשיו, מותר לה. השיער היה אסוף בגולגול מרושל והדוכסית לשעבר גם העמיסה שלל צמידים צבעוניים על ידה.

הבחירה בחולצת הג'ינס ככל הנראה לא אקראית, שכן חברת j.crew עוברת זמנים קשים מאוד ונמצאת לפני פשיטת רגל. במקרה הנוכחי, לא הקורונה אחראית להתרסקות והחברה נמצאת כבר כמה שנים בירידה תלולה, אך מי יודע, אולי "אפקט מייגן" יקום לתחייה ויעזור למותג להשאיר את הראש מעל המים עוד קצת.

שעת סיפור מאת מייגן מרקל

מייגן מרקל הנסיך הארי. GettyImages
מחכות לראות אותך מתקהלת. מייגן מרקל והנסיך הארי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully