וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חושפות כתפיים: איך תלבשו את הטופ המנצח של העונה?

11.5.2020 / 8:10

הטמפרטורות מטפסות, הגיע הזמן לדאוג לשיזוף ולהשוויץ עם הטופ הכי נכון לקיץ 2020. לאלו שעדיין מתמודדות עם נזקי הקורונה - אל דאגה, יש לנו פיתרון מעולה גם בשבילכן

התקופה הזו בשנה בה חשיפת זרועות היא מצרך הכרחי מתקרבת אלינו בצעדי ענק מלחיצים. כאמור, בחודשיים האחרונים לא ממש התעסקנו בהכנת הפיגורה לקיץ, ואולי אפילו בלי כוונה עשינו את ההיפך. אבל מזג האוויר הקפדן לא עושה הנחות לאף אחת כך שאין ברירה של ממש מלבד להתמודד עם המצב בהכנעה ובראש מורם מלא בבטחון. וכן, גם אם הגוף עדיין אוסף את שברי הקורונה אנחנו בוודאי מעוניינות שיהיה לנו נעים ועדכני.

כמובן שאין פה ניסיון לדרדר אף אחת למחוזות ה'קורבן אופנה' אלא להציג את דבר הרשת כדי שכל אחת תוכל לבחור מה נכון לה. על פי מד הפופולריות באינסטה, גופייה הדוקה במחשוף א-סימטרי של כתף אחת היא הטופ המוביל במסגרת התוספת החדשה לקטגוריה, שהחלה בקיץ שעבר ונירמלה מחדש את מגמת גופיות הריב הצמודות סלאש בגדי הגוף מהניינטיז. כך שמיועדתנו הכתף אחת, עם עדיפות לבד ריב או סריג צמוד, היא סוג של הרחבה מאתגרת של התופעה.


עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטגרם

לאלו מאיתנו שלא מתעסקות בחזיות למטרת תמיכה או עיצוב החזה וגם לא מבינות מה הבעיה לחשוף קצת בטן - שימו אחת עם טרנינג או ג'ינס ודלגו על ההמשך. כל השאר, ליבנו איתכן וגם פתרון שיקי להפליא: שדכו את הטופ למכנסיים לא צמודים בגזרה גבוהה ממש, רצוי עם חגורה מדגישת מותן. זה יסדר את עניין הבטן באופן אופטימלי.

לגבי החלק העליון ניתן למצוא חזיית סטרפלס עם כתפיות מתפרקות ולהשאיר רק אחת. ומי שתוהה למה להתאמץ, נוסיף שאלמנט א-סימטרי במחשוף הוא משהו שתמיד מוסיף תחכום במידה והפריט שייך לז'אנר המינמליזם.

View this post on Instagram

@soniapae ?? #zara #zaraoutfits

A post shared by ? ZARA OUTFITS ? (@zara.outfits) on

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully