וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הענף במשבר והיא פורחת: הבידוד הגאוני של אלזה הוסק

הדוגמנית השבדית חברה לווג האמריקני ויחדיו הם הגדירו מחדש את המושג - צילומים מהבית. תיק של שאנל, טייטס של אלכסנדר וונג ומכנסיים קצרצרים של ז'קמוס. אלזה הוסק ממשיכה להשתדרג

צילומים אלזה הוסק/אינסטגרם רשמי

בניגוד לקריסה של ענקיות אופנה, פלטפורמת האינסטגרם דווקא פורחת בימי הקורונה, וישנן לא מעט דוגמניות שמצליחות למנף את עצמן, תוך כדי שהן מציפות את הדף הפוטוגני שלהן בתכנים מעניינים.

על אלזה הוסק, הדוגמנית והמשפיענית השבדית בת ה-31, דיברנו כבר לא פעם כאחת הנשים שנותנות עבודה מצוינת בתקופת הסגר כשהיא חוברת למותגי אופנה מובילים תמורת פרסום, סוגרת שת"פים ומצלמת מיני הפקות אופנה מהבית. הפרויקט האחרון החל כבר בסוף השבוע שעבר והוא נקרא - "7 ימים, 7 לוקים". הוסק חברה לווג האמריקני, אחרי שהשתתפה בגיליון הביוטי האחרון שלהם, כשהקונספט הוא לוק אחר לכל יום, ממיטב המותגים בעולם ובלוקיישנים שונים בעיר הגדולה.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטגרם

הצילומים החלו במיטתה של הדוגמנית כשהיא בטופ צהוב ומכנסי שורטס קצרצרים בוורוד כתמתם של ז'קמוס, על גבי מצעים בוורוד ושמנת שגם אותם היא תייגה. יום שני בדרך לפגישה בסיטי - הטייטס הארוך והמפורסם של אלכסנדר וונג בצבע אפור, טופ קטנטן בלבן של Aya muse, מותג חביב על הוסק, מעליו ז'קט של בלנסיאגה, דדיס סניקרס של אדידס עם גרביים ואקססורי סקסי לא פחות - לפטופ של אפל.

ביום השלישי החליטה הוסק להישאר בבית וקצת חבל כי הלוק המוגזם הזה דורש התקהלות. חולצת מעטפת עם קשירה ומכנסיים תואמים בלבן ונקודות אדומות של saks potts, המותג מאחורי מעילי העור עם הפרווה האהובים על הפאשניסטות, וביום הרביעי על גגות ניו יורק בלוק ספורטיבי ונעים - חליפת טרנינג בלבן של דה פאנגיה, תיק לבן ומשקפי שמש של שאנל, הסניקרס של אדידס ועגילים של המעצבת הניו יורקית - אניטה ברישה.

נוכל רק להניח כי המותגים המדוברים שמו כסף בעבור הפרסום, או שנשארו אצל הוסק בשביל הפינוק במקרה הטוב, כשהיא גורפת כמה מזומנים מהמגזין ווג, אבל איך שלא תסובבו את זה - זה הכי טוב שאפשר להוציא היום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully