וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצילומי בגדי-ים למלחמה בקורונה: הדוגמנית האמריקנית שחשוב שתכירו

12.5.2020 / 7:30

ייתכן כי כבר נתקלתם במגי רולינס בעבר בהפקה כזו או אחרת, אבל סביר להניח כי לא ידעתם שמדובר באחות מוסמכת שבימים אלו ממש נמצאת בחזית הסיוע. כשהלוקיישן החלומי של ספורטס אילוסטרטייד מתחלף בבית חולים עמוס בניו יורק

צילום: רויטרס, עריכה: ניר חן

הנה משהו שכולנו יכולים להסכים עליו: הגיבורים הגדולים של התקופה הם ללא ספק הרופאים והאחיות שעמדו ועדיין עומדים בחזית הסיוע לאותם חולים קשים שנזקקים לאשפוז בשל משבר הקורונה העולמי. כבר נחשפנו לא פעם בתקשורת למשמרות הארוכות ולרגעים הקשים עד הבלתי אפשריים שהם נאלצים להתמודד איתם וכל זה תחת חליפות הגנה מסורבלות שלא תמיד מצליחות למנוע מהם להידבק בעצמם.

המצב בעיר ניו יורק עד כדי כך חמור כך שלפני כחודש רופאים ואחיות שפרשו מעבודתם שבו להתנדב ולסייע לצוותים הרפואיים שקרסו תחת העומס. אחת מהן היא מגי רולינס, שהוסמכה לאחות כשהייתה בת 23 ועבדה בבית חולים בדרום קרוליינה, שם נולדה. זמן קצר לאחר מכן, לפני כחמש שנים, חברה הפצירה בה לשלוח צילומים לסוכנות דוגמנות שמצידה עפה על הלוק של רולינס, ודי מהר הוחלפה הכתובת שלה לעיר ניו יורק, כשהקריירה בתחום הבריאות פינתה את מקומה למסלול המראה בתעשיית האופנה.

ברזומה של רולינס (27) ניתן למצוא הפקות אופנה למגזינים כמו קוסמופוליטן, love, portrait, קמפיין למותג הביוטי גארנייה, קטלוגים רבים והמון צילומי בגדי-ים כולל למגזין הספורטס אילוסטרייטד. מאז שהחל המשבר כאמור, מגי לא היססה ונרתמה לכוחות הסיוע בזכות כישוריה בתחום. "כשנכנסתי לזה, פגעתי באדמה בריצה. זה היה קדחתני, אבל יש לנו, האחיות, אחווה מדהימה בינינו", היא מספרת בריאיון למגזין האונליין של ווג. "האנשים שעושים את זה כל יום, שבעה ימים בשבוע, הם באמת הגיבורים".

"תמיד התעניינתי במדעים", היא מסבירה בהמשך מה הביא אותה לתחום, "אני אוהבת לעבוד עם הידיים ועם אנשים. עם סיעוד יש לך אפשרות לעשות זאת וגם לנסוע ממקום למקום תוך ביטחון תעסוקתי מסוים". כנכדתה של אחות במשמרת לילה, רולינס הבינה את משמעות המקצוע מגיל צעיר: "הגברים והנשים האלו משאירים חותם כה משמעותי על האנשים להם הם עוזרים".

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטגרם

כשסוכנות הדוגמנות הביעה התעניינות בצילומיה היא חשבה בהתחלה שעובדים עליה, "אני אתלטית, לא ממש גבוהה (1.72 מטר), ולא דקיקה", היא נזכרת ומוסיפה שהסיכוי לטייל לצד היכולת לפרוע את הלוואות הסטודנטים שלקחה ובשילוב עידוד מאסיבי מצד בעלה הכריעו את הכף. "היה לי עוגן. התחתנתי עם הבחור שגדל בקצה הרחוב שלי, והוא היה כל כך תומך. כבר ידעתי מי אני והיו לי מיומנויות אחרות שנתנו לי תחושת בטחון. אף פעם בחיי לא הסתמכתי רק על עולם האופנה".

כיום רולינס חתומה בסוכנות הדוגמנות הנחשבת Lions לצד אירינה שייק וקייט אפטון, אבל עוד לפני שהקורונה סימנה פאוזה גם על עולם האופנה, היא פשוט ארזה תיק והגיעה להתנדב. "התחשק לי לבוא לכאן כשצריכים אותי, זה המינימום לעשות עבור העיר שהייתה כה טובה עבורי", היא מסכמת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully