וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתאים מאי פעם: טבעות אירוסין מושלמות להצעת הנישואין

בשיתוף הבורסה לתכשיטים, בשיתוף הבורסה לתכשיטים

14.6.2020 / 9:22

השהייה המשותפת בזמן הקורונה הבהירה להרבה זוגות שהם מוכנים לגשת לשלב הבא ולהתחתן. רשת הבורסה לתכשיטים מציעה מגוון רחב של טבעות אירוסין. מוכנים להתרגש?

אם יש משהו שכולנו למדנו מהתקופה האחרונה, זה עד כמה מפתיעים יכולים להיות האנשים שחיים איתנו, כאשר אנחנו מבלים איתם שעות, ימים או חודשים ארוכים. פתאום, כשאין עבודה ללכת אליה, אין מסעדות ומפגשים חברתיים ואפילו חדרי הכושר סגורים, רובנו מצאנו את עצמנו מגלים מחדש את בני ובנות הזוג שלנו.

עבור חלק מהזוגות מדובר בתקופה מרגשת, "ירח דבש" עוד לפני שיש בכלל טבעת או חתונה. פתאום אנחנו רואים את האנשים שאיתנו באור שונה, מעריכים את הדברים הקטנים שהם עושים עבורנו ונהנים בדרכים חדשות - זה יכול להיות כיור שהיה מלא בלילה ופתאום נקי בבוקר או הערכה מחודשת לדייט רומנטי שהחלטתם לעשות, סתם ככה, כדי לשבור את השגרה.

ה"טירונות" הזאת מביאה איתה גם גל של הצעות נישואים, כי אם אנחנו מסוגלים לבלות ביחד 24 שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע, במשך יותר מחודשיים, אז יתר החיים נראים כמו בונוס. בנוסף, אחרי כל כך הרבה חתונות שנדחו, ואחרות שהתקיימו במתכונת מצומצמת במיוחד, הבנו פתאום שמה שחשוב באמת הוא לא האירוע הגרנדיוזי, שמלת הכלה, מפת ההושבה או הדיג'יי, אלא ההתרגשות, הביחד, וכמובן הצעת הנישואים והטבעת, שתזכיר לשניכם לנצח את האהבה שהובילה לנישואים.

אז איך בוחרים טבעות אירוסין בעידן הקורונה והחזרה המוגבלת לשגרה?

ברשת הבורסה לתכשיטים מבינים את המצב החדש והרצון למצוא את הטבעת המושלמת, יחד עם הצורך בתהליך בחירה מהיר ופשוט, ברשת אמינה שמייצרת את כל התכשיטים בישראל, עם ותק של מעל 40 שנה. ברשת הבורסה לתכשיטים מציעים מבצע מיוחד של 40% הנחה על טבעות האירוסין. בחנויות הרשת ובאתר החברה ניתן למצוא טבעות אירוסין במגוון עצום של צורות, גדלים וסגנונות, החל מהשיבוצים הקלאסיים, עם יהלום אחד מרכזי, דרך יהלומים עטופים בהילה נוספת משובצת יהלומים קטנים יותר למראה נוצץ, ועד לטבעות מסתלסלות וטרנדיות לנשים שאוהבות תכשיטים יוצאי דופן. ניתן למצוא שיבוצים ייחודיים המשלבים כמה יהלומים קטנים למראה של יהלום אחד גדול ונוצץ במיוחד.

הבורסה לתכשיטים טבעות נישואין. עידו לביא, הבורסה לתכשיטים
הבורסה לתכשיטים טבעות נישואין/הבורסה לתכשיטים, עידו לביא
אילוסטרציה 1 הבורסה לתכשיטים - מתוקן. יח"צ,
אילוסטרציה 1 הבורסה לתכשיטים - מתוקן/יח"צ
אילוסטרציה 2 הבורסה לתכשיטים - מתוקן. יח"צ,
אילוסטרציה 2 הבורסה לתכשיטים - מתוקן/יח"צ

בנוסף, מציעה רשת הבורסה לתכשיטים מבצע מיוחד של 50% הנחה על טבעות הנישואין לגבר ולאישה. בקולקציה הגדולה ניתן למצוא טבעות צרות שניתן לשלב עם טבעות יהלומים באותה האצבע או לשבץ אותן בשלב מאוחר יותר לאחר החתונה, טבעות מעוצבות ונוצצות, צרות ועבות לפי הטעם האישי שלה ושלו.

אילוסטרציה הבורסה לתכשיטים 4 טבעות. יח"צ,
אילוסטרציה הבורסה לתכשיטים 4 טבעות/יח"צ

לזוגות הנשואים, ולאלו שעדיין לא מוכנים "לשלוף טבעת" אבל רוצים להפתיע את האישה שלצידם בתכשיט, ולפנק ולהכיר תודה על התקופה האחרונה ישנו מבחר עצום של תכשיטים עדינים ואלגנטיים שיגרמו לכל אישה להתאהב - צמיד טניס משובץ יהלומים, שניתן לענוד לכל מקום, עגילי יהלומים משובצים יהלומים שיתאימו לאירוע וגם למשרד (כשנחזור לחגוג באירועים, או ללכת יום יום למשרד) וכמובן מבחר של תליונים ושרשראות.

הבורסה לתכשיטים טבעות נישואין. עידו לביא, הבורסה לתכשיטים
הבורסה לתכשיטים טבעות נישואין/הבורסה לתכשיטים, עידו לביא
אילוסטרציה 3 הבורסה לתכשיטים טבעות אירוסין. יח"צ,
אילוסטרציה 3 הבורסה לתכשיטים טבעות אירוסין/יח"צ

היום, הדרך לתכשיט המושלם הפכה לקלה יותר. 16 חנויות הרשת ברחבי הארץ פתוחות ועומדות בכל תנאי התו הסגול, עם עמדות חיטוי שמוצבות בכל הסניפים לאלו שרוצים להתייעץ, לגעת בתכשיטים ולבחור במקום, וגם אתר אינטרנט שמציע מבחר עצום של טבעות אירוסין ונישואין שיגיעו עד לבית. עכשיו כל מה שנשאר הוא לבחור טבעת, ולהתחיל לתכנן את המשך החיים יחד.

בשיתוף הבורסה לתכשיטים, בשיתוף הבורסה לתכשיטים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully